Інтегрований урок у 1 класі "Ранкові зустрічі та "Образотворче мистецтво"

Про матеріал
Викладено розробка уроку для 1 класу, де інтегруються "Ранкові зустрічі" з поточною темою уроку
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Інтегрований урок

ранкові зустрічі

з предметом «Образотворче мистецтво».

 

Тема: Весна. Як живуть рослини навесні.

           Створюємо красу. Малювання гілочки яблуні.

 

 

 

Форма проведення:

урок - дослідження,

урок - уява.

 

 

 

Вікова категорія:

1 клас.

 

 

 

 

Розробила і провела

Вчитель вищої категорії

Лиманської ЗОШ

І-ІІІ ступенів № 2

Потапенко Н.З.

 

 

 

Тема:  Весна. Як живуть рослини навесні. Створюємо красу.

Малювання гілочки яблуні.

Мета: поглибити знання та уявлення учнів про найхарактерніші ознаки весни;

про особливості життя рослин і тварин навесні;

про взаємозв’язки в природі;

розвивати дрібну моторику руки, надавати початкове уявлення про робіл та замутнення кольорів;

учити дітей бачити красу;

спостерігати за природою,  захоплюватися нею;

виховувати турботливе ставлення до навколишнього світу.

 

 

Обладнання і матеріали:

слайди: весна, сонечко, бджілка, квітучі дерева, тонований папір, гуаш, малюнки, мікрофон.

Мистецтво: підручн. інтегр. курсу для 1 кл. закл. серед.  освіти / Л. М.

Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило.- Київ: Генеза, 2018. Робочій зошит-альбом інтегрованого курсу для 1 кл. закл. серед.  освіти / Л. М.

Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило.- Київ: Генеза, 2018.

 

Проблемні запитання:

  1.          Чим особлива весна?
  2.          Які зміни відбуваються у рослин навесні?
  3.          Як створити гарний настрій під час прогулянок?

 

 

Цілі уроку:

  1. Сформувати в учнів уявлення про пори року та красу весни.
  2. Ознайомити дітей зі змінами, які відбуваються навесні.
  3. Навчити виконувати розбіл та замутнення спектральних кольорів.

 

 

Очікувані результати:

Наприкінці заняття учні:

  • розпізнають весну;
  • називають найхарактерніші ознаки весни;
  • знають, які зміни відбуваються у житті рослин навесні;
  • виконують розбіл і замутнення кольорів;
  • милуються красою природи для створення гарного настрою.

 

План уроку

Ранкове коло.

  1. Психологічне налаштування. Гра «Бджілка»
  2. Визначення настрою. Обмін інформацією.
  3. Технологія «Мозковий штурм»

 

Ранкове коло.

1.Психологічне налаштування

Загадка: Тане сніжок,

               Зеленіє лужок,

               День прибуває,

               Коли це буває?

                                                   Слайд «Весна»

Гра «Бджілка»

Діти обирають джмелика – ведучого, який закликає:

  • Бджоли, бджоли, бджоленята, вилітайте погуляти!

Учні вільно рухаються по класу.

По сигналу вчителя ведучий джмелик кладе руки на плечі обраній «бджільці». Вона стає ведучою. Гра продовжується.

2. Визначення настрою.

  • У кого звичайний настрій – летіть до  «вуликів».
  • У кого сумний – присядьте.
  • У кого веселий настрій підніміть за руки сумних «бджілок», усміхніться їм.

                                           Слайд «Веселе сонечко»

Обмін інформацією.

Тема: «Весна. Як живуть рослини навесні? Створюємо красу.»

 

3.Технологія «Мозковий штурм»

  • Чому наступає весна?
  • Яким виглядає небо?
  • Який настрій викликає весна?
  • Чим займаються бджілки навесні?

                                            Слайд «Бджілка»

Казка «Краса цвітіння»

Бджілки відчувають, що в травні місяці наступає пора цвітіння. Першою відвідують вільху. Майже водночас цвіте ліщина. Комахи поспішають туди. Потім з’являються зелені листочки на березі, липі. Слідом зацвітає акація, яблуні, груші. Тваринки летять до них.

Пора цвітіння дерев завжди зачаровувала художників. Як багато гарного настрою вона дарує усім – і дорослим, і дітям!

                                                     Слайд «Квітучі дерева»

Формування «роїв» для дослідження краси цвітіння.

(Діти об’єднуються у «рої» та обирають дерева – картинки на які полетять).

1 рій – яблуня

2 рій – береза

3 рій – липа

Завдання для дослідження:

  1. Яка зображена пора року?
  2. Які кольори переважають?
  3. Якими кольорами  намальовано гілочки?
  4. Які  почуття  викликає картина? Обговорення.

 

Презентація робіт.

 Технологія «Мікрофон».

1 рій- це яблуня. Стовбур товстий, квіточки круглі. Листочки овальної форми. Переважає білий колір, гілочки коричневі, викликає веселий настрій.

2 рій – це береза.Струнка, красива, білокора. Гілочки коричневі. Квіточки-сережки. Намальовано сірим кольором. Викликає бажання погратися.

3 рій-це липа. Розлогі гілки, коричневаті, а на них маленькі білі квіточки. Круглі листочки, переважає білий колір, але є зелений і коричневий. Хочеться квіточки понюхати.

Учитель: бджілки трішки притомились,

Погуляти напросились.

Руханка «Бджола»

Працівник садовий,     (Махають руками вверх та вниз)

Поясок медовий.     (Колові рухи тулуба)

Задзижчала, як пила,     (Біжать на місці)

Смугаста бджола.     (Кружляють)

 

Вправа «Продовж речення»

Кольори бувають …                         (світлі, темні)

Розбіл кольорів виконує….              (Біла фарба)

Замутнення відбувається …              (Темною фарбою)

 

Робота за підручником (с. 120,121)

Малювання квітучої гілочки весняного дерева (Малюнки)

Алгоритм виконання роботи. (Самостійна робота)

Релаксація

Коротко:

  • Що сподобалось?
  • Що не сподобалось?

 

Вправа «Уява»

  • Уявіть себе тваринкою, з якою провели цей урок.

Поговоріть з нею на її мові.  (Діти дзижчать)

  •  Погладьте себе по голівці.
docx
Додано
20 березня 2019
Переглядів
2350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку