Інтегрований урок з фізичної культури з міжпредметним зв'язком з математикою для учнів 4 класу

Про матеріал
повторити різновиди ходьби, бігу; закріпити комплекс ЗРВ; сприяти закріпленню вивченого матеріалу з математики; розвивати пам'ять, логічне мислення, а також необхідні морально – вольові якості: швидкість, спритність, витривалість; виховувати в учнів потребу в систематичних заняттях фізичною культурою і свідоме ставлення до власного здоров'я; виховувати почуття взаємодопомоги, взаємоповаги під час ігор.
Перегляд файлу

 

 

Інтегрований  урок з фізичної культури з           міжпредметним зв'язком з математикою

 

МАТЕМАТИЧНИЙ МАРАФОН

 

148397.007.png 

                             Усенко О.О.

                              Нікіша О.П.

 

Картинки по запросу "малюнки фізвиховання та математика"

 

 

 

Дата проведення:

Тема: Організовуючі та загальнорозвивачі  вправи. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. Веселі математичні старти.  Площа та периметр прямокутників. Задачі на рух. Приклади на порядок дій.

Мета  уроку: повторити різновиди ходьби, бігу; закріпити комплекс ЗРВ; сприяти закріпленню вивченого матеріалу з математики; розвивати  пам'ять, логічне  мислення, а також  необхідні морально – вольові якості: швидкість, спритність, витривалість;

виховувати в учнів потребу  в систематичних заняттях фізичною  культурою і свідоме ставлення до власного здоров'я; виховувати почуття взаємодопомоги, взаємоповаги під час ігор.

Завдання уроку:  розвивати  точність рухів, рухливість, гнучкість та інші швидкісно-силові якості під час естафет; сприяти фізичному розвитку учнів, виховувати потребу до самостійних занять фізичними вправами.

Інвентар:     обручі, кеглі, естафетні палички – маркери, картки з математичними прикладами, геометричні фігури, свисток, кубики, тонелі., карімати, відерця, тенісні м’ячі, жетони, пазли, фішки, номери для учнів на футболки.

Місце проведення: спортивна зала.

№ з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

І

 

1.

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3.

4.

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

8.

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

ІІ

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

ІІІ 1.

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

4.

5.

6.

Підготовча частина          15 хв.

Орг.. момент:

  • Шикування;
  • Рапорт.

Повідомлення завдань уроку.

 

 

 

 

 

 

 

Інструктаж з правил безпеки.

Вимірювання ЧСС.

Різновиди ходьби:

- звичайною ходьбою;

- на носках;

- на п'ятах;

- на внутрішній стороні стопи;

-   на зовнішній стороні стопи

-  напівприсяді;

-  у повному присяді;

-  ходьба випадами;

 -  підскоками;

- спортивною ходьбою.

Різновиди бігу:

 

 

 

 

   а)  Чубата чапля прямонога

        Назустріч нам вона біжить.

  • Біг з виносом прямих ніг вперед.

   б) Яке красиве, чепурненьке,

        Біжить лоша до нас маленьке.

        Довгі ніжки воно має,

        Їх високо піднімає.

  • Біг з високим підніманням стегна.

   в)  Красивий олень довгоногий

        Швидкий, стрункий, гіллясторогий

        В країні звірів він живе.

  • Біг широким кроком.

   г)  Швидких зайчат ми зустрічаємо

        Вони не ходять, а стрибають

        То ж і ви часу не гайте

        На лівій, а потім на правій нозі     

        пострибайте.

  • Стрибки на лівій, на правій нозі.

   д) Ми легенькі ніжки маємо

        По купинах ми стрибаємо

     - Стрибки на двох ногах.

Ходьба звичайна. Розслаблення.

 

Перешикування .

Комплекс ЗРВ:

  1. В.П.- О.С., руки вниз.

           1 - 2 – руки  вгору, права на носок, прогнутись.      

           3 - 4 – В.П.

  1. В.П. – стійка, руки перед грудми.

          1  -  відведення зігнутих рук назад;

          2  – відведення прямих рук назад,  

          поворот вправо;

          3 – відведення зігнутих рук назад;

          4 – відведення прямих рук назад

         поворотом вліво.

  1.  В.П.- стійка, руки на поясі

         1 – нахил в ліво, права рука в гору

         2 – В.П.

         3 – те саме, в право.

         4 – В.П.

  1.   В.П. – стійка, ноги нарізно, руки  на поясі.

         1 – руки вгору.

         2 - нахил до лівої, торкнутись правою рукою носка, ліву відвести назад;

         3 – нахил до правої, торкнутись носка лівою рукою, праву відвести назад;           

         4 – В.П.

  1.  – В.П. – стійка, ноги нарізно, руки   вперед.

        1 – мах до правої руки

        2 – В.П.

        3 – мах до лівої;

        4 – В.П.

  1.  В.П. – О.С., руки на поясі.

1 – присід, руки вперед;

2 – В.П.

3 – 4 – теж маме.

  1. Ходьба на місті з глибоким диханням.

Вимірювання ЧСС за 10 секунд

Основна частина    20 хв.

Веселі естафети.

- Учні  шеренг підходять до зазначеної лінії.

 

 

 

 

 

1. «Попади в ціль». (На стіні листи-мішені з прикладами) Усний рахунок.

Гравець підбігає до відерця, бере тенісний м’яч, кидає в ціль, ловить м’яч, кладе в відерце та вирішує приклад.

Вчитель перевіряє відповіді. Підсумок естафети.

 

 

2. «Площа та периметр».

Біг з перешкодами (біг, оббігти фішки, пролізти в обруч, взяти м’яч і перекинути його наступному гравцеві самому залишитись біля карімата), коли вся команда зібралась, викладають  пазли.

3. « Кращий обчислювач»

 Учні біжать  через тонель з маркером –записують відповіді одного прикладу , повертається назад бігом,  маркер наступному члену команди.

Вчитель перевіряє відповіді. Підсумок естафети.

 

4. « Грай і думай»

- Учні біжать до відміченої лінії, приймають упор лежачи, щільно один біля одного. Останній учасник проповзає під ними. Потім всі піднімаються, беруть завдання, що під кеглею і розв'язують. Чия команда швидше розв'яже, піднімає кеглю.

Вчитель перевіряє відповіді. Підсумок естафети.

5. «Знайди свій номер»

На футболці учня прикріплений номер за порядком. За сигналом гравець підбігає до кубиків на яких написані номери, вибирає свій і повертається назад, передає естафету наступному.

Вчитель перевіряє відповідність цифр. Підсумок естафети.

Підсумок змагань.

 

Заключна частина    5 хв.

Шикування.

Релаксаційна вправа « Австралійський дощ»).

  • Піднімається вітер ( дмухають, потирають руки);
  • Падають перші краплини дощу

( клацають пальцями);

  • Почалася злива (плескають долонями по стегнах то сильніше то слабкіше);
  • Дощ закінчився і всі рослинки потяглися до сонечка (діти встають і тягнуться руками вгору.)

Підсумок уроку.

Вимірювання ЧСС.

Сюрпризний момент.

Організований вихід із зали.

 

 

 

1 хв.

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

30 сек.

2 хв.

10 м.

10 м.

10 м.

10 м.

10 м.

10 м.

10 м.

10 м.

10 м.

30 м.

2 хв.

 

 

 

 

 

 

20 м.

 

 

 

 

20 м.

 

 

 

20 м.

 

 

 

 

 

20 м.

 

 

20 м.

30 сек.

 

 

7 хв.

6 - 8 разів.

 

 

6 - 8 разів.

 

 

 

 

 

6 - 8 разів.

 

 

 

6 - 8 разів.

 

 

 

 

 

 

6 - 8 разів.

 

 

 

 

6 - 8 разів.

 

 

30 сек.

30 сек.

 

 

30 сек.

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

1 хв.

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

3 хв.

 

 

 

 

 

30 сек..

 

1 хв.

 

 

30 сек.

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

 

Вчитель. Сьогодні на уроці ми з вами будемо не тільки займатись  фізичними вправами, щоб стати сильними, спритними, гнучкими, але також повторимо деякий матеріал з математики. Подивимось, чи такі ви вправні  з математики , як і на уроці  фізичної  культури.

 

Аналіз.

Вчитель.Спинки рівно ми тримаємо. Йти у темпі починаємо.

 

Утримувати поставу. Темп середній.

 

 

Максимальна амплітуда.

 

Робота рук.

Вчитель: Далі будемо дорогою бігти,

 А кого зустрінемо – копіюватимемо.

 

 

Не відхилятись назад.

 

 

 

 

Руки перед собою.

 

 

 

Темп середній.

 

 

 

 

 

Допомагати руками, замах.

 

 

Темп повільний, глибоке дихання.

Уступом.

Для формування правильної підстави Стежити за правильністю виконання.

 

Максимальна амплітуда.

Темп середній. Слідкувати за правильною поставою. Не сутулитись. Чітко виконувати рухи.

 

Ноги не згинати. Максимальна амплітуда.

 

 

 

Руки прямі, максимальна амплітуда, ноги не згинати.

 

 

 

 

 

Нога пряма, утримувати поставу.

 

 

 

 

Не нахилятись, утримувати поставу, п’ятки не відривати від підлоги.

Темп середній, глибоке дихання.

Аналіз.

 

 

Зараз проведемо веселі математичні естафети. Наголошую на чіткому дотриманні правил  безпеки під час естафет. Призначення  капітанів, назви команд.

Якщо гравець не попадає, в ціль, повертається назад. За кожну правильну відповідь отримують жетон.

Хто перший закінчить отримає  отримують жетон.

Команда, яка перша закінчить викладання пазл отримає 4 жетона, хто останнім – 1.

 

 

Кожна правильна відповідь, жетон.

 

 

 

 

 

 

Завдання на кмітливість.   ( групова робота). Команда, яка перша закінчить викладання пазл отримає 4 жетона, хто останнім – 1. За правильну відповідь + 1 жетон.

 

 

 

Завдання на зорову уважність та знання 3 цифрових чисел. 

 

 

Діти рахують жетоні та виявлення команд переможниць.

Діти сідають  по колу  і виконують рухи .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виявити найкращих учнів.

Аналіз.

 

docx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
779
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку