Інтегрований урок з літературного читання та мистецтва до твору Н. Клевцової «Наша любов»

Про матеріал
Мета: визначення головної думки тексту; працювати над виразним читанням вірша; пригадати прислів’я про вишиванку; познайомити із вишиванками різних регіонів України; обговорити символи вишиванок; опрацювати текст; розвивати мислення, пам’ять; закріпити вивчене і прочитане; виховувати любов до рідної землі, до вишиванки.
Перегляд файлу

Інтегрований урок

 з літературного читання та мистецтва

до твору  Н. Клевцової «Наша любов» (4 клас)

Мета: визначення головної думки тексту; працювати над виразним читанням вірша; пригадати прислів’я про вишиванку; познайомити із вишиванками різних регіонів України; обговорити символи вишиванок; опрацювати текст; розвивати мислення, пам’ять; закріпити вивчене і прочитане; виховувати любов до рідної землі, до вишиванки.

Обладнання : ІКТ, презентація (Підручники і Посібники),підручник («Літературне читання» А. Савчук) картки, малюнки, прислів’я на картках, цеглинки LEGO, глечик з квітами, картини вишиті різнити стилями.

Хід уроку

  1. Організаційний момент.

Ви почули всі дзвінок

Починається урок.

Прошу чемно всіх сідати.

До роботи приступати.

Девіз дня: Середа в нас день зелений,

Ніжний, лісовий, приємний .

Слово вчителя

Зелений – колір природи.

Колір аґрусу, листочка й запашного огірочка.

А тому урок наш буде насичений мудрістю і різнобарв’ям.

Вправа «Скринька запитань»

  • Який у тебе сьогодні настрій?
  • Чим займемось на уроці?З(Досліджуватимемо нове)
  • Чим можеш похвастатись?
  1. Перевірка домашнього завдання:
  1. Читання учнями вірша Я. Яковенко «Вишиванка»
  2. Розподілення картинок (на дошці)
  3. Склади правильно прислів’я (на дошці) (картки).

https://drive.google.com/folderview?id=1qxOfpc0-H5mcrde3qJLfGgTBnhbMTrZ7

  1. Вишиванки.

Вправа «Дешифрувальник»

Вправа «Мікрофон»

  • До якої тематичної групи належать слова?
  •  Які види рукоділля знайомі?
  • Чи займається хтось рукоділлям?

III. Робота  з підручником

  1. Підготовка до читання

Читання слів з тексту.

  1. Читання тексту

Вчитель починає читати текст, учні продовжують.

Пояснення терміну «Дизайнер».

Дизайнер – це фахівець в області створення, конструювання і оформлення різних візуальних об’єктів: ілюстрацій, одягу, меблів, техніки, транспорту.

  1.  Запитання до прочитаного.

Вправа «Так – Ні»

  • Даринка з мамою купила вишиванку?
  •  Мама з дочкою купили білосніжну сорочку?
  •  Нитки та бісер купили у магазина «Мережка»?
  •  З Інтернету дізналися про значення квітів?
  •  Колоски – символ щасливого добробуту7

( Цеглинками LEGO сигналізуємо («Так» - зелена цеглинка, «Ні» - жовта цеглинка)).

  1. Фізкультхвилинка
  2. Робота над запитаннями до оповідання (ст..48-49)

IV . Самостійна робота

  1. Робота з картками
  • Пригадаємо про які квіти розповідалось.
  •  Чи всі квіти є у нашому глечику?
  •  Що означає кожна з квіток.
  1. Вправа «Магічний кубик»

V. Підсумок

Творчість – діяльність людини, спрямована на створення, якісно нових цінностей.

VI. Домашнє завдання

Намалюйте вінок із квітів про які читали.

docx
Додано
4 січня 2022
Переглядів
504
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку