Календарне планування з літературного читання для 4 класу за підручником «Українська мова та читання» м. Чумарна
ІІ СЕМЕСТР
№ |
Тема уроку |
Сторінки |
Дата |
З НОВИМ РОКОМ, З КОЛЯДОЮ! |
|||
56. |
Урок позакласного читання. |
|
|
57. |
Зима щедра святами. |
79–80 |
|
58. |
Зиму можна не тільки побачити, зиму можна навіть почути. |
80 |
|
59. |
Колядуємо та віншуємо. |
81 |
|
60. |
Вже Різдво прийшло до хати, всім пора колядувати! |
82 |
|
ФАНТАСТИЧНІ МАНДРІВКИ У СВІТІ ЧУДЕС ТА КОСМОСІ |
|||
61. |
Де найкраще місце на землі? |
83 |
|
62. |
Новорічні дива. |
84–87 |
|
63. |
Урок позакласного читання. |
|
|
64. |
В новорічну ніч усе таке казкове... |
88–90 |
|
65. |
То ж мріймо, скільки душа наша просить, |
91–93 |
|
66. |
Подорожі та мандрівки. |
94–95 |
|
67. |
Найдавніші мандрівники — герої казок. |
96–98 |
|
68. |
Розумний з книжок знання бере. |
98–99 |
|
69. |
Де руки й охота, там скора робота. |
100–101 |
|
70. |
Урок позакласного читання. |
|
|
71. |
Не тільки вижити, а й залишитися людиною. |
102–104 |
|
72. |
Щасливий, хто сни має милі! |
105–107 |
|
73. |
Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, фантазії і творчості. |
107–109 |
|
74. |
У світі немає нічого кращого за дружбу. |
110–111 |
|
75. |
Не варто гніватися на дорослих. |
111–114 |
|
76. |
Подбаймо про Землю разом. |
114–116 |
|
77. |
Урок позакласного читання. |
|
|
78. |
Всесвіт нам бентежить мрії. |
117–118 |
|
79. |
Якби всі жили у мирі і злагоді… |
118–120 |
|
80. |
Нема пам’яті — і нема майбутнього. |
121–123 |
|
81. |
Підсумок за темою. |
124 |
|
82. |
Діагностувальна робота. Аудіювання. |
|
|
ЛІТЕРАТУРНЕ КОЛО |
|||
83. |
Серед книжок, як і серед людей, можна потрапити в гарне това |
125- 126 |
|
84. |
Урок позакласного читання. |
|
|
85. |
Жила колись на світі Леся… |
126–127 |
|
86. |
На шлях я вийшла ранньою весною… |
128–129 |
|
87. |
Вчитаймося в Лесине слово іскристе. |
129–130 |
|
88. |
Ні, я жива, я вічно буду жити… |
130–131 |
|
||
89. |
Шевченкові твори сяють, мов зорі. |
131–132 |
|
||
90. |
Тарасові думки будуть жити віки. |
132–133 |
|
||
91 |
Урок позакласного читання. |
|
|
||
92. |
Вчитайтеся, вслухайтеся в Шевченкове слово… |
134 |
|
||
93. |
Хто Шевченка прочитав, той багатший серцем став. |
135 |
|
||
94. |
Маленька казка, а розуму навчає. |
136 |
|
||
95. |
Франко і поезія. |
137 |
|
||
96. |
Що означає бути людиною? |
137–138 |
|
||
97. |
Дивний мрійник з очима дитини і розумом філософа. |
139–140 |
|
||
98. |
Урок позакласного читання. |
|
|
||
99. |
Якими можуть бути дуб і вітер? |
139–140 |
|
||
100. |
Королева української поезії. |
140 |
|
||
101. |
Ну що б, здавалося, слова… |
141 |
|
||
102. |
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором. |
|
|
||
103. |
Братня любов краще кам’яної стіни. |
142–144 |
|
||
104. |
Воротарський хліб не з медом. |
145–148 |
|
||
105. |
Урок позакласного читання. |
|
|
||
106. |
Підсумок за темою «Літературне коло». |
148 |
|
||
Я — ТВОЯ КРОВИНКА, УКРАЇНО! |
|||||
107. |
Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. |
149–150 |
|
||
108. |
Люби і знай свій рідний край. |
151–152 |
|
||
109. |
Знай і шануй державні символи України! |
152 |
|
||
110. |
В чужім краю і пташка не співає. |
152–154 |
|
||
111. |
Продовжуємо подорож у калмицьку народну казку. |
152–154 |
|
||
112. |
Урок позакласного читання. |
|
|
||
113. |
Діагностувальна робота. Читання мовчки. |
|
|
||
114. |
Де рідний край, там і рай. |
154 |
|
115. |
Україна — єдина країна. |
154 |
|
116. |
Духовний гімн українського народу. |
155 |
|
117. |
Я — твоя кровинка, Україно! |
|
|
118. |
Урок позакласного читання. |
|
|
119. |
Підсумковий урок за рік. |
|
|