Інтегрований урок ЯДС

Про матеріал
Інтегрувати освітні галузі із наголосом на застосування математичного та лінгвістичного апарату до викладеного матеріалу; вдосконалювати набуті навички; складати та розв’язувати задачі, вирази; формувати обчислювальні навички; розвивати математичну мову, увагу, пам’ять, спостережливість. Закріпити знання дітей про тваринним світом Африки, згадати тварин «Великої п’ятірки», їхні особливості та спосіб життя, сформувати уявлення про життя цих тварин; розвивати просторову уяву, вміння працювати із картою півкуль; формувати навики роботи в парі, вміння критично мислити, порівнювати, аналізувати; виховувати пізнавальний інтерес, спостережливість, почуття дружби. Виховувати любов до природи.
Перегляд файлу

Відділ освіти Васильківської міської ради

Науково – методичний центр

Васильківська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований урок з математики і ЯДС

2 -В клас

       

 

        

 

      

        З досвіду роботи

                             вчителя початкових класів

                                                             Васильківської загальноосвітньої школи

                                                      І – ІІІ ступенів № 7 Київської області

                                                                                       Вендичанської Надії  Іванівни

                                          

                        Кваліфікаційна категорія:

                              "спеціаліст І І категорії"

 

                  

 

Васильків

2019р.


Тема. Математика. Закріплення  вміння додавати числа  . Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач.

        ЯДС. Узагальнення знань про Африку.

Мета:  Інтегрувати  освітні галузі із наголосом на застосування математичного та лінгвістичного апарату до викладеного матеріалу;  вдосконалювати набуті навички; складати та розв’язувати задачі, вирази; формувати обчислювальні навички; розвивати математичну мову, увагу, пам’ять, спостережливість.

 Закріпити знання дітей  про тваринним світом  Африки,  згадати тварин «Великої п’ятірки», їхні особливості та спосіб життя, сформувати  уявлення  про життя цих тварин; розвивати просторову уяву, вміння працювати із картою півкуль; формувати навики роботи в парі, вміння критично мислити, порівнювати, аналізувати; виховувати пізнавальний інтерес, спостережливість, почуття дружби. Виховувати любов до природи.

Тип уроку: Інтегрований

Очікувані результати

  • З увагою сприймає усні репліки й  доречно реагує усну інформацію в діалозі( погоджуватися або не погоджується ,  виконує  певну дію на прохання чи  відповідно до інструкції);
  • досліджує сприйняття інформації різними органами чуття;
  • робить висновок щодо виду інформації та способу її сприйняття;
  • відповідає на запитання за даними таблиці, схеми;
  • створює об'єкти за зразком;
  • впорядковує, порівнює, групує дані, застосовуючи прості моделі;
  • зчитує дані з таблиці, піктограм;
  • з'ясовує, яка інформація потрібна для розв'язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач.

Обладнання: комп’ютер,  малюнки, картки, зображення Африки, презентація ,

класна дошка , фліпчарт,  фломастери,  мультимедійний проектор .

Хід уроку

І. Організаційний момент (Слайд 1) Дзвінок

Пролунав дзвінок ,

кличе на урок.

Будемо усі ми працювати,

Щоб почули  у кінці:

Молодці!

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

 – Діти, сьогодні на уроці ми  плідно попрацюємо, згадаємо властивості додавання, розв'яжемо цікаві задачі та поговоримо про... А про що саме вам допоможе підказка .  (Слайд 2) (фото пустелі,  верблюдів, Масаї.  (Африка)      Слайд 3

Вправа "Асоціативний кущ"

  •            Що вами  нагадує цей  материк.  Давайте   створимо асоціативний кущ . У вас на парті  лежать аркуші з надписами.  Виберіть  потрібні та прикріпіть на дошку

                               ( Екватор, пустеля,  яблуня, слива, фараон,савана, трактор, сахара,  жираф, страус, верблюд).

Гра Намалюй настрій"

  •       Наступне наше завдання  буде художнім. Вам потрібно передати свій настрій на початок нашого заняття.  На половині  квітки за допомогою  кольорових олівців передайте свій настрій   поганий - темний , а хороший - яскравий колір. А іншу частину квітки ми розфарбуємо під кінець уроку ,  подивимося чи змінився ваш настрій .

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Щоб приблизитись до цього материка, потрібно виконати завдання веселих мавпенят.

  • Метод «Інтеграція за малюнком»

 За кожну правильну відповідь на нашу пальму прикріпимо один банан. (Учень по черзі  прикріплює банан.

 Який зображений материк на малюнку?  (Слайд 4 )  (Африка)

Які ознаки вам допомогли про це дізнатися?

Яка рослинність  росте на цьому материку ? (Слайд 5 )  ( пальми, кактуси, алоє.)

Яких тварин ви  бачите на малюнку? Як їх можна назвати ? (тварини-рекордсмени) (Слайд  6, 7) слон, страус, горила, гепард, жираф, какаду фламінго)

     Скільки мавп зображено на малюнку? (Слайд   8, 9)

 Скільки мавп стане, коли ще 20 приєднаються? (8 + 20=28)

Яке це число ? (Парне, двоцифрове, має 2 десятки і 8 одиниць)

Молодці.

Погляньте,  яка у нас вийшла пальма. Це подарунок для наших  веселих мавпенят.

У природі існує багато різних тварин , але цю тварину називають "кораблем пустелі". Хто це? Виберіть правильну відповідь з поданих  варіантів підкресліть її.  (Верблюд.)

Яка головна  риса  цієї тварини ? ... (довгий час перебувати без  їжі).  Слайд (верблюд 10)

Зробіть звуковий  аналіз цього слова (схематично).  Приступайте до роботи.

Фізкульт хвилинка .

"Чунга- Чанга".

ІV. Узагальнення і систематизація знань

Продовжимо нашу роботу.

Виконаємо графічний диктант

Беремо аркуш паперу і від точки  починаємо  працювати.

3 вправо,1 вниз,1 вліво,8 вниз,

1 вправо,1 вниз,4 вправо,2 вниз,

1 вправо,4 вниз,1 вліво,3 вгору,2 вліво,

1 вниз,1 вліво,2 вгору,2 вліво,4 вниз,

1 вліво,3 вгору,1 вліво,1 вниз,1 вліво,

2 вгору,2 вправо,10 вгору,2 вліво,

1 вгору,1 вправо,1 вгору.

Хто у вас вийшов. (Жирафа ) (слайд 11) 

  •                  Гра "Розв'яжи вирази і відгадай слово"    

     1 група                                   2 група                                               3 група                                              4 група                                                              

 33+14 =               15+32=          23+34=   66+12=         

47+41 =   47+32=   41+24=   21+34=

64+35 =   40+50=   27+30=   27+60=

36+33 =   32+20=   63+12=   44+35=

24+53=   21+32=   40+21=   28+50=

45+14=   42+15=   56+42=   51+46=

  66  88   99  47  77  59           57  79  53  90  52  47          98  57  61  65  75   57     68  78   97   55  79   87

   а   е     п      г     р    д            а      о     л    р    и    г     у    к     д    а     а     к                 р     л     и     е     у     м

  • Яке слово вийшло у вас ? 
  • Який гепард?  
  • Яка  горила
  • А какаду, лемури?

Колективне опрацювання матеріалу

  •                  Потрібно дати відповідь на запитання.  Відповідь істина або хибна, якщо істина показуйте зелену цеглинку, якщо хибно то червону.

  -    Ні

   - Так

- Результат дії додавання  - це сума

- Найменше трицифрове число - це 100

- Що отримуємо, коли від суми віднімаємо доданок ?   (Різницю)

- 10 см - це 1 дециметр

Фізкультхвилинка (Слайд 12)

Пальчик, пальчик - тук, тук, тук

По цеглиночці - тук, тук.

Плесни, плесни - раз, два, три

Ти цеглинучку бери,

Її другу передай

Гру з початку починай

 

Самостійне розв’язання задачі за планом

Зебр  — 56,

Гепардів   — ?, на 13  менше

  •                 Складіть умову задачі. Поставте запитання.
  •                 Скільки гепардів бігало по савані?
  •                 Чи можна одразу дати відповідь на запитання задачі?
  •                 Про що дізнаємося спочатку?
  •                 Яку дію потрібно виконати, щоб відповісти на запитання задачі? Чому?

Учні самостійно записують розв'язання задачі .

V.  Закріплення  матеріалу

Гра "Хто швидше"

— Проведемо змагання «Хто швидше?» Потрібно на дошці розв'язати вирази, після чого відкриється нам таємниця піраміди.

38 - 24= 14  36+ 13 = 49

40 - 20 = 20  56 — 3 = 53

75 - 30 = 45  47 + 22 = 69

 ( на дошці зображена незвичайна піраміда з виразами. Розв'язок на окремих листках прикріплений біля неї . Потрібно знайти правильну відповідь і прикріпити до відповідного вирази)

  • Але в піраміді багато лабіринтів, щоб їх здолати, потрібно розгадати ребус.

Робота над ребусам

  • Відгадаємо ребус. (Слайд ) фараони
  • Сьогодні вам на парті Фараон залишив завдання.  У кожної групи на парті лежить конверт, в якому вони знаходиться .
  • Вам потрібно відібрати з усіх фігур тільки ту, яка зазначена на вашому конверті .

Гра "Хто зайвий"

–Лев, леопард, гієна , заєць.  Хто зайвий . Чому?

– Мавпа, зебра, жирафа, змія. Хто зайвий. Чому?

  • Повернемось до нашої квітки і замалюємо інші пелюстки. 
  • Розгорніть її. 
  • Чи змінився ваш настрій до кінця уроку?
  • Який колір переважає?
  • Чому ?
  • Давайте прикрасимо дерево нашими квітами , що в цій спекотній країні цвіли наші квіти

VІ. Підсумок уроку

  •                 Якою інформацією ви поділитесь дома з рідними .
  •                 Що найбільше сподобалося виконувати на уроці?
  •                 Що викликало труднощі?
  •                 Що корисного для себе взяли з уроку?
  •                 Що я можу розповісти вдома про Африку?

         І на згадку про наш урок я хочу передати  вам подарунок від Фараона. Вітальні листівки з   побажаннями . (Слайд )

Навчайтесь завжди залюбки,

Нехай  знання вам корисні будуть.

Ходіть до школи, дітлахи,

              І хай цікаво вам тут буде.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 березня 2020
Переглядів
1056
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку