"Квест урок" . Математика 2 клас

Про матеріал
Урок – квест Математика 2 клас Тема :Закріплення вивчених таблиць множення і ділення . Розв’язування задач на ділення . Рекомендований вчителям 2 класу
Перегляд файлу

                                               Урок – квест            Математика 2 клас

Тема :Закріплення вивчених таблиць множення і ділення . Розв’язування  задач на ділення.

Мета: Формувати вміння застосовувати таблиці множення , формувати навички навчально- пізнавальної інформаційної, комунікативної компетенцій , а саме розвивати творчий потенціал , спілкуватися з учасниками квесту , працювати в команді , підвищити мотивацію вивчення математики , розвивати вміння спостерігати , аналізувати , робити висновки , розвивати творче і логічне мислення , виховувати почуття взаємоповаги та взаємодопомоги.

Обладнання: корзинка із завданнями, інструкція до квест – гри,  предметні малюнки , чисті аркуші.

                                                                 Хід уроку

І .Організація класу.

У світі математики

 ще один крок,

допоможе нам цікавий

квест – урок.

К – кмітливий,

В – веселий, 

Е – енергійний,

C:\Users\comp\Desktop\20200217_230840.jpgС- старанний,

Т – терпеливий

Наш другий клас.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

 Діти , сьогодні нам на поріг школи білочка принесла кошичок з горішками.  Але що це?  Біля кожного горішка  є листочок із завданням.

     Отож лісова пустунка хоче перевірити,  як ви  запам’ятали табличне множення і ділення  на 2 та 3, а винагородою за це будуть її гостинці.

         Запрошую вас усіх взяти участь у математичному квесті.

Нам потрібно розділитись на команди . Я даю вам малюночки .  Формуємо  першу команду - у кого  малюнок грибочків.

C:\Users\comp\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\0ba9ec282fc5fbbdf3aa512811b86075-640x425 - Копія.jpg 

Друга команда у кого- яблучка.

            C:\Users\comp\Desktop\завантаження.jpg

Придумайте назви  своїм командам .

Ознайомимося із правилами проведення квесту.

  1. Команда має працювати  дружно та злагоджено.
  2. Участь повинні приймати  всі учасники .
  3. За завданням підходить 1 учень.
  4. Прислухатися до порад товаришів.
  5. За шум чи грубе порушення дисципліни  команда отримає штраф ( - 1 бал)
  6. Коли команда виконала завдання , вони взявшись за руки піднімають їх вгору.
  7. За кожне правильно виконане завдання  - 3 бали.
  8. Учасникам  потрібно мати ручки і чисті аркуші.

 

 

Оголошую старт квест – уроку! Бажаю всім успіху!

Кожен учень по черзі бере з корзинки  горішок із завданням  і несе до своєї команди. 

 

Завдання 1 .

На одній ялинці висіло 8 шишок , а на другій удвічі більше. Скільки шишок було на двох ялинках разом?

 

Завдання 2.

Запиши вирази та обчисли:

Суму чисел 2 і 3 збільшили у 3 рази;

Від 20  відняли добуток чисел 3 і 4 ;

Різницю чисел 16 і 8   збільшили у 2 рази

 

Завдання 3.

Встав пропущені числа

-----       *   2   = 10 16 : -----   =8

-----      :     2   =  4 36 -   ----   = 30

-----       *    2  =  14 ----    *  3 = 27

 

Завдання 4 .

Сторона квадрата  2 сантиметри . Знайти периметр квадрата.

 

Завдання 5

Білочка знайшла у лісі першого дня 6 грибочків . Другого дня у 3 рази більше . Скільки грибочків знайшла білочка другого дня ?

 

Завдання 6

Кругові приклади :

2 * 3 =                                    6 * 2 =

12 – 2 =                                   5 * 3 =

15 – 7 =                                   10 : 2 =

8 : 4 =                                       4 : 2 =

Завдання 7 .

Перший відрізок 8 сантиметрів , а другий у 2 рази коротший . Яка довжина другого відрізка?

Завдання 8

Один дідусь , два татусі , два сини та онук. Порахуй скільки всіх.

 

Фізкультхвилинкаhttps://www.youtube.com/watch?v=9maG103lT4k

 Раз, два! Пострибали!

Три,чотири! Назад стали.

Лапки вліво, лапки вправо,

Лапки вгору підняли.

Всі тихесенько присіли,

Потім знову підвелись.

І кружились, веселились,

Усміхнулись,

Й за науку знов взялись.

ІІІ  .    Завдання « Розминка»

  1. Як називаються компоненти при діленні?
  2. Як називаються компоненти при множенні ?
  3. Три вершини і три кути має ………..
  4. Щоб отримати половину числа ,потрібно число…….

  ІV Виступ команд

 V.  Підведення підсумків.

     Оголошення переможців.   Вручення командам медалей.

Ми  дуже вдячні нашій гості білочці за цікавий урок  та  подарунки.

 Які ваші враження від уроку? ( учні висловлюють свої думки)

Наш урок – квест добігає завершення .

Дякую всім за участь . Бажаю вам вдалої самореалізації  у успішних життєвих квестах .

 

 

Додатки 

 

 

C:\Users\comp\Desktop\медаль 2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 березня 2020
Переглядів
2696
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку