Інтегрований урок з математики та ЯДС у 4-Б
Дата:24.01.2023 р.
Тема : Підсумковий урок за розділом .Множення і ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове .Подорож планетою Земля .
Мета : Закріпити навички множення й ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове, удосконалювати вміння розв’язувати задачі на рух ,знаходити корінь рівняння. Формувати діяльнісний підхід, критичне мислення.
Розвивати вміння висловлювати власну думку, сприймати думку іншого; спостерігати, досліджувати, аналізувати та застосовувати знання у повсякденному житті.
Виховувати позитивне ставлення до роботи в команді і в парі обладнання :ноутбук ,інтерактивна дошка .
Обладнання : планшети ,телефони для читання кюаркодів , роздрукова кюаркодів для перевірки завдань ,карта земної кулі, глобус ,яблука і шпашки для виготовлення моделі глобуса ,інтерактивна дошка .
Хід уроку
І . Ранкове коло .Емоційне налаштування .
-Доброго дня всім! Посміхніться один одному,
Привітайтеся до наших гостей.
Сьогодні ми проведемо інтегрований урок
математики з предметом я досліджую світ.
Тему ви бачите на презентації.
Сьогодні поговоримо про неповторність нашої планети , здійснемо віртуальну подорож космічним простором, материками й океанами допоможе нам у цьому цариця всіх наук -математика .
1 ). Передбачення завдань уроку учнями .
Спробуйте самі сформувати завдання до уроку,
Які ви ставите перед собою.
Вправа «МІКРОФОН».
- Так , молодці .
Отже , перед нами такі завдання :
1 .Дружно і злагоджено працювати в команді .
2. Рахувати усно ,обчислювати письмово ,творчо підійти до розв’язання задачі на рух, правильно розв’язати рівняння .
3. Дізнатися більше про космічний простір ,про материки ,океани і моря .
4.Мріяти ,вільно висловлювати свою думку .
ІІ .Перевірка й закріплення набутих знань.
1) Актуалізація і мотивація .
-Давайте сядемо за парти .Спочатку наша
Краса -дівчата ,потім наша сила-хлопці.
-Заплющимо очі і послухаємо звук (шум моря і гудок пароплава )
-На чому будемо подорожувати?
-Спробуємо придбати квитки на пароплав .Для
Цього спробуємо бути ерудитами і дати відповіді на такі питання :
1). Фронтальне опитування .
(Запитання з ЯДС і Математики )
Отримайте квитки і прочитайте ,за допомогою Qr-коду назву своєї « каюти « , або команди .
( дізнаємося назву команди ,обираємо капітана ).
2) Ігровий момент .Слайд з надписом:
НАПРАВО ПОВЕРНЕШ-ДРУЗІВ ЗУСТРІНЕШ,
НАЛІВО -ЧЕКАЮТЬ ПРИГОДИ І ГРОШІ ,
А ПРЯМО ПІДЕШ- ВМІННЯ Й ЗНАННЯ ЗНАЙДЕШ.
-Подумайте і скажіть ,що для вас важливіше.
(міркування учнів )
2).Усний рахунок ( на материку Євразія )
(застосувати відео)
Спер -ви молодці ! Пропоную вам визначити свою супер-силу.
Якщо ми на материку Євразія ,то подумайте ,де нам пригодиться в житті робити обчислення.
3). Вирази на письмове обчислення (перевіркою на екрані .
4 ).РОБОТА НАД ЗАДАЧЕЮ (на материку Африка )
ВЕСЕЛА РУХАНКА.
5). РОБОТА НАД РІВНЯННЯМ (на материку Австралія)
-Під час будь -якої мандрівки можна зустріти невідомий об’єкт ,а де в математиці ми можемо зустрітися з невідомим ?
Діти: в математиці є рівності ,які містять невідоме .Це -рівняння.(перевірка на кюаркоди )
6. Застосування кейсів .
Скарбничка знань (на материках Північної і Південної Америки)
-Робота в групі: Скласти розповідь про назву своєї команди ,підготувати одне запитання для для класу .
( Команди мають право звернутися до кейсу скарбнички знань і там знайти правильну відповідь) .
(Відповіді дітей від команд.)
7).Практичне завдання на пару .
. Створення моделі Землі з яблука і шпашки .
Висновок :яблуко це-глобус, а шпашка – це вісь, навколо якої крутиться Земля .Точки виходу шпашки це -полюси -північний і південний
ІІІ. Підсумок уроку .Рефлексія .
-Дякую кожному з вас за таку чудову роботу,
Ви працювали злагоджено і активно .
-А в чому ваша супер -сила ?
1.Чи всі завдання ми виконали на уроці?
2.Чи вдалося вам сьогодні дружно працювати в команді ?
3.Що нового відкрили для себе ?
4.Чи сподобався урок ?