Інтегрований урок з англійської мови та основ фізіології харчування: «Здорове харчування. Healthy eating. »

Про матеріал
Даний бінарний урок поєднує в собі вивчення англійської мови та основ фізіології харчування з акцентом на здоровому способі життя. Учасники будуть активно залучені до комунікації англійською мовою під час дослідження теми здорового харчування та його впливу на організм. Вони також дізнаються про основні принципи збалансованого харчування та його користь для здоров'я. Завдання орієнтоване на розвиток навичок аудіювання, читання, говоріння та письма, а також на розширення лексичного запасу з теми харчування. Учасники також отримають можливість обговорити свої харчові звички та поділитися порадами щодо збалансованого харчування. Цей урок сприятиме не лише покращенню рівня володіння англійською мовою, а й засвоєнню важливої інформації про здоровий спосіб життя через правильне харчування.
Перегляд файлу

 

 

 

Бінарний урок з англійської мови та основ фізіології харчування:

«Здорове харчування. Healthy eating.  »

 

 

 

 

 

 

 

Даний бінарний урок поєднує в собі вивчення англійської мови та основ фізіології харчування з акцентом на здоровому способі життя. Учасники будуть активно залучені до комунікації англійською мовою під час дослідження теми здорового харчування та його впливу на організм. Вони також дізнаються про основні принципи збалансованого харчування та його користь для здоров'я. Завдання  орієнтоване на розвиток навичок аудіювання, читання, говоріння та письма, а також на розширення лексичного запасу з теми харчування. Учасники також отримають можливість обговорити свої харчові звички та поділитися порадами щодо збалансованого харчування. Цей урок сприятиме не лише покращенню рівня володіння англійською мовою, а й засвоєнню важливої інформації про здоровий спосіб життя через правильне харчування.

 

 

 

 

 

 

 

 

We are what we eat

The motto of our lesson

 

Предмети: Англійська мова. Основи фізіології харчування.

 

Тема уроку: Здорове харчування. Healthy eating.

Мета уроку:

 

Формування предметних компетентностей:

-         Систематизувати знання

-         актуалізувати вивчений матеріал та навчити учнів оперувати ним, вживаючи в лесико-граматичних структурах, реченнях, під час діалогічного і монологічного мовлення;

-         ознайомити учнів з термінологією здорового харчування англійською мовою;

-         pозглянути фізіологічний аспект здорового харчування;

-         розвивати вміння користуватися термінами англійської мови у контексті харчування та здоров'я.

 

Формування ключових компетентностей:

-         розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення , читання;

-         вміння вести обговорення проекту;

-         розвивати навички роботи в команді;

-         розвиток пам'яті, логічного мислення;

-         yдосконалювати коммунікативні навички;

-          

-         тренування вміння виконувати нестандартні завдання.

-         розвивати навички критичного мислення та вміння аналізувати інформацію про продукти харчування.

Виховна складова:

-         виховувати позитивне ставлення до життя;

-         підвищувати рівень мотивації учнів;

-         виховання потреби в практичному застосуванні іноземної мови;

-         виховання здатності чітко організовувати самостійну і групову роботу.

 

Тип уроку: урок розвитку компетентностей

 

Методи:

 словесні: «мікрофон», «закінчити речення», бесіда, пояснення, фронтальне опитування, розповідь;

наочні: демонстрація, перегляд відеороликів;

практичні: робота в групах, ігрові методи, тестування.

 

Методи і прийоми роботи:  комп’ютерні та інтерактивні технології; творчі вправи; ігрові прийоми; інноваційні підходи.

Комплексне методичне забезпечення:

    дидактичне забезпечення: інтерактивна вправа «Знайди відповідність», тестування, Інтерактивна вправа «Створюємо настрій», Інтерактивна вправа « Закінчити речення»

    матеріально-технічне забезпечення: мультимедійний проектор, екран, смартфони.             

   наочність: мультимедійна презентація для супроводу уроку.

Міжпредметні зв'язки:

-основи фізіології харчування;

- англійська мова.

Список використаних джерел:

1. СП(ПТ)О 5122.І.56.10 – 2021. Професія: Кухар / Стандарт професійної (професійно-технічної) освіти. – Вид. офіц. – Київ, 2021. – 49 с.

2. Навчальні програми з іноземних мов 10-11кл. Рівень стандарту. https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-10-11-klas/2018-2019/inozemni-movi-10-11-19.09.2017.pdf

 

3. Англійська мова (рівень стандарту): підруч. для 10 кл. закладів загальної середньої освіти/ О.Карпюк. – Тернопіль «Видавництво Астон», 2018. – 256 с. https://drive.google.com/file/d/1EzCbOjw-h2BcfW6-pILDVmwMdCtnZXXS/view

4. Про затвердження Положення про електронні освітні ресурси: Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.10.2012 р.  № 1060, зі змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки № 1061 від 01.09.2016 р., № 1662 від 22.12.2017 р. Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1695–12#n13

 

5.   Лебедик  Л.В.,  Стрельніков  В.Ю.,  Стрельніков  М.В.  Сучасні технології навчання і методики викладання дисциплін: Навчально-методичний  посібник  для  слухачів  курсів  підвищення  кваліфікації педагогічних  працівників закладів середньої, професійної (професійно-технічної),  фахової  передвищої  та  вищої  освіти. -  Полтава: АСМІ, 2020. - 303с.

6. STEM-освіта: стан впровадження та перспективи розвитку: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 9–10 листоп. 2017 р.-  Київ: ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», 2017. - 98 с.

7. Г. К. Барвіцька, Використання електронних підручників і електронних засобів навчального призначення в умовах цифровізації загальної середньої освіти // Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії: зб. матер. Другого Всеукр. відкр. наук.‑практ. онлайн-форуму, Київ, 25–26 листоп. 2020 / за заг. ред. І.М. Савченко, В.В. Ємець. — Київ: Національний центр «Мала академія наук України», 2020. —   163-165 с.

8. Кулінарна справа. Технологія приготування їжі : підруч. для здобувач. проф. (проф.-тех.) освіти / Т. М. Стахмич, О. М. Пахолюк. — Київ: Грамота,  2020. — 280 с. https://drive.google.com/file/d/13CWg2h80HjH3zu6FMS8BfcbI30l8ESCJ/view

 

Хід уроку

 I. Організація учнів до роботи на уроці.

Перевірка присутності учнів, готовності до уроку, налаштування здобувачів освіти на роботу.

Інтерактивна вправа «Створюємо настрій»

- Відчуємо себе часточкою колективу і скажемо собі:

-Я прийшов на урок для чого? (Учитися)

- Треба бути якими? (Уважними, працьовитими)..

- Зі мною хто? (Мої товариші, одногрупники)

- Вони мене що? (Поважають)

- Мені це як? (Приємно)

- Я готовий до чого? (До плідної роботи)

Викладач: Бажаю всім вам гарного настрою, легкого засвоєння теми.

  1. Актуалізація і корекція опорних знань і практичного досвіду учнів.
  1.     Фронтальне опитування учнів викладачем фізіології харчування:
  1. Яка їжа вважається корисною?
  2. Що таке шкідлива їжа?
  3. Як ви збалансовуєте свій раціон, збираючи в ньому вуглеводи, білки та жири?
  4. Чому важливо правильно харчуватися?
  5.  Як здорове харчування впливає на ваш настрій та емоційний стан?

 

           2)  Фронтальне опитування учнів викладачем англійської мови:

  1. What does "healthy eating" mean to you personally?
  2. What advice would you give to someone who wants to transition to a healthier diet but doesn't know where to start?
  3. How often do you incorporate fruits and vegetables into your daily meals?

 

 

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Викладач фізіології харчування: Наш організм — це складний механізм, від злагодженої роботи якого залежить загальне самопочуття та настрій. Щоб повноцінно працювати, йому необхідний заряд енергії, джерелом якої є їжа. Саме вона підтримує всі важливі процеси життєдіяльності, дає змогу нашим клітинам і тканинам оновлюватися. Основні правила здорового та правильного харчування «Тарілка здорового харчування»

 

                         На екрані відео «Тарілка здорового харчування»

За посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=mIu1O0VFsvM&ab_channel=%D0%94%D1%96%D1%94%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%BB%D1%8F%D0%B7%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%27%D1%8F

 

 

Викладач англійської мови: Have a look at the monitor

На екрані відео  про здорове харчування за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=WPmnMqOD8Ek&ab_channel=QuixotKids-Story

 

ІV. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

Тема уроку: «Здорове харчування. Healthy eating.

 Метою нашого уроку є: сформувати поняття про здорову та шкідливу їжу; pозглянути фізіологічний аспект здорового харчування та розвивати вміння користуватися термінами англійської мови у контексті харчування та здоров'я.

V. Вивчення правил і способів дій.

 Інтерактивна вправа « Закінчити речення»

Викладач англійської мови: Let’s read the poem.

VІ. Первинне застосування набутих знань.

1.Тестування з фізіології харчування;

2. Викладач англійської мови: Summing up, lets revise what we have learnt about healthy food today. Do a small quizz.

https://www.youtube.com/watch?v=CO3Pp0e6ZUo&ab_channel=ArmaganCitak

VІІ. Застосування учнями знань і дій у стандартних умовах для вироблення навичок.

Викладач англійської мови: Have a look at the monitor. Here is main principles of healthy eating. Lets read and translate.

 

VІIІ. Творче перенесення знань і навичок у нові чи змінені умови для формування вмінь.

Інтерактивна вправа «Знайди відповідність»

Здобувачі освіти діляться на дві команди  (Вітамінки та Гурмани) і на швидкість виконують завдання.

1)Healthy eating

 https://wordwall.net/uk/resource/69487470

2. Junk food                                                         

https://wordwall.net/uk/resource/69488250

 

ІХ. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія

Викладач фізіології харчування: На цьому уроці ми розглянули термінологію здорового харчування англійською мовою та його фізіологічний аспект. Пам'ятайте, що знання цих термінів допоможе вам краще розуміти важливість здорового харчування та його вплив на ваше здоров'я. Ваше здоров'я залежить від ваших харчових звичок, тому важливо обирати продукти розумно та балансувати ваш раціон.

 

 

Рефлексія за посиланням: https://www.menti.com/albsx1fofmpf 

 

 

 

Х. Домашнє завдання 

Домашнє завдання:

 1.написати короткий твір англійською на тему: «The importance of healthy food for my health»

2. зробити презентацію на тему "Значення здорового харчування для мого здоров'я".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Some of us like brown ,

Some of us like ,

Some of us eat a lot of ,

 

Some don’t think it’s right.

 

Some of us like

                           ,

Some drink juice at .

Some of us eat many ,

 

Some don’t think it’s right.

 

I love to eat , too,

and are so good for you!

and , they are so yum.

 

 

aren’t my favourite, but don’t tell Mum.

 

docx
Додано
17 червня
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку