Інтегрований урок з математики та ЯДС

Про матеріал
Підсумковий урок за розділом .Множення і ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове .Подорож планетою Земля .
Перегляд файлу

Інтегрований урок з математики та ЯДС у 4-Б

 Дата:24.01.2023 р.

 

Тема :  Підсумковий урок за розділом .Множення і ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове .Подорож планетою Земля .

 

Мета : Закріпити навички множення й ділення багатоцифрових  чисел на одноцифрове, удосконалювати вміння розв’язувати задачі  на рух ,знаходити корінь рівняння.  Формувати діяльнісний підхід, критичне мислення.

Розвивати вміння висловлювати власну думку, сприймати думку іншого; спостерігати, досліджувати, аналізувати та застосовувати знання у повсякденному житті.

Виховувати позитивне ставлення до роботи в  команді і в парі обладнання :ноутбук ,інтерактивна дошка .

Обладнання : планшети ,телефони для читання кюаркодів ,  роздрукова кюаркодів для перевірки завдань ,карта  земної кулі, глобус ,яблука і шпашки для виготовлення моделі глобуса ,інтерактивна дошка .

 

Хід уроку

І . Ранкове коло .Емоційне налаштування .

-Доброго дня всім! Посміхніться один одному,

Привітайтеся до наших гостей.

Сьогодні ми проведемо інтегрований урок

математики з предметом  я досліджую світ.

 Тему ви бачите на презентації.

Сьогодні поговоримо  про неповторність нашої планети , здійснемо віртуальну подорож космічним простором,  материками й океанами допоможе нам у цьому цариця всіх наук -математика .

1 ). Передбачення завдань уроку учнями .

Спробуйте самі сформувати завдання до уроку,

Які ви ставите перед собою.

Вправа  «МІКРОФОН».

- Так , молодці .

Отже , перед нами такі завдання :

 

1 .Дружно і злагоджено працювати в команді .

2. Рахувати усно ,обчислювати письмово ,творчо підійти до розв’язання задачі на рух,  правильно   розв’язати рівняння .

3. Дізнатися більше  про космічний простір ,про материки ,океани і моря .

4.Мріяти ,вільно висловлювати свою думку .

 

ІІ .Перевірка й закріплення набутих знань.

1) Актуалізація і мотивація .

-Давайте сядемо за парти .Спочатку наша

Краса -дівчата ,потім наша сила-хлопці.

-Заплющимо очі і послухаємо звук (шум моря і гудок пароплава )

-На чому будемо подорожувати?

-Спробуємо придбати квитки на пароплав .Для

Цього спробуємо бути ерудитами і дати відповіді на такі питання :

 

1). Фронтальне опитування .

(Запитання з ЯДС і Математики )

 Отримайте квитки і прочитайте ,за допомогою Qr-коду назву  своєї « каюти « , або команди .

( дізнаємося назву команди ,обираємо капітана ).

 

2)  Ігровий момент .Слайд з надписом:

НАПРАВО ПОВЕРНЕШ-ДРУЗІВ ЗУСТРІНЕШ,

НАЛІВО -ЧЕКАЮТЬ ПРИГОДИ І ГРОШІ ,

А ПРЯМО ПІДЕШ- ВМІННЯ Й ЗНАННЯ ЗНАЙДЕШ.

-Подумайте і скажіть ,що для вас важливіше.

(міркування учнів )

 

2).Усний рахунок  ( на материку Євразія )

(застосувати відео)

Спер -ви молодці ! Пропоную вам визначити свою супер-силу.

Якщо ми на материку Євразія ,то подумайте ,де нам пригодиться в житті робити обчислення.

3). Вирази на письмове обчислення (перевіркою на екрані .

4 ).РОБОТА НАД ЗАДАЧЕЮ (на материку Африка )

 

ВЕСЕЛА РУХАНКА.

 

5). РОБОТА НАД РІВНЯННЯМ (на материку Австралія)

 

-Під час будь -якої мандрівки можна зустріти невідомий об’єкт ,а де в математиці ми можемо зустрітися з невідомим ?

Діти: в математиці є рівності ,які  містять невідоме .Це -рівняння.(перевірка на кюаркоди )

 

6. Застосування кейсів .

Скарбничка знань  (на материках Північної і Південної Америки)

-Робота в групі: Скласти розповідь про назву своєї команди ,підготувати одне запитання для  для класу .

( Команди  мають право звернутися до кейсу скарбнички знань і там знайти правильну відповідь) .

 

(Відповіді дітей від команд.)

 

7).Практичне завдання на пару .

. Створення моделі Землі з яблука і шпашки .

Висновок :яблуко це-глобус, а шпашка – це вісь, навколо якої крутиться Земля .Точки виходу шпашки це -полюси -північний і південний

 

ІІІ. Підсумок уроку .Рефлексія .

-Дякую кожному з вас за таку чудову роботу,

Ви працювали злагоджено і активно .

-А в чому ваша супер -сила ?

1.Чи всі завдання ми виконали на уроці?

2.Чи вдалося  вам сьогодні дружно працювати в команді ?

3.Що нового відкрили для себе ?

4.Чи сподобався урок ?

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
23 березня
Переглядів
478
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку