Інтегрований урок, сценарій " Ми - українці "

Про матеріал

Сценарій виховного заходу або інетгрованого уроку до теми "МИ -українці"

курс " Я у світі" 4 клас

Познайомити дітей з Конституцією,законами , правами та обов язками прописаними в ній.

Виховувати патріотичне ставлення до національних символів,

Вчити пишатися своєю державою ,її досягненнями.

Перегляд файлу

                                                                                            Виховний захід

                      Ми –українці

Мета: Познайомити дітей з Конституцією,законами , правами та обов язками прописаними в ній. Виховувати патріотичне ставлення до національних символів,Вчити пишатися своєю державою ,її досягненнями.

                                         Хід свята

 

Святково вбрана зала:виставка малюнків дітей на тему « Я люблю Україну»,

 рушники,  плакати – вітання до свята.

 

Перекличка команд : назва , девіз , речівка.

 

Ведучий:    У кожного народу є святині,

Святині є і в рідній Україні:

Батьківська хата, материнська пісня,

Рушник на образах пречистих,

Дівочий віночок, червона калина,

І хліб український – наша святиня.

Вони – наша спадщина, наш оберіг.

Вони – наша гордість на весь білий світ

 

  Ми зібралися сьогодні , щоб прославити свою країну.

Показати , що ми любимо її, прославляємо піснями , віршами , знаннями  про Україну         слайд № 1                                                                                                                      

 

Діти читають акровірш, піднімаючи плакати з буквами слова «Україна»

        У всіх людей одна святиня:                               У полі ранковому, в сонячні дні

        Куди не глянь, де не спитай, -                           Краса твоя, ненько, чарує.

        Р ідніша їм своя пустиня,                                   Розпалюю серцем  гарячі вогні

        А ніж зелений в чужині рай –                            А все що було, хай лютує.

        Їм красить все їх рідний край.                           Їду,лечу в ті краї, де дитинство  і досі мандрує

        Нема без кореня рослини,                                  Немає без  тебе  моєї душі ,

        А нас, людей, без Батьківщини.                        А людям нема - Батьківщини

                                                                                                                                                                          слайд № 2

 

Ведучий:        «Є на світі моя країна

       Де червона цвіте калина.

       Гори, ріки і полонина -

       Це моя Україна.

       Є на світі моя країна,

       Найчарівніша, як перлина…..»           М. Чернявський 

                                                                                                                                                                            Слайд № 3

    «……………….» звучить пісня у виконанні …………………………………………….

 

Ведучий:      Наш рідний край зветься Україна. Чарівна пісня солов, я прославила його. А головною  є  Гімн. Давайте згадаємо правила виконання гімну.

                                       (відповіді дітей)

Команди для виконання Гімну України - готуйсь!

                                        Діти виконують Гімн.

                                                                                                                                                             Слайд № 4

Ведучий:     А хто з вас може розповсіти повну версію гімна?.Автори пісні , що стала гімном держави Петро Чубинський , Микола Вербицький.

                Наступна  команда  розповість нам про Герб України.

                                                                                                                                                                     Слайд № 5

                                             Герб

Наш герб – тризуб,

 це воля , слава й сила;

 Наш герб – тризуб,

Недоля нас косила,

Та ми зросли , ми є,

Ми завжди будем.

Добро і піснею несемо

ми людям.                                                     Н. Поклад

 

 

Ведучий:     Ми з вами говорили про державні символи України.А у кожній демократичній державі ще є Конституція , Дуже товста і мудра книга. В ній записані закони , що захищають  людину , гарантують її права та обов´язки.

                                                                                                                                                                                       Слайд№6.

Ведучий:     Як  нам зрозуміти , про що вона ? Пропоную подивитись невеличкі уривки з казок. Вони допоможуть зрозуміти , як Конституція регулює наше життя 

                                      Діти читають  уривки з казок . Команди відповідають

1. «Я Зайчисько, я маленький, хатку мав собі гарненьку , та прийшла коза рогата, і нема у мене хати. Ой, хутчіш          допоможіть, мої права ви підкажіть».

- З якої казки цей лист? («Коза-дереза».)

- Чиї та які права були порушені? (Право на родинну оселю.)

 

2. "Рятуйте! Матуся пішла за молоком, а нас з’їв сірий вовк !"

-  З якої казки цей лист? («Вовк і козенята».)

-  Чиї та які права були порушені? (Право на життя.)

 

3. «Діти, я хочу на бал, а мене примушують працювати без відпочинку.»

-  З якої казки цей лист? («Попелюшка».)

- Чиї та які права були порушені? (Право на відпочинок.)

 

4. "Діти, мене відвезли від бабусі і названої сестри в льодове  царство. Мені холодно, я хочу додому."

-  З якої казки цей лист? («Снігова королева».)

- Чиї та які права були порушені? (Право на вільне пересування.)

 

5. "Діти, допоможіть! Посадили мене в тюрму за те, що допоміг Гарбузу повернути його будиночок."

- З якої казки цей лист? («Чиполіно».)

- Чиї та які права були порушені? (Право на волевиявлення.)

 

6 . "Мені дуже холодно в зимовому лісі. Діти, допоможіть знайти квіти."

-  З якої казки цей лист? («Дванадцять місяців ».)

-  Чиї та які права були порушені? (Право на любов і піклування.)

 

7. «Діти, допоможіть. Розлучила мене Зміючка з татом і ненькою. Хто ж тепер буде їм рибку ловити і їж  годувати ».

- З якої казки цей лист? («Івасик-Телесик».)

- Чиї та які права були порушені? (Право на любов і піклування.)

 

8. «Полечу я від баби і діда, коли назбираю багато пір'ячка. Не можу так більше житии »

- З якої казки цей лист? (« Кривенька качечка ».)

- Чиї та які права були порушені? (Право на особисті речі.)

 

 

Ведучий:     Знати свої права –добре . Аще краще треба знати свої обов, язки.

Дорога Україно ми прославлятимемо тебе своїми досягненнями .

А зараз пропоную бліц –опитування « Що я знаю про Україну?»Давайте заробимо 12 баллів!

 

 1)  Яке місто  є столицею ? Скільки йому років(1700)                                           слайд №7

2)   Скільки областей нараховують в державі?(24)                                                  слайд №8

3)   Хто перший президент незалежної України?( Леонід Кравчук)                      слайд № 9                          

4)   Назвіть найвідомішого  гетьмана України?(Богдан Хмельницький)

5)    Відомий письменник , байкар, публіцист, жив в 19 ст. Працював , помер на

       Чернігівщині . Похований на території Троїцького монастиря

       ( Леонід Глібов)                                                                                                      слайд №10                                                                             

6)    Як прізвище вченого, який перший у світі придумав та розробив космічний апарат?

        наш земляк.( Ціолковський)

7)    Як прізвище першого космонавта незалежної України?

        (Леонід Каденюк)                                                                                                  слайд №10                    

8)    Чий портрет прикрашає 200 гривневі купюри?А чи знаєте ,

        що ця купюра назвали найкрасивішою у світі?                                                 слайд №11

 

9)     Яка найвища гора України?(?(Говерла)Яка її висота?                                      слайд №12

10)   Коли була прийнята конституція України?(28 червня 1996)

11 )  Які ви знаєте  народні символи ?   Назвіть прислів,я з ними.

12)   Український народний символ , який матері дарують своїм дітям у

          святкову годину (рушник)                                                                                       слайд №13

 

                                         Діти виконують пісню    …………………………………….

 

Ведучий:   Хто з вас може похизуватися . що знає Шевченка?

                  Сучасний український художник Олег Шуляк бачить Шевченка по своєму . Він з Тернопільщини .

                  Називає  свої роботи «картини з подвійним змістом» Чи знаєте до яких творів написані портрети?    

                                                                                                                                                                               слайд №14 – 16                                                                                                              

 

                                 Діти виконують пісню(танок)……………………………………….

 

Ведучий:     Українці мають багаті традиції . Їх поети прославляли  в віршах, оспівували в піснях. Серед нас є маленька дівчинка , яка свою любов до Батьківщини перетворює на вірші.

                                         Діти виконують……………………………………….

 

 

Ведучий:   А ми переходимо до другого конкурсу, який називається «Коса– дівоча краса». Із давніх-давен матері- змалечку плекали коси своїх дочок: мили в запашних цілющих травах, старанно розчісували і заплітали, щоб голівонька була, як квіточка. А коли дівчина підростала, мати чи бабуся навчали її саму доглядати свою красу. Як уміють це робити наші дівчата, оцінить  оглянувши зачіски наших красунь, але це ще не все.

Прошу виділити від кожної команди двох дівчат ти двох хлопців. Ваше завдання: дівчата розплітають коси та розчісують їх, а хлопці заплітають їм коси.

 АБО

 Конкурс «Коса – дівоча краса» Кажуть на Україні гарні дівчата. А най гарніші зібралися сьогодні в нашому залі.

Символом дівочої краси була коса. Ось і пропоную визначити у кого найдовша  коса.

(Проводиться вимірювання довжини коси у представниць команди. Враховується вміння розповіді про неї)

 

 

Ведучий: Нема на світі нічого кращого за рідний край. Наш народ має багату історію, культуру. Прославляймо його .

(читають всі хором)

      Ми діти україни,

     Нащадки козаків.

    Ми дружні і єдині !

    Слава Україні.

Героям слава.

Будьмо ! Гей!( 3 рази)

                                     Діти виконують……………………………………….

 Ведучий:Дякую за увагу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Сценарії
Додано
30 червня 2018
Переглядів
784
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку