Інтегрований урок "У яких країнах живуть мультфільми?"

Про матеріал

Інтегроване заняття

Я досліджую світ

1 клас

Тема тижня: Мультфільми

Тема дня: У яких країнах живуть мультфільми?

Мета:

  • розширювати знання про мультфільм як вид мистецтва;
  • створити умови для розвитку творчої активності дітей;
  • удосконалювати артистичні навички дітей;
  • навчати дітей елементам художньо-образних виразних засобів (інтонація , міміка , пантоміма) .
  • активізувати словник дітей, удосконалювати звукову культуру мовлення, інтонаційний лад , діалогічну мову ;
  • формувати досвід соціальних навичок поведінки, створювати умови для розвитку творчої активності дітей;
  • розвинути у дітей інтерес до мультфільмів різних країн;
  • розвивати вміння дітей самостійно виготовляти персонажів до казки та мультфільму;
  • розвивати мовлення дітей, збагачувати словниковий запас новими словами;
  • розвивати дрібну моторику руки.

Завдання:

  • заповнення щоденних новин;
  • вправа «Дружнє коло»;
  • групова робота: обговорення та позначення на картках предметів, необхідних для створення мультфільмів; поєднання елементів цілого;
  • викладання із квасолин літери «М»;

інсценізація казки «Колобок»;

  • пальчикові ігри;
  • ліплення Колобка.

Очікувані результати учіння:

уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби;

вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення;

визначає звуки у слові, визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків;

уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших;

утворює спільнокореневі слова;

вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів відповідно до тематики тижня;

обговорює зміст медіа повідомлення (мультфільму), розповідає про що йдеться в ньому;

групує об'єкти;

обговорює сюжетно-рольову гру, у якій брав участь;

виконує запропоновану роль у мікрогрупі;

вміє працювати з пластиліном, ліпить персонажа мультфільма.

Обладнання: квасоля, завдання для групової діяльності, пластилін, магнітні літери.

Перебіг заняття

1. Ранкова зустріч

1.1. Привітання.

Діти стають у коло і разом з учителем промовляють вітання, супроводжуючи слова рухами рук.

Давайте привітаємось,

Давайте посміхнемося,

Давайте в очі глянемо,

І нам тепліше стане.

Раз рука,два рука,

Раз плече, два плече.

Голова вліво, вправо подивилась,

Посміхнулась, привіталась.

1.2. Заповнення «Галявини настрою».

Учні обирають квітку відповідного кольору і заповнюють «Галявину настрою». Після заповнення аналізуємо, якого настрою сьогодні у класі більше.

1.3. Вправа «Дружнє коло».

Учні уявляють себе персонажами улюбленого мультфільма і від їх імені висловлюють побажання один одному.

1.4. Заповнення щоденних новин.

- Дата …

- Місяць…

- Сьогодні …(день тижня).

- Який день тижня за порядком?

- Яка сьогодні погода?

- Опади…

Вчитель назначає помічників дня.

2. Закріплення знань про предмети, за допомогою яких створюють мультфільми. Групова робота.

У кожної групи картка із завданням: обговоріть та позначте ті предмети, без яких неможливо створити мультфільм. ( Сценарій, олівець, гумка, фотокамера).

- Які предмети ви упізнали?

- Без яких предметів не створити мультфільмів?

- Складіть нерівність між предметами, що стосуються мультфільмів та зайвих речей

- Як зветься людина, яка створює мультфільм?

- Поділіть на склади слово «мультфільм»

- Назвіть голосні та приголосні звуки у цьому слові

- Яким звуком розпочинається слово?

3. Вправа на розвиток дрібної моторики пальців рук. Викладання з квасолин літери «М»

4. Групова робота. Вправа « З'єднай частини в ціле». Складання персонажей мультфільмів. ( Том, Колобок, Нолик).

- Хто у вас вийшов, коли ви виконали завдання? Назвіть їх

- З яких мультфільмів ці персонажі?

- Скільки персонажей у вас вийшло?

- Зі скількох частин складається кожен з них? ( 4 частини)

- Назвіть склад числа

- Назвіть попереднє та наступне числа до числа 4

- Отже, ми з'ясували, що всіх об'єднує те, що це персонажі мультфільмів. Ви назвали мультфільми, в яких живуть наші герої. Скажіть, як ви думаєте, а чи в однакових країнах живуть наші друзі?

5. Руханка «Україна»

https://www.youtube.com/watch?v=8HvWHkDLDqM

6. Бесіда про мультфільми різних країн

- Отже, у світі є багато країн. Кожна країна має свою назву, мову, традиції, культуру, страви. Так само у кожній країні є мультиплікатори, які

створюють цікаві мультфільми для діток своєї держави. Давайте розглянемо на прикладі мультфільмів, які сьогодні ми пригадали.

Мультфільм «Том і Джері» був створений у Сполучених Штатах Америки у 1940 році. Усього налічується 163 серії мультфільму. Цей витвір став одним з кращих мультфільмів світу.

- Назвіть персонажей цього мультфільму

- Хто з них подобається вам найбільше? Чому?

- Якими повинні бути персонажі цього мультфільми по відношенню одне до одного?

- Назвіть родичів слова «добрими»

Мультфільм «Фіксики» подарувала нам Росія. Цей мультик не тільки цікавий, але й дуже корисний.

- Назвіть персонажа, який вам найбільше подобається. Чим саме?

- Згадайте, чого корисного ви дізнались з мультфільму

Мультфільм «Колобок» - це наш український мультфільм.

- За мотивами якої казки створений мультфільм?

- Так, це українська народна казка «Колобок».

- Хто такий колобок?

- З чого він створений?

7. Гра «Склади слово на дошці»

- Складіть слово «Колобок» з літер на дошці

8. Перегляд мультфільму «Колобок».

https://www.youtube.com/watch?v=hFIDonaIly8

- Порахуйте, скільки персонажей налічує мультфільм?

- В якій послідовності зустрічаються Колобкові тваринки?

- Що трапилось з Колобком?

- Якою є Лисиця?

- Яким ми можемо назвати Колобка?

- Чого вчить нас ця казка?

9. Пальчикова гімнастика

10. Інсценізація казки «Колобок» за допомогою лялькового театру

11. Ліплення з пластиліну Колобка.

12. Виставка дитячих робіт

13. Підсумок заняття. Рефлексія.

- Отже, де живуть мультфільми?

- Чому нам так подобається дивитись мультфільми?

  • – З яким настроєм ви завершуєте заняття?
Перегляд файлу

 

 

Курбет Олена Костянтинівна,

учитель початкових класів

КУ Сумська СШ №1 ім. В. Стрельченка

 

 

 

 

 

Інтегроване заняття

Я досліджую світ

1 клас

Тема тижня: Мультфільми

Тема дня: У яких країнах живуть мультфільми?

Мета:  

  • розширювати знання про мультфільм як вид мистецтва;
  • створити умови для розвитку творчої активності дітей;
  • удосконалювати артистичні навички дітей;
  • навчати дітей елементам художньо-образних виразних засобів         (інтонація , міміка , пантоміма) .
  • активізувати словник дітей, удосконалювати звукову культуру мовлення, інтонаційний лад , діалогічну мову ;
  • формувати досвід соціальних навичок поведінки, створювати умови для розвитку творчої активності дітей;
  • розвинути у дітей інтерес до мультфільмів різних країн;
  • розвивати вміння дітей самостійно виготовляти персонажів до казки та мультфільму;
  • розвивати мовлення дітей, збагачувати словниковий запас новими словами;
  • розвивати дрібну моторику руки.

Завдання:

  • заповнення щоденних новин;
  • вправа «Дружнє коло»;
  • групова робота: обговорення та позначення на картках предметів, необхідних для створення мультфільмів; поєднання елементів цілого;
  • викладання із квасолин літери «М»;
  • інсценізація казки «Колобок»;
  • пальчикові ігри;
  • ліплення Колобка.

 

 

Очікувані результати учіння:

  • уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби;
  • вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення;
  • визначає звуки у слові, визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків;
  • уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших;
  • утворює спільнокореневі слова;
  • вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів відповідно до тематики тижня;
  • обговорює зміст  медіа повідомлення (мультфільму), розповідає про що йдеться в ньому;
  • групує об’єкти;
  • обговорює сюжетно-рольову гру, у якій брав участь;
  • виконує запропоновану роль у мікрогрупі;
  • вміє працювати з пластиліном, ліпить персонажа мультфільма.

 

Обладнання:  квасоля, завдання для групової діяльності, пластилін, магнітні літери.

 

 

Перебіг заняття

1. Ранкова зустріч

1.1. Привітання.

Діти стають у коло і разом з учителем промовляють вітання, супроводжуючи слова рухами рук.

Давайте привітаємось,

Давайте посміхнемося,

Давайте в очі глянемо,

І нам тепліше стане.

Раз рука,два рука,

Раз плече, два плече.

Голова вліво, вправо подивилась,

Посміхнулась, привіталась.

1.2. Заповнення «Галявини настрою».

Учні обирають квітку відповідного кольору і заповнюють «Галявину настрою». Після заповнення аналізуємо, якого настрою сьогодні у класі більше.

1.3. Вправа «Дружнє коло».

Учні уявляють себе персонажами улюбленого мультфільма  і від їх імені висловлюють побажання один одному.

1.4. Заповнення щоденних новин.

 - Дата …

 - Місяць…

 - Сьогодні …(день тижня).

- Який день тижня за порядком?

 - Яка сьогодні погода?

- Опади…

 Вчитель назначає помічників дня.

2. Закріплення знань про предмети, за допомогою яких створюють мультфільми. Групова робота.

У кожної групи картка із завданням: обговоріть та позначте ті предмети, без яких неможливо створити мультфільм. ( Сценарій, олівець, гумка, фотокамера).

 

 

- Які предмети ви упізнали?

- Без яких предметів не створити мультфільмів?

- Складіть нерівність між предметами, що стосуються мультфільмів та зайвих речей

- Як зветься людина, яка створює мультфільм?

- Поділіть на склади слово «мультфільм»

- Назвіть голосні та приголосні звуки у цьому слові

- Яким звуком розпочинається слово?

3. Вправа на розвиток дрібної моторики пальців рук. Викладання з квасолин літери «М»

4. Групова робота. Вправа « З’єднай частини в ціле». Складання персонажей мультфільмів. ( Том, Колобок, Нолик).

 

- Хто у вас вийшов, коли ви виконали завдання? Назвіть їх

- З яких мультфільмів ці персонажі?

- Скільки персонажей у вас вийшло?

- Зі скількох частин складається кожен з них? ( 4 частини)

- Назвіть склад числа

- Назвіть попереднє та наступне числа до числа 4

- Отже, ми з’ясували, що всіх об’єднує те, що це персонажі мультфільмів.  Ви назвали мультфільми, в яких живуть наші герої. Скажіть, як ви думаєте, а чи в однакових країнах живуть наші друзі?

5. Руханка «Україна»

 https://www.youtube.com/watch?v=8HvWHkDLDqM

6. Бесіда про мультфільми різних країн

- Отже, у світі є багато країн. Кожна країна має свою назву, мову, традиції, культуру, страви.  Так само у кожній країні є мультиплікатори, які

 

створюють цікаві мультфільми для діток своєї держави. Давайте розглянемо на прикладі мультфільмів, які сьогодні ми пригадали.

   Мультфільм «Том і Джері» був створений у Сполучених Штатах Америки у 1940 році. Усього налічується 163 серії мультфільму. Цей витвір став одним з кращих мультфільмів світу.

- Назвіть персонажей цього мультфільму

- Хто з них подобається вам найбільше? Чому?

- Якими повинні бути персонажі цього мультфільми  по відношенню одне до одного?

- Назвіть родичів слова «добрими»

   Мультфільм «Фіксики» подарувала нам Росія. Цей мультик не тільки цікавий, але й дуже корисний.

- Назвіть персонажа, який вам найбільше подобається. Чим саме?

- Згадайте, чого корисного ви дізнались з мультфільму

    Мультфільм «Колобок»  - це наш український мультфільм. 

- За мотивами якої казки створений мультфільм?

- Так, це українська народна казка «Колобок».

- Хто такий колобок?

- З чого він створений?

7. Гра «Склади слово на дошці»

- Складіть слово «Колобок» з літер на дошці

8. Перегляд мультфільму «Колобок».

https://www.youtube.com/watch?v=hFIDonaIly8

- Порахуйте, скільки персонажей налічує мультфільм?

- В якій послідовності зустрічаються Колобкові тваринки?

- Що трапилось з Колобком?

- Якою є Лисиця?

- Яким ми можемо назвати Колобка?

- Чого вчить нас ця казка?

9. Пальчикова гімнастика

10. Інсценізація казки «Колобок» за допомогою лялькового театру

11. Ліплення з пластиліну Колобка.

12. Виставка дитячих робіт

13. Підсумок заняття. Рефлексія.

- Отже, де живуть мультфільми?

- Чому нам так подобається дивитись мультфільми?

– З яким настроєм ви завершуєте заняття?

 

 

docx
Додано
13 серпня 2018
Переглядів
5237
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку