Інтегрований урок в 6 класі з біології та основ християнської етики. Тема. Значення рослин для існування життя на планеті Земля та людини. Біблійні рослини.

Про матеріал
Інтегрований урок в 6 класі з біології та основ християнської етики. Тема. Значення рослин для існування життя на планеті Земля та людини. Біблійні рослини. Презентація "Біблійні рослини" Мета. Освітня: розглянути значення вивчених рослин класів Однодольні та Дводольні для існування життя на планеті; розкрити необхідність знань про будову та значення вивчених рослин у подальшому розвитку природи, розкрити значення рослин у притчах Ісуса Христа. Розвиваюча: розвивати вміння порівнювати характеристики рослин, спостерігати, робити висновки про значення рослин у житті людини; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення та уяву. Виховна: формувати відповідальність учня на основі християнських духовних, моральних цінностях, виховувати бережливе ставлення до природи. Тип уроку: інтегрований, узагальнення знань. Міжпредметні зв’ язки: християнська етика, біологія (ботаніка).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтегрований урок з біології та християнської етики“Біблійні рослини”

Номер слайду 2

Мета уроку. Освітня:  розглянути значення вивчених рослин класів Однодольні та Дводольні для існування життя на планеті; розкрити необхідність знань про будову та значення вивчених рослин у подальшому розвитку природи, розкрити значення рослин у притчах Ісуса Христа. Розвиваюча: розвивати вміння порівнювати характеристики рослин, спостерігати, робити висновки про значення рослин у житті людини; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення та уяву. Виховна: виховувати бережливе ставлення до  рослинності своєї місцевості та планети. Тип уроку: інтегрований,  узагальнення знань. Міжпредметні зв’ язки: християнська етика, біологія (ботаніка). Матеріали та обладнання: Біблія, таблиці, малюнки із зображенням біблійних рослин, слайди, букети. Основні поняття та терміни: притчі, садівництво, плодові рослини, меблева промисловість, текстильна промисловість, харчова промисловість.

Номер слайду 3

Наявність генеративних органів – головна особливість покритонасінних!Будова квітки:а - квітконіжка,б- квітколоже,в-чашолистик,г- пелюстка,ґ - тичинка,д- маточка.

Номер слайду 4

Плід- генеративний орган рослини, що виникає після запліднення у квітці і містить в собі насіння1 – біб,2 – коробочка,3 – стручок.

Номер слайду 5

Покритонасінним властиве подвійне запліднення1 – пилкові зерна,2 – пилкова трубка,3 – спермії,4 – яйцеклітина,5 – центральна клітина,6 – зародковий мішок,7 – насінний зачаток,8 – покрив насінного зачатка.

Номер слайду 6

КвітковіКлас Дводольні Клас Однодольні200 тис видів 50 тис видів

Номер слайду 7

Класифікація покритонасінних

Номер слайду 8

Чим відрізняються покритонасінні від голонасінних?

Номер слайду 9

Номер слайду 10

У БібліЇ - краса природи«Закінчи речення» 1. Біблія – це …2. Біблія поділяється на …3. Притчі знаходяться в ……. Завіті4. Притчі – це …

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Біблійні рослини. Біблійні рослини

Номер слайду 13

Притча про Сіяча (Лк. 8, 5-15)Пшениця

Номер слайду 14

Притча про кукіль (Мт. 13, 24-30; 36-39)Кукіль

Номер слайду 15

Притча про робітників у винограднику (Мт. 20, 1-16)Виноград

Номер слайду 16

Притча про зерно гірчиці ( Мт.13, 31-32)Гірчиця

Номер слайду 17

Притча про неплідну смоківницю (Мк. 11, 13)Смоківниця

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Пам’ятка охорони рослин

pptx
Додано
27 січня 2019
Переглядів
1324
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку