Інтегрований урок з курсу « Я досліджую світ» у першому класі.
Тема: «Тварини восени»
Підготувала вчитель початкових класів КЗ СЗШ 19 м. Кам’янського
Ковтуновська Ірина Дмитрівна
Тема: «Тварини восени»
Освітні галузі, які задіяні.
Очікувані результати :
Обладнання : підручники, зошити, ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали, фарби, шаблони тварин, кольорові олівці та фломастери.
Зміст заняття
Щоб дізнатися про що сьогодні буде наш урок, показую малюнки із зображенням різних тварин.
Ніс довгий, а голос дзвінкий. (Комар)
Маленький хлопчик у сірій свитині,
по дворах стрибає,
крихти збирає. ( Горобець)
Зубасте, сірувате,
по полю гасає,
телят і овець шукає . ( Вовк )
У батьків і діток,
вся одежа із лусок . ( Риби)
Учитель пояснює , до яких груп належать тварини, про яких ідеться в загадках.
Учитель називає тварин : щука, жук, дятел, слон, чайка, короп, лось, кіт, горобець, ведмідь, хрущ, мураха, кит.
Діти, почувши назву риби, сигналізують учителю жестами, які імітують рухи риб у воді. Коли вчитель називають птаха, діти розмахують руками, немов крилами. Про назви звірів сигналізують тупанням ніг, а коли почують назву комахи – гудуть.
Робота за малюнком підручника (с. 22 – 23), діти визначають де мешкають зображенні тварини.
Фізкультхвилинка.
Перегляд відеоролика « Як звіри готуються до зими»
( https://www.youtube.com/watch?v=Trx86kplw9E )
Запитання для обговорення :
ІІІ. Закріплення вивченого.
Вчитель називає тварин, а учні вказують , до якої групи вони належать.
ІV. Підведення підсумків. Пропоную дітям на вибір шаблони тварин. Діти обводять шаблони і домальовують тварин. Створюємо виставку малюнків за групами : риби, птахи, звірі, комахи.