План-конспект відкритого уроку "Рослини восени"

Про матеріал
Уточнити і розширити уявлення учнів про різноманітність рослин, середовище їх зростання; продовжувати формування вмінь спостерігати за рослинами, розрізняти в них зміни восени, встановлювати залежність життя рослин від факторів неживої природи (сонячне світло, тепло, вода, повітря, поживні речовини.
Перегляд файлу

Комунальний заклад

 «Нікопольська середня загальноосвітня школа № 9»

 

 

 

 

 

План-конспект відкритого уроку

з курсу

«Я досліджую світ»

 

Картинки по запросу я досліджую світ рослини восени 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: Бєлова Наталя Григорівна

Клас: 1 – В

Дата: 9 жовтня 2019 р.

 

 

 

Тема. Рослини восени

Мета: уточнити і розширити уявлення учнів про різноманітність рослин, середовище їх зростання;

 продовжувати формування вмінь спостерігати за рослинами, розрізняти в них зміни восени, встановлювати залежність життя рослин від факторів неживої природи (сонячне світло, тепло, вода, повітря, поживні речовини.

Формувати групу компетентностей:

- Загальнокультурну компетентність для вдосконалення знань про навколишній світ та його особливості;

-   Компетентність спілкування державною мовою для правильного

      використання термінологічного апарату, спілкування під час пояснення

навчального матеріалу;

  • Здоровʼязбережувальну компетентність шляхом свідомого ставлення до

власного здоров’я та здоров’я інших;

- Компетентність в природничих науках для формування в учнів практичних навичок дослідження;

- Натуралістичну компетентність чутливість до природного світу рослин і тварин, здатність помічати найтонші відмінності в деталях; спостережливість

Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, кольорові олівці, природні матеріали.

Очікувані результати:

- учень/учениця описує стан рослин восени на основі спостережень;

- наводить приклади з найближчого оточення;

- пояснює зміни в житті рослин залежно від змін у неживій природі (сонця, світла, тепла, води, наявності поживних речовин).

 

Хід уроку:

І. Організаційний момент

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку

1. Робота з підручника

Відгадування загадки на с. 20

 

Золоті метелики

З дерева летять,

Крильцями своїми

Шумно шарудять.

 

2. Бесіда за запитаннями

- Що таке листопад?

- Чому відбувається листопад у дерев і кущів?

- Пригадайте, як шелестить опале листя. Чим воно пахне?

Листопад – це пора опадання листя з дерев. Спочатку рослини змінюють зелене забарвлення, а потім починається листопад. Першим жовтіє листя на березі, червоніє листя клена та вишні, на дубі, на каштані листочки стають коричневими.

- А на якому листі дерево не змінює кольору? Це вільха. На цьому дереві листя не змінює кольору й опадає зеленим. (Учитель показує картинки із зображенням вільхи.)

- У більшості рослин восени достигають плоди.

 

3. Групова робота «З якого дерева плід і листочок?»

Учитель роздає заздалегідь підготовлені листки і плоди дерев. Наприклад: листок каштана – каштан; листок дуба – жолудь.

Організація групової роботи за запитаннями:

- З якого дерева цей листочок і плід?

- Як ви визначили?

- Чи змінився колір листочка восени? Яким він був улітку?

 

4. Робота з зошитом

Виконання завдань 1, 2 на с. 16.

 

5. Робота з підручником

Завдяки своїй спостережливості люди помітили, що природа сама підказує: якою буде погода, врожай, якими будуть весна, літо, осінь та зима.

Познайомимося з осінніми прикметами (с. 20).

Впало з верхівок жовте листя –

Рання зима замете село і місто.

                        За Н. Карпенко

 

Учитель зазначає, що під час прогулянки можна буде перевірити прикмету.

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу. Робота з підручником і зошитом.

- Що потрібно рослинам для життя?

Учитель вивішує таблицю (або робить таблицю в електронному додатку): дерево, кущ, монце.

1. Робота з підручником

Зачитування й опрацювання тексту на с. 20 «Чому жовтіє листя».

 

2. Робота з зошитом

Виконання завдання 3 на с. 17.

 

3. Рухавка

 

ІV. Закріплення вивченого матеріалу

Робота з зошитом

Виконання завдання 4 на с. 17.

 

V. Підсумок уроку

1. Колективна робота

Виготовлення аплікації «Осіннє дерево».

2. Виставка учнівської роботи.

 

 

C:\Users\ALEX\Desktop\Фото НГ\20191009_093206.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\ALEX\Desktop\Фото НГ\20191009_095651.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\ALEX\Desktop\Фото НГ\20191009_080414.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\ALEX\Desktop\Фото НГ\20191009_092948.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\ALEX\Desktop\Фото НГ\20191009_093121.jpgC:\Users\ALEX\Desktop\Фото НГ\20191009_095814.jpg 

docx
Додано
25 листопада 2019
Переглядів
1717
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку