Урок основ здоров'я в 1 класі "Фізичні вправи і загартовування"

Про матеріал

Матеріал уроку відповідає віковим особливостям учнів.дітям було дуже цікаво. Вони виконували вправи з учителем, а також придумували свої.Кожен етап уроку містив проблемне питання, на яке учні повинні були знайти відповідь.

Перегляд файлу

 

Тема.Фізичні вправи і загартовування

Мета: поглиблювати знання учнів про здоровий спосіб життя; формувати уявлення про методи профілактики й способи зміцнення здоров’я; заохочувати дітей до загартовування природними чинниками: повітрям, водою, сонцем.

Очікувані результати: учні повинні знати тлумачення поняття «загартовування»; учні повинні вміти розрізняти способи загартовування.

Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, малюнки із зображенням продуктів харчування для гри «Приготуй смачну страву», плакат «Основні правила загартовування».

Тип уроку: засвоєння нових знань.

                       Хід уроку

1. Організаційний момент

2. Актуалізація опорних знань учнів

Гра «Приготуй смачну страву».

Мета: закріплювати знання учнів про різні продукти харчування та їхню користь для здоров’я людини.

Запропонувати учням розглянути малюнки, на яких зображені різні продукти харчування. Учні мають назвати, які страви з цих продуктів можна приготувати і чим вони корисні.

Висновок: Продукти харчування мають бути багатими на різні вітаміни та поживні речовини.

3. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку

3.1. Визначення ознак загартованої людини.

Мета: вчити учнів визначати ознаки загартованої людини.

Запропонувати учням прочитати записані на дошці слова і визначити, про яку людину так говорять. Потім діти мають обрати слова, які описують те, якими б їм хотілося бути.

Слова на дошці: гарний, сутулий, сильний, спритний, блідий, рум’яний, міцний, слабкий, незграбний, загартований.

Висновок: Щоб бути гарним, сильним, спритним, міцним, треба загартовуватися.

http://sadiki.in.ua/uploads/posts/2012-01/1326023174_3.png

 

3.2. Проблемне запитання.

Запропонувати учням по черзі висловити свою думку.

Кажуть, щоб мати міцне здоров’я, не боятися застуди, слід загартовуватися. Так це чи ні? Доведіть свою думку. 

Висновок: Коли людина загартована, вона має міцне здоров’я.

4. Сприйняття й осмислення нового матеріалу

4.1. Бесіда.

Як можна загартовувати організм? 

Що таке загартовування? 

Які правила загартовування існують? 

Чи загартовуються у вашій родині. 

Довідка: Загартовування — це підвищення опору організму до несприятливих погодних умов. Особливо велику роль загартовування відіграє у запобіганні застудним захворюванням. Разом із тим воно здійснює загальнозміцнюючий вплив на організм, підвищує тонус центральної нервової системи, нормалізує обмін речовин.

https://go1.imgsmail.ru/imgpreview?key=4b6b6c8ffec31eaa&mb=imgdb_preview_11294.2. Оздоровча хвилинка.

 

 

 

 

 

4.3. Відгадування загадок.

Запропонувати учням відгадати загадки та розповісти, як можна загартовуватися за допомогою чинників-відгадок.

Бродить самотнє вогняне око,
Усюди, де буває, поглядом зігріває. (Сонце.)

Нею миємось щодня,
Це основа для життя.
Як нема її — біда.
Звісно, діти,— це … (вода).

Куди ступиш — всюди маєш,
Хоч не бачиш, та вживаєш. (Повітря.)

4.4. Розповідь учителя (шкільного лікаря).

1)   Загартовування повітрям.

2)   Загартовування водою.

3)   Загартовування сонцем.

4.5. Робота з підручником.

а)   Бесіда за малюнками.

б)  Обговорення тексту в підручнику.

в)   Проблемні запитання:

Чи корисно ходити босоніж? 

Як треба одягатися в різні пори року? 

Чому важливо загартовуватися? 

5.  Узагальнення та закріплення нових знань.

5.1. Робота в зошиті, с. 20–22

.5.2. Оздоровча хвилинка.

5.3. Гра «Так чи ні».

 

Мета: закріплювати знання учнів про методи загартовування.

     Чиста вода — для хвороби біда.

     Корисно ходити босоніж там, де чисто.

     Здоров’я дитини залежить від її поведінки.

     Улітку треба ходити в теплому одязі.

     Приймати повітряні ванни корисно для здоров’я.

Висновок: Якщо дитина загартована, то вона швидко росте, рідко хворіє та завжди в гарному настрої.

6. Підбиття підсумків уроку

Фронтальне опитування.

Для чого потрібно загартовуватись? 

Які правила загартовування ви запам’ятали? 

Як ви загартовуєтесь? 

 

 

 

http://dnz11teremok.at.ua/_nw/0/93608964.jpg

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 лютого 2018
Переглядів
1157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку