Урок – квест Математика 2 клас
Тема :Закріплення вивчених таблиць множення і ділення . Розв’язування задач на ділення.
Мета: Формувати вміння застосовувати таблиці множення , формувати навички навчально- пізнавальної інформаційної, комунікативної компетенцій , а саме розвивати творчий потенціал , спілкуватися з учасниками квесту , працювати в команді , підвищити мотивацію вивчення математики , розвивати вміння спостерігати , аналізувати , робити висновки , розвивати творче і логічне мислення , виховувати почуття взаємоповаги та взаємодопомоги.
Обладнання: корзинка із завданнями, інструкція до квест – гри, предметні малюнки , чисті аркуші.
Хід уроку
І .Організація класу.
У світі математики
ще один крок,
допоможе нам цікавий
квест – урок.
К – кмітливий,
В – веселий,
Е – енергійний,
С- старанний,
Т – терпеливий
Наш другий клас.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Діти , сьогодні нам на поріг школи білочка принесла кошичок з горішками. Але що це? Біля кожного горішка є листочок із завданням.
Отож лісова пустунка хоче перевірити, як ви запам’ятали табличне множення і ділення на 2 та 3, а винагородою за це будуть її гостинці.
Запрошую вас усіх взяти участь у математичному квесті.
Нам потрібно розділитись на команди . Я даю вам малюночки . Формуємо першу команду - у кого малюнок грибочків.
Друга команда у кого- яблучка.
Придумайте назви своїм командам .
Ознайомимося із правилами проведення квесту.
Оголошую старт квест – уроку! Бажаю всім успіху!
Кожен учень по черзі бере з корзинки горішок із завданням і несе до своєї команди.
Завдання 1 .
На одній ялинці висіло 8 шишок , а на другій удвічі більше. Скільки шишок було на двох ялинках разом?
Завдання 2.
Запиши вирази та обчисли:
Суму чисел 2 і 3 збільшили у 3 рази;
Від 20 відняли добуток чисел 3 і 4 ;
Різницю чисел 16 і 8 збільшили у 2 рази
Завдання 3.
Встав пропущені числа
----- * 2 = 10 16 : ----- =8
----- : 2 = 4 36 - ---- = 30
----- * 2 = 14 ---- * 3 = 27
Завдання 4 .
Сторона квадрата 2 сантиметри . Знайти периметр квадрата.
Завдання 5
Білочка знайшла у лісі першого дня 6 грибочків . Другого дня у 3 рази більше . Скільки грибочків знайшла білочка другого дня ?
Завдання 6
Кругові приклади :
2 * 3 = 6 * 2 =
12 – 2 = 5 * 3 =
15 – 7 = 10 : 2 =
8 : 4 = 4 : 2 =
Завдання 7 .
Перший відрізок 8 сантиметрів , а другий у 2 рази коротший . Яка довжина другого відрізка?
Завдання 8
Один дідусь , два татусі , два сини та онук. Порахуй скільки всіх.
Фізкультхвилинкаhttps://www.youtube.com/watch?v=9maG103lT4k
Раз, два! Пострибали!
Три,чотири! Назад стали.
Лапки вліво, лапки вправо,
Лапки вгору підняли.
Всі тихесенько присіли,
Потім знову підвелись.
І кружились, веселились,
Усміхнулись,
Й за науку знов взялись.
ІІІ . Завдання « Розминка»
ІV Виступ команд
V. Підведення підсумків.
Оголошення переможців. Вручення командам медалей.
Ми дуже вдячні нашій гості білочці за цікавий урок та подарунки.
Які ваші враження від уроку? ( учні висловлюють свої думки)
Наш урок – квест добігає завершення .
Дякую всім за участь . Бажаю вам вдалої самореалізації у успішних життєвих квестах .
Додатки