План- конспект інтегрованого уроку
з геометрії та англійської мови в 8 класі
Тема уроку: Подорож в країну трикутників. Тrip to the country of triangles.
Мета з геометрії:
Мета з англійської мови:
Очікувані результати:
На кінець уроку учні вміють:
Обладнання:
мультимедійний комплекс, комп’ютери, презентації до уроку, малюнки до задач, тести.
Тип уроку: інтегрований, комбінований
Хід уроку.
І. Організаційний момент
Good morning, everybody! Today we’ll have an unusual lesson. We’ll speak about travelling but our trip will be to the country of geometry, especially to the land of triangles. Let’s set out!
ІІ. Мотивація навчальної діяльності . Оголошення теми і мети уроку
ІІІ Закріплення набутих знань, розвиток умінь та навичок.
He was from Greece.
He liked travelling.
He travelled to Egypt and Babylon.
He was interested in geometry.
He learnt about parallel straight lines, equal segments and sides of the angle.
So, who is this person? Can you add some facts about him?
What is his name? (Thales of Miletus)
Сприймання на слух (Listening).
Відеофрагмент “Thales of Miletus”
Now I want you to watch some cartoon about Thales Miletus. After that you’ll do some tests.
As Thales said The supreme pleasure is to obtain what is desired. I wish you luck doing this test.
Your results are great.
Тестування в програмі QUIZIZZ на розуміння прослуханого
Робота в групах
Поділ учнів класу на групи (вибір кольорових фігур)
Учні отримуючь «порізану» умову задачі на англійській мові, складають текст умови задачі, перекладають на українську мову та розв’язують у групах.
Group work . Now it’s high time to start travelling. It will be an amazing voyage. But you have to do a sum. But first of all choose your favourite figure and group according to your choice.
Now you have to make up the sum and do it. ( the sum is cut into some pieces).
Розв’язання:Нехай х – відстань до корабля.
Відповідь: відстань від берега до корабля становить 300 м.
Travel to Egypt
(учениця презентує інформацію про піраміди Єгипту /на англійській мові/)
Розв’язати задачу (умова задачі на англійській мові, учні самостійно перекладають, озвучують українською мовою та розв’язують)
Вчитель ознайомлює з версією розв’язування задачі Фалесом.
Фалес розв’язав цю задачу за допомогою властивості подібних трикутників. У той час, коли сонячні промені падали під кутом 45о, тобто, коли тінь від вертикально встановленої палиці дорівнювала її довжині, він виміряв довжину тіні від піраміди і тим самим визначив її висоту. Цей спосіб справив надзвичайне враження на жерців, і тому Фалес мав можливість ознайомитися з основами знань, відомим єгипетським жерцям.
«А тепер дивись, куди досягає тінь від піраміди (т. А2). Вимірюємо довжину цієї тіні від основи піраміди (С1А2), додаємо до неї половину цієї основи (С1С2) і дістаємо висоту. Зверни увагу, що основа – точний квадрат, а тінь якраз перпендикулярна до сторони цього квадрата, -відповів Фалес на запитання головного жерця храму Ізіди . Він вийняв з-під білого хітона тонку вірьовку. поділену вузлами на рівні частини. Відстань між кожною парою вузлів точно дорівнювала одному вавілонському ліктю. Фалес закріпив вірьовку біля кінця тіні і простягнув її до середини найближчої основи піраміди – вийшло 5 ліктів. Додавши потім до знайденої довжини 207 ліктів половину виміряної ще жерцями основи, він підійшов до жерця, який терпляче стежив за ним. – 263 лікті, сказав Фалес, витираючи полою хітона залите потом обличчя.– Точно таку висоту має піраміда.»
Історична довідка про одиниці вимірювання довжини
Now I propose you to visit some famous place. Guess which one.
Розв’язати задачу (умова задачі на англійській мові, учні самостійно перекладають, озвучують українською мовою)
Учні отримують фотографічну картку Біг-Бена та використовуючи дані задачі та провівши необхідні вимірюанння розв’язують задачу.
Тестування в програмі QUIZIZZ (розвязування задач з теми «Подібні трикутники»)
Розв’язування задач
Підсумок уроку