Інтегрований урок з математики. НУШ. Тема тижня : "Ігри". Склад числа 6. Шестикутник.

Про матеріал

Інтегрований урок з математики НУШ. Тема тижня "Ігри". Урок розроблений для 1 класу за програмою Р. Шияна. на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Дана розробка буде корисною для вчителів початкових класів.

Перегляд файлу

Дата  ____________ № _________        Математика 1 клас

 

Тема тижня Ігри      

Тема уроку: Склад числа 6. Шестикутник.

Мета тематичного дня:  ознайомити учнів зі складом числа 6, шестикутником,

формувати вміння обчислювати вирази на основі лічби предметів; розвивати просторову уяву; виховувати повагу до старших.

Предметні компетентності:

-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової  пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;

-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

Очікувані результати:

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, хаотично)

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки

Утворює рівності на основі складу чисел 2–6

Порівнює об’єкти навколишнього світу за однією ознакою

Класифікує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками

Читає і записує числа (1–6) – словами і цифрами

Утворює числа 2–6 прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа

Порівнює числа в межах 6, використовуючи знаки >, <, =

Співвідносить кількість елементів у групі об’єктів навколишнього середовища з відповідним числом і навпаки

Співвідносить цифру з її зображенням

Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2–6

Розпізнає геометричні фігури – чотирикутник, трикутник, квадрат, п’ятикутник

Конструює об’єкт із запропонованих геометричних фігур

Обладнання: підручники, папір А4, ручки, кольорові олівці та фломастери, набори

«Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Метод «Геометричний настрій»

Покажіть з-за допомогою геометричних фігур свій настрій

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Лишенко 1 клас\Урок №27\geometric-solids-10816274.jpg

 

ІІ. Етап цілепокладання

Сьогодні у нас розпродаж ягід. Розгляньте ягоди і назвіть їх.

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Лишенко 1 клас\Урок №27\1-13.jpg

Погляньте ось на цю ягоду, на яку цифру вона схожа?

 G:\Початкові класи\1 клас\Математика Лишенко 1 клас\Урок №27\65004985.jpg G:\Початкові класи\1 клас\Математика Лишенко 1 клас\Урок №27\6_7072_08191210.jpg

 

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Лишенко 1 клас\Урок №27\img6.jpg

Сьогодні наш урок про склад числа 6 і про ягоди.

ІІІ. Етап цілереалізації

Склад числа 6.

— Як утворюється число шість? (5 + 1)

— Отже, шість складається з одного і п’яти. А з яких ще двох чисел може складатися число 6? (За допомогою паличок діти називають різні складові числа 6.)
Заповніть таблицю

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №35\2650515283.jpg

Виконання завдання

Що ви бачите?

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Лишенко 1 клас\Урок №27\774.jpg

Робота в зошиті

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Лишенко 1 клас\Урок №27\-7-638.jpg

Гра «Ягідний склад числа». Робота в парах

Учні отримують набори ягід. Наприклад, один учень отримує 10 зображень смородини, а інший 10 ягід малини. Завдання для пари скласти всі можливі варіанти складу числа 6 зі своїх ягід.

Робота з картками

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №35\ASSA_KopleksniiTrenazher_Page_1_2-1000x750.jpg

Виконання завдання підручника.

Фізкультхвилинка «Ягідна»

https://www.youtube.com/watch?v=COrsLGevJG0

Уведення поняття про шестикутник.

Розкажу вам казку я

Про трикутника дитя.

Він не слухав свою маму

І послухайте, що стало…

Маленький Трикутник завжди був не посидючим. Не хотів читати та писати. Одного разу мама відкрила його зошит і побачила не гарні, дуже брудні сторінки з не зрозумілими значками.

  • Що це? – запитала мама.
  • Це я вчусь писати цифри.
  • Це не цифри, а якісь карлючки. – сказала мама і смикнула Трикутника за його вушко-кут.
  • Буде писати сьогодні довго, доки не покажеш хоча один рядок гарних цифр.

Довго писав Трикутник і нарешті рядок гарних цифр в нього вийшов.

На наступний день він пішов до школи і його похвалила вчителька, але за кілька днів Трикутник знову розлінився і цифри виходили все гіршими і гіршими.

Пам’ятаючи мами урок Трикутник вирішив вночі відрізати собі вушка, щоб мамі не було за що його смикати. Взяв ножиці та відрізав.

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №35\004.jpg

Трикутник радісний ліг спати. А зранку, коли мама прийшла будити свого синочка, вона страшно закричала:

  • Хто ти? Хто ти такий? Де мій синочок?

Марно Трикутник казав мамі, що це він. Мама гірко плакала, і так його і не впізнала.

Діти як ви думаєте чому мама не впізнала свого синочка Трикутника?

 

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №35\завантаження.png G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №35\99.jpg

 Так, все вірно. Адже таким чином вийшла інша геометрична фігура. Полічіть, скільки в цієї фігури кутів. (Шість.) Це — шестикутник. Тепер неслухняний синок мав аж шість «вушок»! Отож, треба слухати маму, а не бешкетувати.

Складіть шестикутник із шести паличок. Шестикутник — один із многокутників. Многокутниками називають геометричні фігури, утворені замкненою ламаною лінією, яка утворює більше чотирьох кутів. Це добре видно на складеному вами з паличок шестикутнику.

Шестикутник в природі

Картинки по запросу бджолині соти

Похожее изображение Картинки по запросу карандашв розрізі

 

Гра «Впізнай геометричну фігуру»

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

Робота з лего

Спробуйте з цеглинок скласти ягідки.

Похожее изображение

— Що вивчили сьогодні на уроці?

 

Список використаних джерел

  1. https://naurok.com.ua/?from=library/cislo-i-cifra-6-porivnanna-cisel-v-mezah-6-napisanna-cifri-6-22964.html
  2. https://childdevelop.com.ua/worksheets/1790/
  3. https://www.acca.ua/shop-online/navchalna-literatura/pochatkova-shkola/product/278-kompleksnyi-trenazher-z-matematyky.html

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кабишова Наталія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
10849
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку