Інтегрований урок з курсу « Я досліджую світ» у першому класі.

Про матеріал
Інтегрований урок з курсу « Я досліджую світ» у першому класі за програмою НУШ. Розроблено вчителем початкових класів.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Інтегрований урок з курсу « Я досліджую світ» у першому  класі.

 

 

 

 

Тема: «Тварини восени»

 

 

 

 

 

 

Підготувала вчитель початкових класів КЗ СЗШ 19 м. Кам’янського

 Ковтуновська Ірина Дмитрівна

Тема: «Тварини восени»

Освітні галузі, які задіяні.

  • Природнича
  • Мистецька.

Очікувані результати :

  • Сприймає монологічне висловлювання.
  • Описує тварин.
  • Розпізнає осінні зміни в неживій та живій природі.
  • Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших.
  • Грає в рухливі ігри.
  • Співвідносить зображення об’єктів та явищ живої та неживої природи з відомими йому із довкілля.
  • Придумає образи і створює їх різними засобами художньої виразності.

Обладнання : підручники, зошити, ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали, фарби, шаблони тварин, кольорові олівці та фломастери.

Зміст заняття

  1. Актуалізація знань, умінь і навичок.
  • Яка зараз пора року?
  • Що допомогло нам визначити пору року?

Щоб дізнатися про що сьогодні буде наш урок, показую малюнки із зображенням різних тварин.

  • Як одним словом можна назвати ці організми? ( Тварини ).
  1. Формування нових знань, умінь і навичок.
  1. Розповідь учителя про різноманітність тварин, про те,на які групи вони поділяються ( звірі, птахи, риби, комахи).
  2. Відгадування тематичних загадок.
  • Відгадайте загадки.

Ніс довгий, а голос дзвінкий. (Комар)

Маленький хлопчик у сірій свитині,

по дворах стрибає,

крихти збирає. ( Горобець)

Зубасте, сірувате,

по полю гасає,

телят і овець шукає . ( Вовк  )

У батьків і діток,

вся одежа із лусок . ( Риби)

Учитель пояснює , до яких груп належать тварини, про яких ідеться в загадках.

  1. Гра « Риби, птахи, звірі, комахи».

Учитель називає тварин : щука, жук, дятел, слон, чайка, короп, лось, кіт, горобець, ведмідь, хрущ, мураха, кит.

Діти, почувши назву риби, сигналізують учителю жестами, які імітують рухи риб у воді. Коли вчитель називають птаха, діти розмахують руками, немов крилами. Про назви звірів сигналізують тупанням ніг, а коли почують назву комахи – гудуть.

  1. Бесіда про те, де мешкають тварини.

Робота за малюнком підручника (с. 22 – 23), діти визначають де мешкають зображенні тварини.

  1. Бесіда про тварин, які мешкають біля людей та живуть у дітей вдома.
  2. Робота в парі : назви кого не зустрінеш восени  (с. 23).

Фізкультхвилинка.

  1. –  Як тварини готуються до зими?

Перегляд відеоролика « Як звіри готуються до зими»

 ( https://www.youtube.com/watch?v=Trx86kplw9E )

Запитання для обговорення :

  • Як тварини готуються до зими?
  • Що нового ви дізналися про поведінку тварин восени?

ІІІ. Закріплення вивченого.

  1. Вправа « Вилучи зайве»
  • Соловей, горобець, сорока, білка, ластівка.
  • Бобер, карась, рись, миша, лисиця.
  • Сом, окунь, щука, їжак, лящ.
  1. – На які групи поділяються тварини? Де живуть тварини? Наведіть приклади. Які тварини живуть у вас удома? Розкажіть про них.
  2. Виконання завдання  в зошиті (с. 12 – 13).
  3. Вправа « Назви одним словом» .

Вчитель називає тварин, а учні вказують , до якої групи вони належать.

  • Качка, лебідь, гуска, лелека, журавель.
  • Кабан, олень, заєць, вовк, лось.
  • Жук – олень, колорадський жук, капустянка, мураха.

ІV. Підведення підсумків. Пропоную дітям на вибір шаблони тварин. Діти обводять шаблони і домальовують тварин. Створюємо виставку малюнків за групами : риби, птахи, звірі, комахи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 січня 2020
Переглядів
1720
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку