Інтегрований урок з математики та інформаційних технологій: «Алгоритмізація розв’язання задач».

Про матеріал
Мета уроку: Математика: Навчальна: Формування знань учнів про складання алгоритмів знаходження відсотка від числа; знаходити відсоток числа в заданому. Розвивальна: розвивати мислення, математичне мовлення, вміння зрозуміло виразити свою думку, робити висновки; Виховна: виховувати інтерес до знань, самостійність, взаємоповагу, культуру математичних записів. Інформаційні технології: Навчальна: Формування знань учнів про призначення електронних таблиць, відпрацювати практичні навики роботи в електронних таблицях Microsoft Office Excel. Розвивальна: розвивати уяву, творчу пізнавальну активність, координацію і точність рухів, логічне мислення. Виховна: розвиток пізнавального інтересу; виховувати активність при вивченні нового матеріалу; вміння самостійно працювати; інформаційну культуру. Тип уроку: комбінований. Вид уроку: інтегрований урок математики з інформційними технологіями. Обладнання: ПК, програмне забезпечення Microsoft Оffice, проектор, презентації, роздатковий матеріал.
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого уроку з математики та інформаційних технологій: «Алгоритмізація розвязання задач».

Мета уроку:

Математика: Навчальна: Формування знань учнів про складання алгоритмів знаходження відсотка від числа; знаходити відсоток числа в заданому. Розвивальна:  розвивати мислення, математичне мовлення, вміння зрозуміло виразити свою думку, робити висновки; Виховна: виховувати інтерес до знань, самостійність, взаємоповагу, культуру математичних записів.

Інформаційні технології:  Навчальна: Формування знань учнів про призначення електронних таблиць, відпрацювати практичні навики роботи в електронних таблицях Microsoft Office Excel. Розвивальна: розвивати уяву, творчу пізнавальну активність, координацію і точність рухів, логічне мислення. Виховна:  розвиток пізнавального інтересу; виховувати активність при вивченні нового матеріалу; вміння самостійно працювати; інформаційну культуру.

Тип уроку: комбінований.

Вид уроку: інтегрований урок математики з інформційними технологіями.

Обладнання: ПК, програмне забезпечення Microsoft Оffice, проектор, презентації, роздатковий матеріал.

План урок:

І. Організаційна частина./1хв./

ІІ. Повідомлення теми і мети і завдань уроку. Мотивація навчальної   

      діяльності./3 хв./

         III. Актуалізація опорних знань.5 хв.

IV.  Осмислення, узагальнення і систематизація знань. /30хв./

       V.Підведення підсумків уроку(Оцінювання діяльності учнів на уроці)/5хв./

       VI.  Домашнє завдання./1хв.

Хід уроку

  1. Організаційна частина.
    Перевірка готовності учнів до уроку математики в комп’ютерному класі. Готовність комп’ютерів.

Учитель математики: Діти, сьогодні у нас незвичайний урок математики. На цьому уроці ми поєднаємо математику з інформаційні т. Отже, наш  урок – інтегрований.

Учитель інформатики:  Нас об’єднує любов до математики, бажання працювати на комп’ютері. Приязно подивимось один одному в очі, побажаємо натхнення в роботі.

  1. Повідомлення теми і мети і завдань уроку. Мотивація навчальної    діяльності.
  2. Актуалізація опорних знань.

Провести усне фронтальне опитування.

1) Про що говорить знаменник та чисельник числового дробу?

2) Що, за визначенням, є процент (відсоток)?

4. Осмислення, узагальнення і систематизація знань

Доповнення знань учнів. Формування вмінь, скласти алгоритми розв’язання задач.

Задача 1.

Працівникові нарахована місячна зарплатня 12345 грн. Податок з доходів фізичних осіб 18%. Який розмір податку?

 

18% –   18∕100 ,   тому податок буде 12145*18∕100=2222,1 (грн).

 

Алгоритм розвязання задачі а/100*n 

 

а – сума грошей. nвідсоток.

Наприклад:

а) Нарахована сума – 15436, відсоток 18%.

 Отже: 15436/100∙18 = 2778,48 грн.

б) Нарахована сума – 15436

В фонд «Червоного хреста» 0,35%.

Отже 15436/100∙0,35=54,02 грн.

 

Задача 2.

В групі 1- КС 21 учень. Серед них достатній рівень знань має 8 учнів, Який відсоток учнів має достатній рівень знань.

    Розвязання

21 учень – це 100%, тоді 1 учень це 100%/21.

Отже 8 учнів це 100%/21∙8

 

Алгоритм 100%/а∙n 

 

а – число.     nчисло яке визначити в відсотках

 

  • Учні сідають за комп’ютери.

Учитель інформаційних технолoгій: Сьогодні ми узагальнимо наші знання по даній темі.

(Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації та виконання практичного завдання в програмі Excel.)

Виконання практичного завдання.

 

  1. Підведення підсумків уроку (Оцінювання діяльності учнів на уроці)

      На цьому уроці ми маємо повторити, більш глибоко усвідомити навчальний матеріал з теми, узагальнити його і систематизувати. Тестування в програмі My Test за рівнем критеріїв оцінювання учнів.

  1. Домашнє завдання.

   Математика – Опрацювати параграф § підручника 7 стор. 40-41 № 442

    Інформатика – Скласти завдання із використанням функції для опрацювання засобами Microsoft Excel.

 

docx
Додано
24 січня 2019
Переглядів
522
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку