Інтегрований урок української мови та літературного читання

Про матеріал

план-конспект інтегрованого уроку української мови та літературного читання об'єднаних спільною темою "Сузір'я", у якому розглянуто особливості роботи над літературним твором на розвитком мовлення.

Перегляд файлу

План-конспект інтегрованого уроку української мови і літературного читання

Тема: Урок розвитку звязного мовлення. Пограємо в слова. Синоніми, антоніми, багатозначні слова. Складання загадок. Сузір’я.

Мета: закріпити отримані знання з таких тем, як антоніми, синоніми, багато значні слова; Вчити учнів складати власні загадки; збагачувати кругозір учнів; дослідити, що таке сузір’я і якими вони бувають, розглянути найбільші з них; розвивати зв’язне мовлення учнів; виховувати пізнавальний інтерес до Божого творіння.

Обладнання: текст для читання, зображення різних сузірїв, мікрофон.

Хід уроку:

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.Перевірка домашнього завдання

2. Інтерактивна технологія «Мозковий штурм»

  •         Синоніми – це…
  •         Протилежні за значенням слова – це…
  •         скільки значень може мати слово?
  •         Добери приклад багатозначних слів.
  •         Які частини слова ти знаєш?

ІІІ.Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку

  1. Гра «Дешифратор»

Розшифруй закодоване слово:

Суп – п + зірка – ка +’я      (сузір’я)

  1. Бесіда
  •         На сьогоднішньому уроці ми будемо досліджувати різноманітні сузір’я, дізнаємося що це таке, будемо складати власні загадки і працювати в групах. Але для цього, нам необхідно активно працювати і старатися впродовж уроку.
  •         А де ж взялися зірки на небі? Скільки їх є? ( Усі зірки створив Бог на 4 день. Лише Він знає, скільки їх є а жодна людина не знає їх число, бо зірки постійно рухаються і поки переміщається людина то і зірки в той час змінили своє положення на небі)

IV. Опрацювання твору «Сузір’я»

(Текст подано у додатку А)

  1.    Читання частини тексту «ланцюжком»
  2.    Бесіда
  3.    Читання разом з другом  (метод «Бджілки»)
  4.    Самостійне читання мовчки
  5.    Бесіда
  1.       Що таке «сузір’я»? (це сукупність зірок)
  2.       Чи видно зірки вночі? А вдень? (Так, вдень вони є також на небі, але через яскраве сонячне світло їх не видно)
  3.       Яка зірка завжди, незалежно від пори року, завжди залишається на й місці? (Полярна зірка)

V.  Фізкультхвилинка

VІ. Робота над мовним матеріалом

  1.    Гра «Розділи»
  2.    розділіть подані нижче слова у 3 колонки – антоніми, синоніми, багатозначні слова.

Зоря, зірки, день, ніч, вечоріє, сутеніє, захід сонця, сузір’я, великий, малий, яскрава, небо, тьмяна, земля.

  1.    Складання загадок.

зараз ми будемо вчитися складати загадки. Які правила для цього варто запам’ятати? (потрібно чітко описувати предмет. Опис повинен бути короткий але зрозумілий.)

  1.    Запис складених загадок на чорновички.
  2.    Робота над помилками
  3.    Перепис загадок у зошит.
  4.    Відгадування загадок іншими учнями.

VІІ. Підсумок уроку

  1.    Підведення підсумків за методом  « Що я дізнався…  Що найбільше сподобалось… Урок закінчую з …настроєм, …»
  2.    Інтерактивна технологія «Мікрофон»
  1.       Сузір’я – це…
  2.       Чи є зірки на небі вдень ?
  3.       Добери антонім до слова день.
  4.       Добери синоніми до слова зірка.
docx
Додано
14 січня 2019
Переглядів
1291
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку