Календарно-тематичне планування
з літературного читання ( за програмою О. Я. Савченко, за підручником О. Вашуленко « Українська мова та читання» 2 ч.)
2 семестр
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Примітки |
|
|
ДИВОСВІТ ЛІТЕРАТУРНОЇ КАЗКИ. |
|
61 |
|
С. Дерманський « Млин» ст.85-89 |
|
62 |
|
А. Туз « Час бажань» ст.89-91 |
|
63 |
|
РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ. |
|
64 |
|
А. Туз « Час бажань» ст.91-93 |
|
65 |
|
А. Туз « Час бажань» ст.93-95 |
|
66 |
|
Олена Кукуєвицька « Казка про пінгвіна, який хотів літати». |
|
67 |
|
Діана Амфт « Як полюбити павученя?» ст..96-99 |
|
68 |
|
Ельза Бесков « Дідок, що говорили лише примовками». ст. 100-102 |
|
69 |
|
Л. Мовчун « Бабай-Ага і козак невидим» ст.103-105 |
|
70 |
|
Л. Мовчун « Бабай-Ага і козак невидим» ст.105-107( продовження). |
|
71 |
|
РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ |
|
72 |
|
Л. Мовчун « Бабай-Ага і козак невидим» ст.107-111( продовження). |
|
73 |
|
Діагностувальна робота. Аудіювання. |
|
74 |
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти. |
|
|
|
Байка вчить, як на світі жить. |
|
75 |
|
Езоп « Дроворуб і лисиця». |
|
76 |
|
Езоп « Собака та м’ясо». ст. 112-113 |
|
77 |
|
Л. Глібов « Лебідь, щука і рак». ст.114 |
|
78 |
|
Л. Глібов « Вовк і кіт». ст.115-116 |
|
79 |
|
РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ Л. Глібов байки. |
|
80 |
|
Олена Пчілка « Снігир та щиглик».ст.117 |
|
81 |
|
Павло Глазовий « Неволя» ст.118. Вивчити байку напам’ять. |
|
82 |
|
Творчість Павла Глазового |
|
83 |
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти « Слово про письменника» |
|
|
|
Пізнаю себе і світ |
|
84 |
|
Оксана Кротюк « Літачок».ст119-120 |
|
85 |
|
Оксана Радушинська « Майже боксерський двобій» ( уривок із повісті)ст. 121-123 |
|
86 |
|
Всеволод Нестайко « Чи роблять так друзі?» ст. 123-124 |
|
87 |
|
РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ Хрестоматія. Олеся Мамчин « А на нас упав ананас». |
|
89 |
|
Аніта Майданюк « Жадана ручка» ст. 125 |
|
90 |
|
Тетяна Кузьменко « Подарунок» ст.126-127 |
|
91 |
|
« Безпека в інтернеті» за Дженніфер Мур-Маллісон ст..128-130 |
|
92 |
|
Презентація листівок-пам’яток щодо безпечної поведінки в медіапросторі. |
|
93 |
|
Узагальнення з розділу. Діагностувальна робота. Перевірка навичок читання мовчки.
|
|
|
|
ГОРДІСТЬ І СЛАВА УКРАЇНИ. |
|
94 |
|
Марко Лукинюк « Україні» ст.131 |
|
95 |
|
Марія Яновська « Наша мова» ст.131-132 |
|
96 |
|
РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ Хрестоматія. |
|
97 |
|
Дмитро Білоус « Дивне розмаїття» ст.132-133 |
|
98 |
|
Аніта Майданюк « Звідки приходять слова?» ст.133-134 |
|
99 |
|
М. Преварська « Крушильницька Соломія Амвросіївна» ст.135-137 |
|
100 |
|
М. Преварська « Білокур Катерина Василівна» ст..137-138 |
|
101 |
|
Віртуальна екскурсія музеями та галереями України |
екскурсія |
102 |
|
Г. Таращук « Біатлон- це те, що дуже люблю» ст.139-140 |
|
103 |
|
Узагальнення з розділу. Наші проекти. Абетка-словник про рідну країну. |
|
|
|
ЦІКАВЕ ДЛЯ ДОПИТЛИВИХ |
|
104 |
|
Т. Колодницька « Птахи-носороги» ст.141-142 |
|
105 |
|
« Арктика і Антарктика» з енциклопедії тварин і рослин світу. ст. 143-145 |
|
106 |
|
« Як прийшли до нас гроші» за Анатолієм Григоруком. ст. 145-147 |
|
107 |
|
« Банки та банкноти» Т. Кузьменко. ст.147-148 |
|
108 |
|
РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ « Як і коли з’явилися гроші?» |
|
109 |
|
«Як народжуються гроші» ст.148 |
Віртуальна екскурсія на фабрику банкнотного паперу |
110 |
|
« Наша гривня». Дослідницька робота. ст. 149 |
|
111 |
|
« Персі, кіт і катафот» із журналу « Розумашки» ст.150-151 |
|
112 |
|
«Квадрокоптер тобі покаже!» із журналу « Розумашки» ст.151-152 |
|
113 |
|
Узагальнення з розділу. Наші літературні проекти. |
|
114 |
|
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором. |
|
|
|
Пригоду за пригодою читаю з насолодою. |
|
115 |
|
С. Гридін « Федько, прибулець з інтернету»( уривок)ст.153-157 |
|
116 |
|
РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ
|
|
117 |
|
С. Гридін « Федько у віртуальному місті» (уривок) |
|
118 |
|
Г. Касдепка « Загадка тринадцята, або хто зіпсував повітряного змія» ст.157-158 |
|
119 |
|
Г. Касдепка « Загадка друга, або проблеми з математикою» ст. 159-160 |
|
120 |
|
Жульєт Парашині-Дені та Олівер Дюпен « Банда піратів . Скарби пірата Моргана»(продовження) ст. 160-162 |
|
121 |
|
Жульєт Парашині-Дені та Олівер Дюпен « Банда піратів . Скарби пірата Моргана» (продовження) ст.162-164 |
|
122 |
|
Жульєт Парашині-Дені та Олівер Дюпен « Банда піратів . Скарби пірата Моргана» (продовження) ст.164-165 |
|
123 |
|
Жульєт Парашині-Дені та Олівер Дюпен « Банда піратів . Скарби пірата Моргана» »(продовження) ст.165-166 |
|
124 |
|
Жульєт Парашині-Дені та Олівер Дюпен « Банда піратів . Скарби пірата Моргана» (продовження) ст. 167-168 |
|
125 |
|
Узагальнення з розділу. Наші літературні проекти. |
|
126 |
|
Перевіряю свої досягнення. |
|
127 |
|
Діагностувальна робота. Навички читання вголос. |
|
128 |
|
М. Носов « Мишкова каша» |
|
129 |
|
М. Носов « Мишкова каша» ( продовження) |
|
130 |
|
М. Носов « Мишкова каша» (продовження) |
|
131 |
|
Льюїс Керрол « Аліса в країні чудес»( частина 1. У кролячій норі) |
|
132 |
|
Льюїс Керрол « Аліса в країні чудес»( частина 1. У кролячій норі) |
|
133 |
|
Льюїс Керрол « Аліса в країні чудес»( частина 1. У кролячій норі)(продовження) |
|
134 |
|
Узагальнення за семестр. |
|
135 |
|
Узагальнення за рік. |
|