Тема. Світовий туризм.
Мета: | Предметні компетентності Учень/учениця дає визначення туризму та туриста; розділяє види туризму; пояснює причини зростання туризму за останні 50 років; характеризує країни за різними видами туризму; аналізує переваги та недоліки різних видів туризму в певній країні; удосконалює вміння аудіювання, монологічного та діалогічного мовлення українською, англійською та німецькою мовами. Ключові компетентності (з урахуванням інтегрованих змістових ліній) Учень/учениця користується Інтернет-ресурсами та програмним забезпеченням Microsoft Office для реалізації та захисту проектної роботи; усвідомлює необхідність бережливого ставлення до навколишнього середовища; демонструє толерантне ставлення до культур інших держав; знає правила поведінки під час відвідування культурних, природних об'єктів; розраховує поточні витрати на туристичні подорожі, знає, де і як заощадити сімейний бюджет. |
Методи й методичні прийоми: словесні (пояснення), наочні (ілюстрація),
практичні (вправи): епіграф, томатотехніка, «Мозкова
атака»,Think-Pair-Share, Rally Robin, синквейн
Форми роботи: індивідуально-відокремлена, колективна, фронтальна.
Обладнання: | дошка, проектор, гаджети з доступом до мережі Інтернет; презентація в Power Рoint; тестові завдання, аудіо для релаксації; кросворд; прапори держав, про які говорять учні; політична карта світу; робочі аркуші та картки само оцінювання;. |
Тема. Світовий туризм.
Мета:
|
Предметні компетентності Учень/учениця дає визначення туризму та туриста; розділяє види туризму; пояснює причини зростання туризму за останні 50 років; характеризує країни за різними видами туризму; аналізує переваги та недоліки різних видів туризму в певній країні; удосконалює вміння аудіювання, монологічного та діалогічного мовлення українською, англійською та німецькою мовами. Ключові компетентності (з урахуванням інтегрованих змістових ліній) Учень/учениця користується Інтернет-ресурсами та програмним забезпеченням Microsoft Office для реалізації та захисту проектної роботи; усвідомлює необхідність бережливого ставлення до навколишнього середовища; демонструє толерантне ставлення до культур інших держав; знає правила поведінки під час відвідування культурних, природних об’єктів; розраховує поточні витрати на туристичні подорожі, знає, де і як заощадити сімейний бюджет. |
|
|
|
|
Методи й методичні прийоми: словесні (пояснення), наочні (ілюстрація),
практичні (вправи): епіграф, томатотехніка, «Мозкова
атака»,Think-Pair-Share, Rally Robin, синквейн
Форми роботи: індивідуально-відокремлена, колективна, фронтальна.
Обладнання:
|
дошка, проектор, гаджети з доступом до мережі Інтернет; презентація в Power Рoint; тестові завдання, аудіо для релаксації; кросворд; прапори держав, про які говорять учні; політична карта світу; робочі аркуші та картки само оцінювання;.
|
Хід уроку
БЛОК «ВХІД»
І. Організаційний етап. Створення сприятливої атмосфери.
Доброго ранку! Привітайтеся з нашими гостями!
An American inventor Henry Ford once said, “Coming together is a beginning, staying together is progress, and working together is success.”
So today we’ve come together, we’re staying together and I’m sure we’ll succeed. Good luck!
Перевірка домашнього завдання
На сьогоднішній урок ви мали опрацювати матеріал за темами «Транспорт» та «Торгівля». Зараз ми пропонуємо вам розв’язати кросворд. На це ви маєте дві хвилини.
Кросворд
1. Транспорт, який здійснює повітряні перевезення. (літак)
2. Світовий лідер за величиною зареєстрованого морського торгівельного флоту. (Панама)
3. Вид економічної діяльності, що забезпечує обсяг товарів. (торгівля)
4. Регіон світу, де зосереджені найбільші обсяги міжнародної торгівлі. (Азія)
5. Французька торгівельна мережа, яка працює в Україні. (Ашан)
6. Місце з захищеним водним простором, спеціально обладнаним для місцезнаходження, вантаження та ремонту судів.(порт)
Ok. Now exchange your works. Have a look at the slide and let’s check each other’s works. You don’t have to correct the answers, just mark them with a tick or a cross.
А тепер подивіться на картки само оцінювання, які у вас є на партах. Напишіть своє ім’я та прізвище. Підрахуйте кількість правильних відповідей у ваших кросвордах, помножте її на 0,5 і отриманий бал виставте у відповідну колонку у картці.
ІІ. Мотивація.
На слайді малюнки літака і закордонного паспорта. Учні доходять висновку, що тема уроку – «Туризм»
Have you ever been abroad? Where? Why?
Сучасний етап розвитку людства іменують станом туристичного освоєння простору. Цьому сприяє потужна галузь економіки, яка об’єднує різноманітну діяльність з надання туристичних послуг.
Для чого нам необхідно вивчати географію міжнародного туризму? Що ж, запам’ятайте ваші відповіді. В кінці уроку ми ще раз поставимо вам це питання, і, можливо, ваша думка зміниться.
ІІІ. Цілепокладання.
Сьогодні на уроці ми ознайомимося з ключовими поняттями теми, дізнаємося, куди можна поїхати, що цікавого можна побачити, та що необхідно знати для того, щоб подорож була вдалою та безпечною.
ІV. Цілереалізація.
БЛОК «ТЕОРІЯ»
1) What is tourism?
First of all, let’s decide on what travelling is. Let’s count 1, 2, 3, 4. You will work in four groups. Everyone who has one, come here… You can see the definitions, choose the one that fits the best and explain your choice.
2) What is tourist?
Nice. But you have also to understand who a tourist is. So now you’ll look through several statements and have to decide which two ones are tourists and which 2 ones are not tourists. In a minute you’ll find a partner and you have to share your ideas. In 30 seconds you’ll have to change your partner. (Think-Pair-Share)
3) Why do people travel? (Rally Robin)
-Now we will work in groups of four. Each of you have a UNO card at your desks. So find your partners according to your animal.
- Now in your notebooks write down the question. Write or draw one reason why people travel. Then move your notebooks around clock-wise. Proceed until you get your notebook back.
-Try to figure out the reasons your group have got.
-As you can see all of your reasons can be divided into several groups: culture, education, entertainment, etc. According to our Ukrainian textbooks, the types of tourism are the following:
1. Курортно-лікувальний
2. Пізнавальний (ексрурсійний)
3. Спортивний відпочинок (фестивальний)
4. Шопінг-туризм
5. Пригодницький (екстремальний)
6. Паломницько-релігійний
7. Екотуризм
8. «Зелений» туризм
9. Діловий туризм
10. Науковий туризм
4) Tourism – Why is it increasing?
Is tourism increasing? Let’s have a look at the diagram.
Yes, you’re right? But why is it increasing? (фронтальне опитування)
5) 6 places to visit before you die.
On your own, decide what your dream holiday would be and why.
Stick the flag you have onto the map.
So our dream destinations are:
1. Germany
2. France
3. Great Britain
4. Australia
5. The USA
6. Japan
And now it’s time to assess your work.
БЛОК «ПРАКТИКА»
Релаксація
Отже, ми раді вітати вас на борту нашого літака. І на нашому рейсі ви можете не застібати ремені безпеки, а зайняти будь-яку зручну позицію, бажано заплющити очі, і насолоджуватися польотом, уявляючи все те, про що зараз почуєте.
Close your eyes and imagine you are on an aeroplane. You feel very peaceful…very safe and secure — a plane is really good to be at.You look out of the window and see the clouds. Imagine that you are floating on a soft, fluffy white cloud.
Feel the surface beneath you becoming softer... more cloud-like... Feel the cloud rising out of the surface you are on, surrounding you in its protective support... soon you are floating on just the cloud...
Your body is warm, very warm and heavy, and sinking into the cloud. It is a wonderful feeling.
The sky above you is bright blue, sunny, and inviting. You are warm and comfortable, warmed by the sun’s rays shining down peacefully.
The plane is arriving at the airport and here you are!
Колективна робота
Зараз з нашого аеропорту кожен з вас вирушить до тієї країни, яку сам обере. (На столах прапорці країн, що були обрані учнями.)
Here you can also see the type of tourism you’re going to discuss and the language you’re supposed to use.
All of you have your gadgets with the Internet access so you’ll be able to search for the piece of information you need.
Але пам’ятайте, що мережа Інтернет – це величезний смітник, і наша з вами задача полягає навчитися швидко та ефективно сортувати інформацію. Перш за все вам потрібно (правильно задати пошук). А задача ваша – надати поради туристові-початківцю саме з точки зору вашого виду туризму. Ви самі маєте вирішити, як розподілити ролі в вашій групі та хто буде презентувати фінальний продукт.
Презентація результатів виконання завдань
Німеччина
Франція
Велика Британія
Австралія
США
Японія
Зараз ви маєте виставити бал за свою роботу (максимум 3). Будьте чесними перед собою, оцініть свій вклад в групову роботу. Радимо вам обговорити бали у ваших групах і не боятися бути об’єктивними.
БЛОК «КОНТРОЛЬ»
Учням пропонується тестування. (Kahoot)
1) Переміщення людей з метою відпочинку, оздоровлення, культурного розвитку.
а) торгівля б) туризм в) подорож
2) Природні й антропогенні об’єкти і явища, які можна використовувати для відпочинку, оздоровлення, мандрівок – це
а) мінеральні ресурси б) водні ресурси в) рекреаційні ресурси
3) Вид туризму, пов'язаний з ознайомленням з визначними місцями та пам’ятками культури, історії, природи.
а) пізнавальний б) екологічний в) діловий
4) Відвідування об’єктів за професійним інтересом – це … туризм.
а) пізнавальний б) науковий в) діловий
5) Який туристичний регіон світу є самим відвідуваним туристами?
а) Американський б) Європейський в) Африканський
6) За останні роки туристичний потік
а) збільшився б) зменшився в) не змінився
Кожна правильна відповідь – 0,5 б, отже в картки само оцінювання може бути додано до трьох балів.
БЛОК «РЕФЛЕКСІЯ»
Наскільки корисним є вивчений матеріал? Де можна застосувати його на практиці?
2. Власне рефлексія
Синквейн «Туризм»
Оцінювання та цінування.
Ok, and now let’s calculate your grades. If you’re satisfied with your results and don’t mind sharing them, we’d like to listen to you. But if you’re against, just give us your sheet.
Домашнє завдання
7-9 б Ви маєте опрацювати матеріал параграфу та обміркувати відповідь на запитання (с.221)
10-12р Write a letter to your great-grandparents telling them about the holiday opportunities you have and why they are different from their time (100 years ago)
Німеччина
Франція
Велика Британія
Мало знайдеться університетів у цілому світі, які були б такі ж відомі, як Оксфордський. Цей вищий навчальний заклад користується репутацією одного з найкращих у світі.
Абітурієнти з України нарівні з усіма іншими мають змогу вступити до Оксфордського університету. Але вступити до цього ВНЗ випускники українських шкіл не можуть, оскільки є суттєва різниця між програмами середньої освіти обох країн. Тож треба або закінчувати британську, європейську або міжнародну школу в Києві, провчившись там необхідні 12 років, або вступати після школи до українського університету і після одного року навчання там намагатись вступити на тотожну спеціальність в Оксфорд.
Заяву про вступ до університету абітурієнти подають до середини жовтня перед початком наступного навчального року, тобто заздалегідь.
Абітурієнт пише есе, мотиваційний лист. У цій роботі майбутній студент має вказати, чому саме він обрав Оксфордський університет. Саме есе відіграє велику роль.
Комісія оцінює життєву активність абітурієнта, розуміння ним обраної спеціальності.
В залежності від обраної спеціальності, може бути назначено додаткову письмову роботу.
Також для іноземців обовʼязковим є складання спеціального міжнародного іспиту на знання англійської мови. Треба набрати за сертифікатами IELTSмінімум 7.0 з 9.0.
Ще здається спеціальний іспит ThinkingSkillsAssessment. Як і мовний екзамен, він має бути складений до подачі заяви про вступ до університету. Це екзамен, який має підтвердити як розумовий рівень абітурієнта, так і його розуміння тієї спеціальності, яку він обирає. Тому при підготовці до цього іспиту треба врахувати, що українські на міжнародні програми відрізняються, отже, варто готуватись за джерелами, що базуються на міжнародних стандартах, як, наприклад, наш освітній портал Learning.ua.
Всі ці тести організовуються спеціальною службою тестування –AdmissionsTestingService, реєструватися потрібно до 15 жовтня, а здавати в самому початку листопада, зазвичай в першу середу листопада.
Навчання в Оксфордському університеті є платним. Плата за навчання залежить від спеціальності та для громадян України складає від 23,105 до 30,540 фунтів на рік. До того ж на проживання потрібно близько 12 тисяч фунтів на навчальний рік.
Традиційно не допускається, аби абітурієнт подавав заяви на вступ в один і той самий рік і до Оксфордського, і до Кембриджського університетів.
В 2016-2017 з України 59 абітурієнтів подали заяви на вступ і тільки 5 успішно пройшли всі етапи відбору та потрапили на навчання до Оксфорду.
Диплом Оксфордського університету — це гарант чудової карʼєри.
Австралія
США
Японія
МОсновною релігією Японії є синтоїзм.
Синтоїзм ( синто з японської означає «шлях богів») – це традиційна народна релігія Японії, яка розвинулась на основі первісних родоплемінних вірувань. Синтоїсти поклоняються духам природних стихій, які оживляють природу і втілюються у різні предмети і явища – у тварин, рослин, камінь і навіть людину.
С(3 СЛАЙД)Існує дуже багато храмів, але мало хто знає як правильно поводитися в таких місцях
(4 СЛАЙД)Перед тим як зайти до храму треба провести символічне очищення
. Для обмивання використають спеціальні кошики (хисяку). Кошиком зачерпують воду із джерела й по черзі поливають на руки, також треба обмити собі й рот. Набирати воду в рот прямо з ковшика не можна, наливайте воду з кошика й набирайте воду в рот зі своєї долоні. Воду не ковтають, а випльовують, тільки не назад у джерело.
М(5 СЛАЙД)Якщо з'являється можливість і бажання ввійти усередину храму, потрібно із взуття йзалишити на полці у входу або взяти собою в пластиковому пакеті. У деяких храмах дають тапочки. Подбайте про чистоту й свіжість ваших носків. Для того щоб відвідати храм не потрібен особливий одяг.
СЯкщо ви прийшли до храму щоб отримати підтримку від богів, то треба більш серйозно віднестися до свого зовнішньго вигляду. Не рекомендується відвідувати храми хворим, що мають відкриті рани . За японськими повір’ями все це прояв нечистоти.
(6 СЛАЙД)Звичайно, в храмах можна сміливо фотографувати й знімати на відео, але служителям храму це не дуже подобається.
(7СЛАЙД)МУ деяких храмах є приміщення, куди вхід заборонено. Звертайте увагу на заборонні знаки.
Тож на зараз ви проінформовані і без всяких проблем можете відвідувати Японські храми. І ваша поведінка вiдповідатиме нормам Японського етикету.