Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Тіла обертання». Використання комп'ютерних програм підтримки вивчення математики для графічного аналізу просторових фігур, MyTestStudent – для тестуввання.
Інтегрований урок з математики та інформатики
В 11 класі ЗОШ №1 I-IIІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов
Автори уроку: Миколайчук А. І. – вчитель інформатики Мельник О. Д. – вчитель математики.
«Натхнення потрібне в поезії, як і в геометрії»
О. С. Пушкін
Тема уроку: Тіла обертання. Площі поверхонь та об’єми тіл обертання. Застосування комп’ютерних програм для тестової перевірки знань, розв’язування задач та розгадування кросвордів.
Мета уроку: Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Тіла обертання». Використання комп’ютерних програм підтримки вивчення математики для графічного аналізу просторових фігур, MyTestStudent – для тестуввання.
Обладнання: Тестові завдання, моделі геометричних тіл, їх розгорток, кросворди, комп’терна програма.
Тип уроку: Комбінований.
Хід уроку
I. Вступ.
1. Повідомлення теми та мети уроку.
2. Повторення.
2.1
2.2
2.3
II. Тестова перевірка знань.
Клас розбито на дві групи:
I група працює за персональними комп’ютерами, де проводиться тестування. (Тести додаються).
II група працює самостійно за картками, що містять завдання. (Завдання додаються).
На виконання завдань дається 10 хв. Далі групи міняються місцями (ще 10 хв.)
III. Розв’язування задач.
Діти сідають на робочі місця і розв’язують задачі письмово. Потім ці ж задачі розв’язують на комп’ютері за допомогою програми GRAN- 3D і звіряють правильність розв’язаних задач.
Задача №1.
Знайти об’єм кулі, якщо її площина поверхні дорівнює 400 п см2.
Задача№2.
Площа основи конуса дорівнює 36 п см2, а його твірна дорівнює 8 см. Знайдіть площу поверхні конуса та його об’єм.
Задача №3.
Знайти площу поверхні циліндра, об’єм якого дорівнює 240п см3, а довжина кола основи 8 п см.
Задача№4.
Знайдіть діагональ осьового перерізу циліндра, якщо відомо, що його об’єм дорівнює 240 п см3, а площа бічної поверхні 120 п см2.
IV. Відгадування кросвордів.
Команда I та II груп підготували кросворди. Кросворди створенні в програмі Microsoft Word на комп’ютері. На відгадування кросворда дається 5 хв.
(Кросворди додаються)
V. Підсумок уроку.
1. Висновок.
2. Оцінки.
3. Побудова гістограми успішності учнів за урок.
Дякуємо учням за співпрацю. Цитуємо слова О. С. Пушкіна:
«Натхнення потрібне в поезії, як і в геометрії»