Інтегрований урок( Я досліджую світ - навчання грамоти - мистецтво) "Пробуджуємо весну"

Про матеріал
Інтегрований урок ( Я досліджую світ, навчання грамоти, мистецтво) на якому проводиться підсумок спостережень у природі з приходом весни, узагальнюються традиції українців святкувати Великдень.
Перегляд файлу

I.Організація класу.

1.Привітання

                             Гостей дорогих ми вітаємо щиро

                             Стрічаєм з любовю, бажаємо миру

  • Подаруйте нашим гостям усмішки і повітряні поцілунки.

2.Ранкове коло

1. Гра»Плесни у долоні»(Якщо почуєш ознаку весни, плесни у долоні, коли почуєш ознаку іншої пори року,- мовчиш)

2.Заповнюємо сторінку  календаря

3.Гра з LEGO ( вибери кольори весни)

4. Психогімнастика (Погріємось на весняному сонечку: заплющимо очі, відпочинемо, відчуємо тепло на щічках, лоскочуть долоньки. Вдихаємо, відчуваємо запах весняного вітру, видихаємо.Зробили глибокий вдих,видих, відкрили очі, потягнулися, встали!

II. Актуалізація знань учнів .

1. Розгадування загадки

(гудок потяга, слова «Ту-ту!» )

-Що приніс нам Томас? Відгадайте загадку мою !

Тане сніжок,

Квітне лужок,

День прибуває,

Коли це буває?

2. Словникова робота

-Томас приніс нам нові слова на стіну слів

Навесні, восени, влітку, взимку.

  • То як правильно  сказати розгадку до нашої загадки? (це буває навесні).

III. Повідомлення теми уроку.

Сьогодні ми маємо виконати досить складне, але надзвичайно цікаве і навіть казкове завдання.

Тема нашого уроку: «Пробуджуємо весну»

-Як ви думаєте, як це можна зробити?

- З чого починається весна?

-Кого або що ми маємо розбудити першим?

IV. Підготовка до опрацювання теми уроку.

1. Складання ланцюжка висловлювань «Пробуджуємо весну» з використанням цеглинок LEGO.

2. Вправа «Сонечко, пробудись!»

- Кожний, хто попросить сонечка про допомогу, торкнеться вирізаною долонькою до його голівки.

Можливо сонечко і прокинеться(діти складають речення і прикріплюють вирізані долоньки до сонечка).

Ось уже одне очко у сонечка відкрилося, а щоб вже зовсім воно прокинулося, давайте  заспіваємо веснянку «Вийди, вийди Сонечко!»

3. Пісня – веснянка «Вийди, вийди, Сонечко!»

4. Складання віночка побажань гостям

Розгадування загадок із нашого лепбука «Весна», ми поговоримо про весняні первоцвіти.

 Той, хто правильно  розгадає загадку, має право наклеїти квіточку  у віночок побажань і висловити  своє побажання.

1.Підсніжник

2. Пролісок

3. Фіалка

4. Кульбаба

5.Конвалія

6. Бузок

7. Барвінок

- А тепер, любі гості, ми передаємо вам віночок з побажаннями, можливо  ви схочете доповнити його своїми побажаннями нашим першокласникам.

5. Складаємо казку про весну (Робота в групах).

Всі ми любимо читати казки. Але з нашою весняною казкою трапилася біда. Подув різкий холодний вітер. Кинув холодним снігом( ви ж пам’ятаєте позавчорашню погоду ) і здув всі літери з нашої книжечки. Тому зараз ми попробуємо відновити текст кожної сторінки. Попрацюємо в парах.

До кожної ілюстрації підбираємо опис.

V. Опрацювання теми уроку.

1. Бесіда

-Ми вже з вами з’ясували ознаки найчарівнішої, найвеселішої, найбільш життєрадісної пори року - Весни!

  • Але весна не може бути справжньою без найбільшого християнського свята – Великодня.
  • Великдень- символ вічного життя, всеперемагаючої сили добра над злом.
  • Дітки, з чим вас асоціюється свято Венликодня (з Паскою, писанками, вербовими гілочками)
  • А чи знаєте ви, чому в пасхальний кошик кладуть писанки?

2. Легенда про писанки (учні збираються на килимку, учитель розповідає легенду про писанки.

3. Різновиди великодніх писанок.

Українці здавна вважали писанку народним символом, оберегом і дуже відповідально ставилися до їх виготовлення. Та й самих писанок є дуже багато видів: мальованки, крашанки, шкрябанки …(лепбук)

4. Музей писанки в м. Коломия   (презентація)

5. Щоб виготовити писанку, потрібні вміння, навіть талант, потрібно багато знати. Все це у вас по-переду. Але. Головне, що в нашій школі є учителька, яка знає про писанки як що не все, то майже все.

Це справді народна майстриня Тамара Вікторівна – бабуся нашого Максима.

Сьогодні ми починаємо вчитися виготовляти писанки. Вони будуть стилізовані. У вас на партах – заготовки для роботи.

6. Ознайомлення з ілюстрацією виконання роботи (в альбомі)

7. Нагадування правил безпечної роботи ножицями.

VI. Творча робота учнів.

Індивідуальна робота вчителя з учнями (Слухання веснянки «Прийди, прийди, весно красна!»

VII. Складання великодніх кошичків. Підсумок уроку.

1.Прослуховування веснянки «Прийди, прийди весно красна», перегляд презентації.

Подивіться діти, хто завітав до нашого класу під кінець уроку(демонструє посаджений в горщику кущ підсніжників) Що це означає?(це означає що весна прокинулася і завітала до нашого класу.

  • То чи виконали ми на уроці поставлене завдання, чи пробудили весну? ( Так)

2. До сьогоднішнього уроку діти готувалися заздалегідь. Діти, підготували стилізовані Великодні кошики.

Перший із них  ми даруємо директору школи і просимо передати у Великодній посилочці на передову воїнам АТО. У нашій школі від початку війни існує традиція – відправляти нашим захисникам подарунки-посилки напередодні великих свят. Решту кошичків ми даруємо нашим гостям.

(Даруємо гостям великодні кошички)

3. Гра «Куб Блума»

- Поясни значення кольорів на писанці.

- Доповни у великодній кошик кладуть Паску…

- Придумай загадки про писанку.

- Вибери найцікавіший етап уроку.

- Подумай чому в народі шанують писанку.

- Зроби висновок чому потрібно шанувати народні традиції.

Гості висловлюють побажання учням.

 

docx
Додано
22 березня 2019
Переглядів
811
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку