2 грудня о 18:00Вебінар: Предмет «Захист України» у школі: теоретичні засади, цікаві ідеї, поради для дистанційного навчання

Інтегрований урок "Як отримати добрий результат. Доброчинний осінній ярмарок"

Про матеріал
Даний урок розроблено для учнів 1 класу НУШ. Який дає можливість першокласникам генерувати і відстоювати власні ідеї в загальній дискусії класу або групі; висловлювати пропозиції щодо спільних дій на основі ідей; приймати в групі спільне рішення; планувати свій час у процесі спільної праціДаний
Перегляд файлу

Тема тижня. Я – підприємець.

Тема дня : Як отримати добрий результат. Доброчинний осінній ярмарок

Цілі навчання:

Діти

  • Знатимуть, кого називають підприємцем;
  •  Умітимуть вступати в діалог, підтримувати його та починати; генерувати і відстоювати власні ідеї в загальній дискусії класу або групі; висловлювати пропозиції щодо спільних дій на основі ідей; приймати в групі спільне рішення; планувати свій час у процесі спільної праці;
  • Матимуть уявлення про необхідність праці в житті кожної людини; про бізнес, якість товару, брак;
  • Братимуть участь у сюжетно-рольових іграх;
  • Умітимуть ввічливо звертатися як до вчителя, так і один до одного;
  • Умітимуть співпрацювати в групах для досягнення мети.

Навчальні матеріали:

  • Маски для інсценізації фрагменту із мультфільму «Канікули у Простоквашино»;
  • Мультфільм « Як старий корову продавав»;
  • Пісня «Український ярмарок»;
  • Грошові купюри, товар для продажу;
  • Шаблони осінніх листочків, краплинки.

Тип: інтегрований урок з курсу «Я досліджую світ»

Хід заняття

I.Ранкова зустріч

1. Вітання «Ранкове коло»

  • Колом сонечко іде, за собою день веде.

Станьмо разом, станьмо в колі-

Станем сонечком у школі!

Прийшов час ранкової зустрічі, займіть свої місця у колі друзів

  • Знайомство починається з вітання

Потисніть руки ви, як давні друзі

  • Тепер з товаришем ти привітайся

І легким помахом пізнай його.

  • Згадай вітання у країнах Сходу,

Вклонися гостю із повагою ти :

Асалам Алейкум!

  • Піднімемо ми настрій одне одному

І привітаймося оплесками рук.

(Під час вітання учні обмінюються партнерами)

II. Актуалізація знань. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Прогноз погоди
  • Розпочався день цікаво, світить сонечко ласкаве. Який же день чекає нас? Синоптикам надати слово час. Сьогодні черговий синоптик – Дмитро. Прошу до календаря природи. Яке сьогодні число?
  • Правильно, 17. Вимовимо разом: сімнадцяте. А вчора яке було число? (16) Давайте разом його назвемо …
  • Який сьогодні день тижня? (Четвер) А вчора який був? А тепер поглянь у віконечко. Яка сьогодні погода?
  • Я дякую нашому синоптику і запрошую його на місце.

Син Четвер теж не ледачий,

Дуже спритний, роботящий

З молотком він у дворі

Від зорі і до зорі.

  1. Обмін інформацією «Скажи свою думку»
  • Діти, а хто такий підприємець?

Гра «Спіймай слово» (учні плескають у долоні, якщо ця риса притаманна підприємцю)

Творча, хитра, рішуча, працелюбна, упевнена, наполеглива, зацікавлена, надійна, обережна, старанна людина.

III. Вивчення нового матеріалу

  1. Вправа «Чарівна скринька»
  • Сьогодні я принесла вам чарівну скриньку. Із неї кожен зможе витягти те, що він захоче. Тільки речі в скриньці невидимі, тому ви маєте розказати нам, що ви дістали.
  • Що нам потрібно, щоб купити необхідні речі? (Гроші)
  • Що таке гроші? (Гроші – це те, чим ми розраховуємося за товари чи послуги)
  1. Інсценізація уривка з мультфільму «Простоквашино»

А зараз я пропоную всім переглянути невеличку інсценізацію про те, де можна взяти гроші, щоб купити необхідний товар.

( Герої – кіт Матроскін, дядя Федір та Шарик – п’ють чай і ведуть бесіду)

Матроскін. Що це ми все без молока і без молока ? Потрібно корову купити.

Дядя Федір. А де ж ми грошей візьмемо?

Шарик. Можна позичити в сусідів.

Матроскін. А чим віддавати будемо?

Шарик. А віддаватимемо молоком.

Матроскін. Якщо молоком віддавати, навіщо тоді корова?

Шарик. Ну тоді слід що-небуть продати. Що не-буть непотрібне.

Дядя Федір. Щоб продати що не-буть не потрібне, потрібно придбати щось непотрібне. А у нас грошей бракує.

Матроскін. Нумо, Шарику, тебе продамо.

Дядя Федір. Нікого ми продавати не будемо.

  • Діти, то  що вдіяти нашим героям? Де взяти кошти, щоб купити потрібний товар – корову? Вони мабуть, не знають, як правильно зробити. Допоможемо їм?
  • Що потрібно для того, аби купити щось або розпочати свою справу? (Гроші)
  • Де їх узяти?
  • Можна знайти скарб. Але, на жаль, це не завжди можливо.
  • Потрібно заробити. А де можна  у селі  заробити? (Піти до фермера і найнятися на роботу)
  • А можна взяти кредит у банку.
  • Що таке кредит?
  1. Словник.

Кредит – сума грошей, що видає банк у вигляді позики. Крім суми грошей, що позичить банк, необхідно буде заплатити відсотки. Шкода віддавати зайві гроші!

  1. Фізкультхвилинка «Зарядка»
  • Можна пошукати допомогу в друга. Він дасть потрібну суму за умови, що певну частину молока продаватимуть і віддаватимуть йому. Спочатку герої повернуть борг, а згодом стануть партнерами у бізнесі та отримуватимуть прибуток.
  • Отже, гроші знайдено. Справу розпочато. Час на ярмарок! Саме на ярмарку можуть по-справжньому оцінити і вашу майстерність, і ваш характер підприємця. Тут можна себе показати, на когось оком кинути. Саме тут люди вчаться спілкуватися, торгувати, економити; тут дізнаються про новини, знайомляться, товаришують, пізнають основи бізнесу.
  1. Перегляд мультфільму «Як старий корову продавав»
  • Чому старий не міг продати корову? Що потрібно робити, щоб краще купували товар?
  • Правильно, слід пропонувати покупцям свій товар, тобто робити рекламу.

IV. Закріплення вивченого на уроці.

  1. Групове завдання «Міні – вистава «Веселий ярмарок» ( звучить пісня «Український ярмарок)
  • Увага! Увага! Спішіть, поспішайте,

Господарі й гості – глядіть, не минайте!

На ярмарок прошу, гуртом, поодинці,

Чекають на вас тут чудові гостинці

  • Учні об’єднуються в групи. Кожна група отримує товар, який потрібно прорекламувати, щоб вигідно і швидко продати ( Сонечко, Хмаринка, Осінь, саморобні вироби)

2.Обговорення. «Крісло автора»

 1-ша група «Хмаринка»

Дощик накрапає, ти крапельки збирай.

Щоб умився й звеселився

Український рідний край.

2-га група «Сонечко»

Сонечко привітне

Світить в вишині.

Землю нашу зігріває

Сади соком наливає.

 3-тя група «Дівчинка- Осінь»

Осінь щедра і багата

Заглядає в кожну хату.

Заглядає в кожен дім

Та несе дарунки всім.

4-та «Сувенір»

  • Увага! Акція! Останній день у продажу!

Хто сувенір для дому не придбав?

Купуйте листя золотаве,

Яке танцює вальсом в тишині.

  1. Рефлексія

Інтерактивна вправа «Кольорові капелюхи»

  • У кожного з вас на столиках є кольорові капелюхи: синій, червоний і жовтий.

Жовтий – це факти про знання  та  вміння, які ви здобули сьогодні;

Червоний – ваш настрій та емоції, які ви переживаєте;

Жовтий – важлива інформація, яку отримали протягом дня. Оберіть той капелюх, який є для вас найважливішим.

docx
Додано
5 листопада 2019
Переглядів
276
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку