Інтегрований урок "Весна прийшла у рідний край"

Про матеріал

В даній розробці зінтегровані уроки Навчання грамоти, Природознавства, Трудового навчання для 1 класу. Мета: вдосконалювати читацькі навички усвідомлення прочитаного, вчити працювати з текстом, створювати аплікацію з вирізаних форм, познайомити з природою свого села, розвивати зв'язне мовлення, спостережливість, виховувати любов і повагу до матері, рідного краю

Перегляд файлу

Інтегрований урок 1 клас

(Навчання грамоти. Читання

Тема: «Удосконалення уміння читати. Виконання завдань, спрямованих на усвідомлення прочитаного. Опрацювання текстів.

Природознавство

Тема: «Природа твого села навесні»

Трудове навчання

Тема: «Створення аплікації з вирізаних форм»

 Мета: вдосконалювати читацькі навички усвідомлення прочитаного, вчити працювати з текстом, створювати аплікацію  з вирізаних форм, познайомити з природою свого села, розвивати зв’язне мовлення, спостережливість, виховувати любов і повагу до матері, рідного краю

Обладнання: презентація, відеофрагмент, картки, набір для створення аплікації

Тип уроку: комбінований

Хід уроку:

І Організація класу

Дзвоник всім нам дав наказ –

До роботи швидше в клас.

Біля парти станем чемно –

Хай мине час недаремно.

Будемо уважні і старанні всі –

Сядемо рівненько на місця свої.

Девіз уроку:

Красиво читаємо.

Чітко розповідаємо.

Мову свою розвиваємо.

ІІ Артикуляційна хвилинка

Завжди говоримо красиво,

Не поспішаючи, сміливо.

Є в нас у роті язичок

Він говорить:

  • Чок – чок – чок
  • Сна – сна – сна – надійшла весна
  • Лю – лю – лю – я природу люблю
  • Ай – ай – ай – мій рідний край
  • Ілля – ілля – ілля – моє село Привілля

ІІІ Повторення і закріплення вивченого

  • Допоможіть розібратись, що це за схеми
  • (звукові моделі слова)
  • А що означають                                       ?

 

(- твердий  приголосний   = м’який приголосний   О  голосний)

 

Все вивчене пригадай

До слова схему підбирай

 

  • Доберіть слова до кожної схеми

весна   [- о - - о] 

село  [-о-о]

край  [- - о =]

 

  • Робота з QR – кодами

Завдання щось у нас незвичне

Якісь картки – квадратики.

  • А чи знаєте ви, що це таке?

(кюер – коди)

  • А де ми їх зустрічаємо?

( на різних пакунках)

  • А як ви гадаєте, що вони означають?

(закодоване слово)

  • А що ми можемо закодувати?

(прізвище, ім’я, по батькові, свою адресу, смс - повідомлення, електронну адресу,номер телефону)

  • Тож давайте попрацюємо у групах і спробуємо розгадати (розшифрувати наші коди)
  • Кожна група повинна обрати командира і взяти свої картки, розшифрувати код, дібрати відповідне слово, дати характеристику кожному звуку. Пам’ятаймо правила роботи в групі.

І група – весна

ІІ група – село

ІІІ група – гусочка

  • А як ви гадаєте, чому у нас закодовані саме ці слова?

(будемо говорити про весну, про наше село, про гусочку)

ІV  Повідомлення теми і мети уроку

  • Так, саме сьогодні ми з вами поговоримо про весну, про наше рідне село – Привілля, почитаємо казочку про гусочку і спробуємо все це відтворити за допомогою аплікації.

 

V. Робота над темою уроку

- Надійшла весна прекрасна. Вона відчувається і в ніжних пересвистах пернатих солістів, і в лагідному дотику сонячних промінців, і в особливому, тільки весні притаманному запаху

- Спробуйте відтворити словом красу та своєрідність весни за допомогою прийому «донататний граф»

                                               Весна

 

прийшла у                                                     принесла

 

 

 

село   поле  ліс  садки                                  зелень  тепло  квіти

 

-РЗВ

- Не обминула весна і нашого рідного куточка, нашого села … (Привілля)

Останнім часом ми з вами працюємо в онлайн – сервісі Padlet для спільної роботи «Моє село, моє Привілля»  ми добираємо вірші про село, розміщуємо малюнки, аплікації, пов’язані з мальовничими місцями нашого села, фото,відео.

  • Тож нехай зараз і спробує презентувати свою роботу одна з груп – це відео з елементами  скрайбінг – презентацією
  1. Привілля. Мій рідний край.
  2. Моє рідне село.
  3. Розкинулося серед мальовничої природи
  4. Уквітчане зеленими лісами, полями, садками
  5. Березові гаї.
  6. Прозорі ручаї
  7. Квітучі галявини
  8. Сиза роса на траві при шляхах

Всі: Ось таке село Привілля!

 

  • Квітуча галявина.

 

  • А чим пахне така галявина?

 

  • Складіть павутинку слів, добираючи до слів назв предметів – слова, що означають ознаки предметів

 

             Зелень

            (першою)                                

галявина                  повітря(чистим)

 

 

           листячко(молодим)            квіти (запашними)                                           

-Як ви знаєте наше село є однією з маленьких часточок України. України – нашої … Батьківщини

  • Фізкультхвилинка

Хто ж там, хто вже так стомився

І наліво похилився?

Треба дружно нам всім встати,

Фізкультпаузу почати

(музична фізкультхвилинка «Веселка»)

Робота з текстом

Гарно всі читаємо

Текст новий вивчаємо.

  • Тож давайте зараз ми прочитаємо казочку про Гусочку та гусеняток
  • Читання ланцюжком
  1. Одного весняного дня вивела Гусочка своїх маленьких жовтеньких гусеняток на прогулянку.
  2. Вона вперше показала дітям великий світ.
  3. Цей світ був зеленим, радісним.
  4. Перед гусятами розкинулася величезна зелена галявина.
  5. Гусочка почала вчити гусеняток щипати ніжні стеблинки молодої травички.
  6. Стеблинки солодкі.
  7. Сонечко тепле, ласкаве.
  8. Трава м’якенька.
  9. Світ затишний, добрий.
  10. Сповнений різноманітних звуків.
  11. Голосів бджіл, жучків, джмелів, метеликів.
  12. Гусенята були щасливі. Вони забули про маму.
  13. І почали розходитися по величезній галявині.
  • Послухайте, а що ж було далі

(аудіозапис твору у супроводі музики)

 

Коли життя щасливе, коли на серці мир і спокій, про маму часто забувають. Тривожним голосом Гусочка почала скликати дітей, але вони не послухалися.

 Раптом насунули темні хмари, і на землю впали перші великі краплини дощу. Гусенята подумали: світ не такий вже й затишний і добрий. І тільки – но вони про це подумали, як одразу згадали про маму. І раптом кожному стала потрібна мама. Вони підвели голівки і щодуху побігли до неї. А тим часом з неба посипався великий град. Гусенята насилу встигли прибігти до матері. Вона підняла крила і прихистила ними своїх дітей.

 Під маминими крилами було тепло. Їм і на гадку не спадало, що материнське крило має два боки: всередині було тепло, а назовні – холодно й безпечно.

 Потім усе затихло. Гусенятам хотілося на зелену луку, але мама чомусь не піднімала крил. Маленькі дітки Гусочки вимогливо запищали: «Випускай нас!» Мати тихо підняла крила, і гусенята вибігли на траву. Вони побачили, що в мами поранені крила, вирване пір’я.

 Гусочка важко дихала. Гусенята все бачили, але світ знову став радісним.

 І тільки одне, маленьке і слабеньке, гусенятко підійшло до мами і запитало:

  • Чому в тебе поранені крила?

Вона тихо відповіла, соромлячись

  • Все гаразд, синочку.

Гусенята розбіглися по траві, і мама була щаслива.

 

  • Тестування Plickers
  1. Яким видався світ гусенятам, коли вони вибігли на прогулянку?

А) світ був зеленим, радісним

В) світ був тривожним

2. Чи слухались гусенята маму?

А) так

В) ні

3. Чому гусочка почала скликати дітей?

А) насунули темні хмари

В) засвітило яскраво сонечко

4. Який у неї був голос?

А) тривожний

В) радісний

5. Як повелися гусенята, коли вщухла буря?

А) вимогливо запищали

В) солодко спали

6. Чи були вони уважними та чуйними до своєї мами?

А) так

В) ні

  • Які почуття виникли коли ви слухали казку?

(ніжність Гусочки, любов, дбайливе ставлення до малят, гусенята думають лише про себе)

  • Отже, діти, бережіть своїх мам. Будьте завжди чуйними, уважними до рідних.

Вклоніться низько матерям своїм,

Чиїм теплом навіки ви зігріті,

Вклонімося за їхні руки їм,

Й за те, що просто вони є на світі.

  • ХВИЛИНКА ЦІКАВИНКА
  • А чи знаєте ви?

У травні, коли повертаються до рідних гнізд птахи, коли оновлюється природа, теплий весняний вітер приносить нам свято Матері. Прийшло це свято в Україну зі Сполучених Штатів Америки. Українці в цей день вшановують Матір – Богородицю, Матір – жінку і Матір – Україну.  У день Матері діти дарують своїм мамам усе, що підготували власноруч: малюнки, витинанки, вишивки, вирощені квіти.

 

Створення аплікації

  • Наше село розкинулося серед мальовничої природи. Високі зорі, чисті бистрі води, розкішна зелень, напоюють цілющою силою душу, надихають до творчості.
  • Тож давайте спробуємо все про що ми говорили на уроці відтворити в аплікації, супроводжуючи розповіддю. Працюємо в парах.
  1. Весняне тепле сонечко.
  2. По небу пливуть хмарки.
  3. Лісова галявина вкрита зеленою молодою травичкою.
  4. Вивела Гусочка своїх гусеняток на прогулянку
  5. І справді краса.
  6. Краса у моєму селі Привілля
  • При створенні аплікації були використані різноманітні види робіт. Спробуйте їх пригадати (квілінг, об᾽ємна аплікація, витинанка, звичайна аплікація, торцювання)
  • А яку б назву ви запропонували до своїх робіт? («Лісова галявинка у моєму селі», «Весна прийшла»

V І. Підсумок уроку

Хай всіх нас з вами лихо обминає

А Привілля наше процвітає!

Де квітка, пташка і зелений гай,

Де кожна вірна тій землі дитина

Живе єдиним словом – Україна!

  • Тож давайте підведемо підсумок нашого уроку.
  • Ми привольчани велика родина

Мова і пісня у нас солов’їна.

Квітне   галявина в нашім лісочку.

Сяють усмішкою мамині очі.

V ІІ. Оцінювання учнів

  • Молодці! Сьогодні всі попрацювали добре і завзято. Дякую вам за урок!

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 травня 2018
Переглядів
1555
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку