Інтегрований урок у 1 класі "Природознавство" та "Основи здоров'я" "Органи чуттів"

Про матеріал

Мета: Розширити й уточнити уявлення дітей про органи чуттів;

Познайомити з основними органами чуттів, їх функціями ;

Формувати бережливе ставлення до них як до органів пізнання навколишнього світу;виховувати бажання вести здоровий спосіб життя .

Перегляд файлу

Інтегрований урок у 1 класі «Природознавство » та «Основи здоровя»

                                                «ОРГАНИ ЧУТТІВ»

Мета: Розширити й уточнити уявлення дітей про органи чуттів;

Познайомити з основними органами чуттів, їх функціями ;

Формувати бережливе ставлення до них як до органів пізнання навколишнього світу;виховувати бажання вести здоровий спосіб життя .

Обладнання : Плакат « Органи чуттів», малюнок Айболита, дзвоник, лимон, цукор, сіль, м’ячик, щітка, запис голосів птахів.

                                        Хід уроку:

І.Організаційний момент

- На сьогоднішньому уроці треба дружньо працювати,

Щоб змогли на всі питання

Повні відповіді дати.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Робота в групах:вибрати з карток предметів особистої гігієни ті, які вам знадобилися сьогодні вранці - завдання однієї групи.
  2. Гарний настрій : вибрати колір, який відповідає вашому настрою-завдання другої групи.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

  1. РОБОТА З ЗАГАДКАМИ.

Живуть через дорогу, а один одного не бачать.(Очі).

Якби не було його, не сказав би нічого.(Язик)

Один говорить, двоє слухають, а двоє дивляться .(Язик, вуха, очі)

Ось гора, у горі дві нори.

В цих норах повітря бродить ,

То входить, то виходить.( Ніс)

(На дошці малюнки відгадок).

  • Як одним словом назвати ці органи?

2.Гра « Дегустатор»

Вчитель пропонує, з зав’язаними очима визначити за смаком лимон, цукор, за запахом-апельсин.

- За допомогою яких органів ми відповіли на це питання ?

3. бесіда з лікарем (с.13)

ІV. Фізкультхвилинка

Щось не хочеться сидіти,

Треба трохи відпочити,

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись.

Руки вгору, руки в боки,

І зроби чотири кроки.

Руки вище підніміть

І спокійно опустіть.

Розведіть їх в сторони,

Плесніть кілька раз,

За роботу-все гаразд.

Закрийте очі , прислухайтесь. Які звуки ви чуєте?( Кроки, шарудіння  паперу, звуки співу пташок).

-Гра « Впізнай чий голос».

- Мудрі поради Айболита.

-вуха треба мити регулярно.

- не можна слухати гучної музики.

- не можна чистити вушка гострими предметами.

Загадка.

Пять братів , п’ять силачів.

Хоч і здаються малими,

Можна все зробити ними;

І писати й майструвати.

Хто вони? Зумій вгадати? ( Пальці).

  • Навіщо людині потрібні руки?

Робота з підручником с.14.

( Діти на дотик визначають предмети в пакеті –лялька, кубик, м’яч…)

Гей дівчатка та хлоп’ята,

Ну-мо пальці рахувати!

Перший-це товстий, великий,

З нього ми почнемо лік.

Вказівний- це палець другий,

Він всім вказувати звик.

Ну, а третій- довший всіх,

Він середній серед них.

А четвертий – бізіменний,

Чимось він від всіх відмінний?

Пятий пальчик довго спав,

Тож мізинчиком він став.

Всі ми пальчики назвали-

До п’яти порахували.

-І знову порада Айболита.

- Доглядайте за своїми руками.

-Мийте руки.

-Витираючи руки ,  масажуйте кожен пальчик.

VI . Узагальнення та систематизація знань.

  1. Практична робота в зошитах с.27.
  2. Робота з плакатами. « Органи чуттів».

-Я не зміг би бачити …якби не було….

-Я не зміг би почути… якби не було…

- Я не зміг би відчути…якби не було…

- Як же ми будемо ставитися до очей, носика, вушок?

-Чи потрібні вони вам ?

- Ваше ставлення  до сьогоднішнього уроку? Рефлексія.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Чемерис Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Старіков Сергій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Попова Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Денісенко Любов
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
6 лютого 2018
Переглядів
4102
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку