план-конспект інтегрованого уроку української мови та літературного читання об'єднаних спільною темою "Сузір'я", у якому розглянуто особливості роботи над літературним твором на розвитком мовлення.
План-конспект інтегрованого уроку української мови і літературного читання
Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення. Пограємо в слова. Синоніми, антоніми, багатозначні слова. Складання загадок. Сузір’я.
Мета: закріпити отримані знання з таких тем, як антоніми, синоніми, багато значні слова; Вчити учнів складати власні загадки; збагачувати кругозір учнів; дослідити, що таке сузір’я і якими вони бувають, розглянути найбільші з них; розвивати зв’язне мовлення учнів; виховувати пізнавальний інтерес до Божого творіння.
Обладнання: текст для читання, зображення різних сузір’їв, мікрофон.
Хід уроку:
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
1.Перевірка домашнього завдання
2. Інтерактивна технологія «Мозковий штурм»
ІІІ.Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку
Розшифруй закодоване слово:
Суп – п + зірка – ка +’я (сузір’я)
IV. Опрацювання твору «Сузір’я»
(Текст подано у додатку А)
V. Фізкультхвилинка
VІ. Робота над мовним матеріалом
Зоря, зірки, день, ніч, вечоріє, сутеніє, захід сонця, сузір’я, великий, малий, яскрава, небо, тьмяна, земля.
зараз ми будемо вчитися складати загадки. Які правила для цього варто запам’ятати? (потрібно чітко описувати предмет. Опис повинен бути короткий але зрозумілий.)
VІІ. Підсумок уроку