Інтегрований урок української та англійської мови у 2 класі на тему « Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Речення». Моя улюблена тварина»

Про матеріал

Розробка інтегрованого уроку української та англійської мови на тему "Моя улюблена іграшка" для 2 класу, створена з метою узагальнення знань учнів з розділу "Речення", буде корисна вчителям початкових класів.

Перегляд файлу

Конспект інтегрованого уроку української та англійської мови у 2 класі на тему « Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Речення». Моя улюблена тварина»

 

Мета: закріпити, узагальнити знання учнів, набуті під час вивчення теми «Речення», вдосконалювати вміння визначати види речень, головні члени речення, встановлювати зв’язки між словами у реченні; закріплювати вивчені лексичні одиниці по темах: тварини, частини тіла, розміщення предметів; формувати вміння утворювати розповідні та питальні речення у теперішньому неозначеному часі, описувати тварини;  розвивати мовлення, увагу, мислення,  фонематичний слух, правильну вимову, вміння працювати в групі; виховувати інтерес до вивчення мов, любов до тварин, культуру поведінки

Обладнання: ноутбук, малюнки і світлини тварин, картки, іграшки-тварини, маркери, аркуші паперу

Хід уроку

I Організація учнів до уроку

Дзвоник лунко засміявся

І урок наш розпочався!

   Діти, до нас на урок завітали гості – вчителі з інших шкіл. Поверніться до гостей, посміхніться і привітайтеся.

  Пригадаймо правила, за якими працюватимемо на уроці?

  Ще бажаю вам бути жвавими і працьовитими!

II Мотивація навчальної діяльності

Бесіда:

  • Як одним словом назвати усіх присутніх у нашій класній кімнаті?
  • Чим люди відрізняються від інших живих істот? Тварин?
  • З допомогою чого люди висловлюють свої думки, спілкуються?
  • Чи однією мовою спілкуються люди в різних куточках світу?
  • Які мови ми вивчаємо?
  • Відоме прислівʼя говорить: «Скільки мов ти знаєш - стільки разів ти людина». Як ви це розумієте? Який висновок зробили?

 

III Повідомлення теми і завдань уроку

І урок наш незвичний – урок української та англійської мови. Ми закріпимо наші знання з теми «Речення» і поглибимо знання про наших улюблених тварин.

IV Узагальнення знань учнів

Українська мова

  1. Актуалізація знань учнів

«Що ми знаємо про речення?»

  1. «Так чи ні»

Скажіть, це речення? Так чи ні? Чому?

Берегти, і, любити, люди, повинні, тварини.

dogs, love, I .

Перетворіть на речення.

  1. Закінчіть рядки у віршах Леоніда Безпалого:

А соловейки залишились води…напитися.

А жайворон із жайворонятами пʼють …росу.

Для подальшої роботи пропоную поділитися на дві групи. Назви груп «Соловейки» і «Жайворонки».

Робота в групах:

My cat drinks milk.

My fish eats … fish food.

      5) Які речення називаються розповідними? Питальними? Спонукальними?

      6) Коли в кінці речень ставимо знак оклику?

      7) Як підкреслюємо головні слова в реченні? На яке питання відповідає слово, що підкреслюємо однією рискою? Двома рисками?

Робота в групах:

(Хто?) ____________ (що зробив?) ____________ .

(Що?)_____________(що роблять?) ____________.

  1. Вправляння учнів.
  1. Вправа «Лист» з мультимедійним супроводом. Коментоване письмо.

  На мою адресу надійшов лист. Але в ньому, здається, щось не так. Допоможете розібратися.

Неділю, у, ходив, Артем, до, зоопарку.

Він сфотографував улюблену.

світлина лежить у коробці

Яка улюблена тварина Артема.

Намалюйте її.

  • Скільки речень ми записали?
  • Яким є перше речення?
  • Які головні слова у реченні?
  • Усно встановіть зв'язок між словами.
  • Накресліть схему речення.
  1. Робота в групах

Користуючись вказівкою зробіть аналіз речення.

«Жайворонки» - другого речення.

«Соловейки» - третього речення.

1.Вид речення

2.Головні слова

3.Зв'язок між словами

4.Схема речення

  • Яким є четверте, пяте речення? До чого спонукає?

 

Англійська мова

  1. Фізкультхвилинка

Touch your head.

Touch your eyes.

Touch your ears.

Touch your nose.

Touch your mouth.

Touch your neck.

Touch your body.

Touch your legs.

Touch your teeth.

Touch your tail.

Have you got a tail? No.

Who have got a tail? Animals.

Touch your wings.

Have you got wings? No.

Who have got wings? Birds.

  1. «Name animals»

Remember! What animals do you know?

Look at the picture! What animal can you see?

  1. Work in groups

«Draw the animal»

It has got … a big body, a short neck,  a big head, small eyes, very  big ears, a big and long trunk, a thin tail, strong legs.

Whose photo is in the box?

Artemʼs favourite animal is…an elephant.

  1. Play a game «Guess the animal». Describe your favourite animal.
  • Have you got a favourite animal?
  • Where is your favourite animal?
  • My favourite animal is in/on/under the…
  • His/ her favourite animal is…
  • Yes/ no.
  • What is my favourite animal?

It is big. It is fantastic. It has got a dig body, a big strong tail and wings. His teeth are sharp. It can run, fly, jump. It lives in the fairy tales, in the cartoons. It is a dragon.

  1. Job in cards

Take your card. Read, write or choose and line need words.

  1. My favourite  animal is _________.
  2. It is  (big/ small)___________.
  3. It is (red/ yellow/ brown/ black/ white/ grey/ colored)__________.
  4. It is (friendly/ dangerous).
  5. It has got (big/small eyes, big/small ears, a big/small head, a big/small nose, a big/small body, a short/ long neck, a short/ long tail, short/ long legs, sharp teeth, wings)______________________.
  6. It eats (meat, fish, grass, leaves, vegetables, fruits, nuts, other animals) _____________.
  7. It lives in (the forest, the sea, the oceans, rivers, the mountains, deserts, the jungle, the farms, the Zoo, my house)____________.
  8. It can (jump, run, swim, fly, climb, swing)____________.
  1. Letʼs fun and sing «Letʼs go to the Zoo»

Let’s go to the zoo.

 And stomp like the elephants do.

 Let’s go to the zoo.

 And stomp like the elephants do.

 jump like the kangaroos

 swing like the monkeys

 waddle like the penguins

 

V Підсумок уроку

Бесіда

  • Які знання з української, англійської мови закріпили на уроці?
  • Що сподобалося?

Оцінка діяльності учнів.

VI Повідомлення домашнього завдання

Українська мова: скласти три види речень про соловейка чи жайворонка.

Англійська мова: розповідати про улюблену тварину.

Дякую за роботу!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

 

 

 

 

(Хто?) ___________ (що зробив?) ___________

 

 

(Що?)___________ (що роблять?) _________ _

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


My cat drinks

 

My fish eats …

 

 


 

 

 

 

 

1. Вид речення

2. Головні слова

3. Зв'язок між  

    словами (усно)

 4. Схема речення

 

 

 

  1. My favourite  animal is _______________________.
  2. It is  (big/ small)______________.
  3. It is (red/ yellow/ brown/ black/ white/ grey/ colored)_____________.
  4. It is (friendly/ dangerous).
  5. It has got (big/small eyes, big/small ears, a big/small head, a big/small nose, a big/small body, a short/ long neck, a short/ long tail, short/ long legs, sharp teeth, wings)___________________________________________________________.
  6. It eats (meat, fish, grass, leaves, vegetables, fruits, nuts, other animals) _________________________.
  7. It lives in (the forest, the sea, the oceans, rivers, the mountains, deserts, the jungle, the farms, the Zoo, my house)_______________________________________.
  8. It can (jump, run, swim, fly, climb, swing)_____________________________.

 

 

 

docx
Додано
17 липня 2018
Переглядів
1296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку