Інтегрований урок "Як упізнати весну"з премету "Я досліджую світ", 2 клас

Про матеріал
Конспект інтегрованого уроку у 2 класі. Предмети,що інтегруються: математика, я досліджую світ, трудове навчання. Тема уроку: Як упізнати весну.
Перегляд файлу

Інтегрований урок у 2 класі

Тема (Я досліджую світ): Як упізнати весну

Тема (Математика): Додавання та віднімання двоцифрових чисел з                переходом через десяток

Тема (Трудове навчання): Складання паперу. Оригамі. Виготовлення виробів в техніці оригамі

Мета: предметні: компетентності: формувати в учнів здатність успішно користуватися усною мовленнєвою діяльності; формувати вміння розв’язувати приклади та задачі; розвивати фенологічні спостереження; вчити виділяти істотні ознаки весни; знайти відповідь на питання «Які зміни сталися в живій і неживій природі?»; удосконалювати навички роботи з папером;

ключові компетентності: сприяти розвитку дрібної моторики рук; формувати здатність працювати в групах; сприяти усвідомленню ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини; виховувати бережливе ставлення до природи, вміння висловлювати свої думки, аналізувати, пояснювати; виховувати старанність, охайність, любов до природи.

Очікуванні результати: Учні знатимуть:

-Назви весняних місяців;

-Основні ознаки весни.

Учні вмітимуть:

-розпізнавати зміни у живій і неживій природі;

-висловлювати свої думки, аналізувати;

-працювати в групах;

-обчислювати числові вирази з переходом через десяток;

-значення навколишнього середовища для життя і здоров’я людини.

Предмети,які інтегруються: я досліджую світ, математика, трудове навчання

Обладнання: презентація до уроку, дидактичний матеріал, кольоровий папір.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Привітання

- Сьогодні будемо спостерігати,

Висновки робити і працювати.

А щоб урок пішов на користь вам,

Фантазувати кожен буде сам.

-Наш урок пройде під девізом. Прочитаємо його. (Слайд 1)

2. Очікування від уроку

- Що ви чекаєте від сьогоднішнього уроку?

(Хорошого настрою, нових знань, дізнатись щось нове та корисне, цікавих завдань …)

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. «Склади пазл» 

-Учні отримують картки з зображеннями тюльпанів та нарцисів для поділу на команди. Завдання кожної групи скласти пазл за відведений час.

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку

  • Яку пору року зображено?
  • Як ви гадаєте, чому я обрала саме цю пору року?
  • Сьогодні на уроці ми будемо вивчати красиву пору року, настання якої ми усі чекаємо з нетерпінням (Слайд 2). З’ясуємо,  які зміни відбуваються у живій і неживій природі. Розв’язуватимемо приклади та задачі. А також виготовимо одну з перших весняних квіток – тюльпан у техніці ори гамі.

Слайд 2

Фізхвилинка

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Робота над загадками
  • Пригадаємо назви весняних місяців. Послухайте загадки та відгадайте їх назви.

Повіває теплий вітер,

Сонце яскравіше світить,

Тане сніг, біжать струмочки,-

Хто назве цей місяць точно? (Березень) (Слайд 3)

Листочки гілочки вкривають,

Щасливо пташечки співають.

І зайчик сонячний сміється,

Бо теплий дощик з неба ллється. (Квітень) (Слайд 4)

А в цім місяці підряд

Маємо багато свят.

Зеленіють буйно трави –

То іде веселий … (Травень) (Слайд 5)

  1. Робота в групах. Ознаки весни в живій і неживій природі.
  • Які ж зміни відбуваються у живій та неживій природі? Спробуємо з’ясувати. Для цього попрацюємо в групах. Серед запропонованих явищ природи потрібно вибрати лише ті, які властиві весні. (Ознаки записані на стікерах)

1-ша група

Птахи летять у теплі краї.(-)

Дні стають довшими, а ночі – коротшими. (+)

З дерев опадає листя. (-)

Небо стає блакитним.(+)

Тріскається і ламається лід на річках. (+)

Перший грім. (+)

Сонце гріє мало. (-)

На річках повінь. (+)

Сонце гріє тепліше. (+)

2-га група

Розтає сніг. (+)

Збирають урожай. (-)

Зацвітають перші квіти. (+)

На вулиці холодає. (-)

Прокидаються звірі. (+)

Жовкне листя. (-)

Повертаються птахи. (+)

  • Учні прикріплюють до дошки стікери з обраними ознаками.
  • Молодці. Ви добре впоралися із завданням. Відмінно знаєте, які зміни у природі відбуваються в природі з приходом весни.
  1. Гра «Яка бджілка сяде на квітку?»
  • З приходом весни розквітають квіти. От і ми ми з вами завітаємо на квіткову галявину та допоможемо кожній бджілці знайти свою квіточку. Для цього нам потрібно обчислити вирази, записані біля кожної бджілки. Тоді знайти квітку з правильною відповіддю та посадити на неї бджілку.

 

  1. Робота над задачами

№1

На дереві сиділо 18 жайворонків. До них спочатку прилетіло ще 12 жайворонків, а потім – 6. Скільки всього жайворонків сиділо на дереві?

№2

Для букету зірвали 21 квітку, з них 11 тюльпанів, а решта – нарциси. Наскільки більше зірвали тюльпанів,ніж нарцисів?

V. Виготовлення тюльпану у техніці оригамі

  • Добре впоралися з усіма завданнями. А зараз виготовимо квітку, яка розквітає однією з перших навесні – тюльпан.
  1. Показ виробу
  • Ось подивіться, яку гарну квітку квітку з паперу ми виготовимо з вами. (Демонстрація готового виробу) (Слайд 6)

  1. Складання за схемою

Інструкція:

1.  Беремо квадрат, який лежить у вас на парті.

http://www.kidmade.com.ua/content/file/-/kid_tjulpany_01.jpg

 

2.  По діагоналі згинаємо його навпіл.

http://www.kidmade.com.ua/content/file/-/kid_tjulpany_02.jpg


3.  Розправляємо аркуш, на ньому залишилася діагональна лінія. Тепер згинаємо квадрат по іншій діагоналі.  

http://www.kidmade.com.ua/content/file/-/kid_tjulpany_03.jpg

 

4.  Розгортаємо квадрат, та складаємо його навпіл по прямій лінії. Нам необхідно так скласти папір, щоб  намічений трикутник опинився всередині.  Так само загортаємо трикутник  з іншого боку. 

http://www.kidmade.com.ua/content/file/-/kid_tjulpany_04.jpg

 

5. Ми отримаємо ось такий конверт трикутної форми.  

http://www.kidmade.com.ua/content/file/-/kid_tjulpany_05.jpg

Нам необхідно розгорнути на дев’яносто градусів. Розгортаємо конверт з боків, виходить так, що сторона зображена на малюнку буде складена навпіл, і опиниться в середині конверту. 

 

6.  Тепер нижні кути згинаємо до верхніх. У нас вийде квадрат.

http://www.kidmade.com.ua/content/file/-/kid_tjulpany_06.jpg


7.  Тепер перевертаємо саморобку догори ногами та повторюємо попередній пункт. 

http://www.kidmade.com.ua/content/file/-/kid_tjulpany_07.jpg


8.  Тепер ми отримали фігуру, схожу на ту, що було в пункті п’ять. 

http://www.kidmade.com.ua/content/file/-/kid_tjulpany_08.jpg


9.  Подивимось, що в нас вийшло. Зверху фігура закрита, а внизу є маленький отвір. Крізь нього ми надуємо наш весінній тюльпан. Кладемо квадрат на стіл, отвором до себе. Загибаємо куточок квадрату, як ми бачимо на малюнку. Край трикутничка має трохи заходити за центральну лінію.
 

http://www.kidmade.com.ua/content/file/-/kid_tjulpany_09.jpg

 

10.  Таким же чином загортаємо протилежний трикутничок, та ховаємо його в карман першого трикутничка. 

http://www.kidmade.com.ua/content/file/-/kid_tjulpany_10.jpg


11.  Повторимо пункти дев’ять та десять, з квадратиком, що знаходиться з протилежного боку. 

http://www.kidmade.com.ua/content/file/-/kid_tjulpany_11.jpg


12.  Переходимо до найцікавішого. Надуваємо тюльпани через отвір в ніжній частині виробу. 

http://www.kidmade.com.ua/content/file/-/kid_tjulpany_12.jpg

 

13.  Розпрямлюємо пелюстки отриманого тюльпана.

http://www.kidmade.com.ua/content/file/-/kid_tjulpany_13.jpg


14.   В отвір в нижній частині виробу вставляємо коктейльну соломинку зеленого кольору.
За бажанням можна вирізати листя з зеленого паперу та приклеїти їх до стебля нашої квітки. 

http://www.kidmade.com.ua/content/file/-/kid_tjulpany_14.jpg

(Слайд 7)

VI. Підсумок уроку

- Про яку пору року говорили сьогодні?

- Які весняні місяці ви знаєте?

- Які зміни відбуваються в природі з приходом весни?

- Яку квітку виготовляли з паперу?

VII. Домашнє завдання

  • Знайти прислів’я та приказки про весну.

 

 

docx
Додано
13 вересня 2020
Переглядів
1471
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку