4 грудня о 18:00Вебінар: Новий курс мистецтва в школі: теорія і практика

Інтегрований урок з математики та природознавства

Про матеріал
Інтегрований урок з математики та природознавства "Заміна одних одиниць вимірювання величин іншими. Розв’язування задач на дві дії та складання обернених задач. Візитна картка Тихого океану" для учнів 4 класу.
Перегляд файлу

 Інтегрований урок з математики та природознавства        4 кл.

Тема: Заміна одних одиниць вимірювання величин іншими. Розв’язування задач на дві дії та складання обернених задач. Візитна картка Тихого океану.

Мета: Вчити замінювати одні одиниці вимірювання величин іншими, формувати в учнів уявлення про характерні ознаки Тихого океану, навички складання його візитної картки, розвивати вміння розв’язувати задачі на дві дії та складати обернені задачі, обчислювальні навички, навички каліграфічного письма, логічне мислення, навички математичного мовлення, виховувати гуманне ставлення до навколишнього середовища.

Обладнання : Презентація «Візитна картка Тихого океану»

      ХІД   УРОКУ:

І. Орг. м. (сл. 2 – 3 )

ІІ. Повідомлення  теми  і  мети  уроку, мотивація  навчальної  діяльності (сл. 4 – 5)

-Сьогодні у нас незвичайний урок. На уроці ви, як юні дослідники, більше дізнаєтеся про характерні ознаки Тихого океану, а допоможуть нам у цьому вміння розв’язувати задачі та приклади, перетворювати одні одиниці вимірювання в інші. Під час виконання відповідних завдань за правильні відповіді ви відкриватимете рядки візитної картки Тихого океану. А наприкінці уроку ми побачимо, чи вистачить нам знань із цієї теми, щоб прочитати візитну картку Великого океану. Задачі нашого уроку:

  • ЗНАТИ : відомості про Тихий океан;
  • ВМІТИ:

*працювати з картою;

*розв’язувати задачі та приклади,

  • Удосконалювати екологічну і математичну культуру;
  • Берегти довкілля.

ІІІ. Актуалізація  опорних  знань:

1. «Мозковий штурм» (сл. 6)

- На які океани поділяють Світовий океан ?

- Покажіть ці океани на карті.

- Які материки обмежують Тихий океан ? Покажіть на карті.

- Які величини ми вивчили ?

- В чому вимірюється маса ? довжина ? час ? вартість ? місткість ?

- Все правильно і ми відкриваємо перший рядок візитної картки Тихого океану (сл. 7)

2. Хвилинка каліграфії (сл. 8)

- Юні дослідники повинні багато красиво й чітко писати. Згадаймо, як ви вчилися писати цифру 1.

-Цю цифру ми пропишемо стільки разів, на скільки океанів поділений світовий океан (1111).

- Скільки разів ви прописали цю цифру ? (4 рази – 4 океани).

- А як ви вважаєте, чому ми прописували саме цифру 1 ? (Тому що Тихий океан займає перше місце серед усіх океанів).

- Отримуємо нагороду за це завдання – відкриваємо другий рядок візитної картки (сл.9)

3. Математичний диктант:

*Запишіть сусідів числа 85472.

*Запишіть попереднє число до числа 23014.

*Знайдіть добуток чисел 800 і 100.

*Запишіть в кілограмах 48 000 г; 3 ц 5 кг.

*Запишіть метрах 10 км 80 м; 6 км 55 м.

* Запишіть у центнерах : 3800 кг; 3 т 6 ц.

* Знайди ½ від 1 ц; ½ від 1 кг; ½ від 1 км

- Ми відкриваємо третій рядок візитної картки Тихого океану.

ІV. Основна частина уроку:

  1. Завдання 1:

- Кожному числу відповідає буква. Щоб прочитати слово, треба розставити числа в порядку зростання.

23013

40010

80000

85471

85473

140351

Ф

Е

Р

Н

А

Н

-  Просигналізуйте карками, хто вже впорався. Яке слово ми отримали ?

- Фернан Магелан – відомий португальський мореплавець.  Він перший із європейців побачив і описав Тихий океан (сл. 10)

  1. Приклади 341 (усно)

- Ми відкриваємо четвертий рядок візитної картки Тихого океану (сл. 11)

  1. Задача 342 (сл. 12)

* ознайомлення з умовою задачі (читають  2 – 3 учні );

* повторення умови за питаннями вчителя;

* аналіз умови і складання плану розвязку задачі; 

І – 16кг           розклали по 7 кг у ? ящиків

ІІ – 19 кг

* запис розв’язку задачі виразом.

- Перед нами зявляється п’ятий рядок візитки (сл. 13)

V. Узагальнення  й  систематизація  знань:

1. Задача 340 ( сл. 14)

* ознайомлення з умовою задачі (читають  2 – 3 учні );

* повторення умови за питаннями вчителя;

* аналіз умови і складання плану розвязку задачі;  

* запис розв’язку задачі діями. 

- Відкриємо шостий рядок  візитної картки Тихого океану (сл. 15)                              

2. Задача 347( сл. 16)

* ознайомлення з умовою задачі (читають  2 – 3 учні );

* повторення умови за питаннями вчителя;

* аналіз умови і складання плану розвязку задачі;  

      * запис розв’язку задачі діями. 

- Ми відкриваємо сьомий рядок візитної картки Тихого океану (сл.17)              

VI. Підсумок  уроку гра «Незакінчене речення»:

1. Світовий океан поділяють на …

2. Площа поверхні Тихого океану…

3. Найбільша ширина …

4. Середня глибина…

5. Найбільша глибина…

6. Найбільший острів…

VII. Домашнє  завдання:

docx
Додано
13 листопада 2019
Переглядів
456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку