Цікавий урок з німецької мови та інформатики на тему "Одяг", також лексико-граматична конструкція "Was tragst du gern?".У розробці містяться цікаві матеріали як з граматики так і з інформатики.
«Додавання тексту до зображення».
«Одяг»
СЗШ І – ІІІ ступенів №8 м. Хмельницького
Вчитель інформатики Мотревич Л.В.
Вчитель німецької мови Гончар Н.М.
Інтегрований урок з німецької мови та інформатики.
Тема уроку:Одяг і підписи у графічному редакторі.
Мета уроку:
Навчити створювати текстові написи та добирати шрифт, накреслення, колір, розмір текст, переключати мовні режими роботи клавіатури
Активізувати лексичний матеріал на тему « Kleidung»
та виконувати граматичні вправи з опорою на таблицю
Закріпити вміння використовувати інструменти графічного редактора для створення текстових написів.
Розвивати пам'ять, увагу, спостережливість, вміння застосовувати знання на практиці.
Виховувати культуру поведінки на уроці, вміння зосереджено слухати вчителя, активно працювати на уроці.
Тип уроку: комбінований, інтегрований.
Обладнання: мультимедійний проектор, комп’ютери, файли з завданнями,інструкції з ТБ у кабінеті інформатики, аркуші краплинки для гри «Веселковий дощ», конспекти уроку на кожний стіл лексична гра «der Regen».
ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА УРОКУ.
Lehrerin: Привітання.
Ich wähle eine rote Blume, weil meine Laune sehr fröhlich ist.
Da ich eine gute Laune habe, nehme ich eine blaue Blume.
Meine Laune ist heute normal, deshalb nehme ich eine grüne Blume. Das ist die Farbe der Ruhe.
Ich nehme eine gelbe Blume,weil ich eine
herrliche Lust habe.Das ist meine Lieblingsfarbe
Lehrerin: Heute haben wir sehr interessante Stunde.
Вчитель інформатики: Добрий день. Читаючи книги, журнали, ви, мабуть помітили, що заголовки надруковані більшим шрифтом, ніж основний текст; іноді частина тексту виділена курсивом або іншим типом шрифту. Окрім того, текст може бути кольоровим.
Як ви вважаєте з якою метою це роблять? Чи можливе написання тексту різними шрифтами у середовищі графічного редактора? Як це зробити?
I. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.
Вчитель інформатики:
Встановіть відповідність. (Слайд № 3)
Комбінації «швидких клавіш» для роботи з буфером обміну. |
|||
1 |
Вирізати |
А |
CTRL + V |
2 |
Копіювати |
Б |
CTRL + X |
3 |
Вставити |
В |
CTRL + C |
Lehrerin:Wir beginnen unsere Stunde mit der Beschreibung der Puppe. (Das ist eine Puppe. Sie hat blaue Augen und kurze Haare. Sie hat …. und ….. an.)
Lehrerin:Wählt die richtige Übersetzung (Слайд № 4)
Wahlt die richtige Ubersetzung
Веселковий дощ.
Вчитель інформатики: подивіться в нашому класі іде дощ. На кожній краплинці написано запитання. Відповівши на них, ви складете відоме російське прислів’я.
Lehrerin:Wir haben ein Spiel «der Regen»Antworte auf die Fragen.(Слайд 5)
IIІ. ОСНОВНАЧАСТИНАУРОКУ
Вчитель інформатики:
Розповідь за планом:
Символи, шрифт (Слайд 6)
Властивості символів (Слайд 7)
Алгоритм додавання тексту до зображення (Слайд 8)
Lehrerin:Heute lernen wir neues Thema«Verben mit trennbarenPräfixen» (Слайд 9)
Deklination desVerbs (Слайд 10)
Tragen
Ich trag - e |
Ihr träg -t |
Du träg - st |
Wir trag - en |
Er,sie , es, träg - t |
Sie trag - en |
Was tr Was trägst du gern?
Ich trage gern …
IV. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ.
Вчитель інформатики: проводить інструктаж з техніки безпеки, дає пояснення до завдань: (під час виконання вправ грає спокійна музика)
Вправа 1. (Слайд 11)
Фізкульт. хвилинка. (Слайд 12)
Lehrerin :Mit den Händen – klap, klap, klap;
Mit den Füßchen – trap,trap,trap;
Mit den Fingern – trick, trick, trick;
Mit den Köpfen – nick, nick, nick;
Mit den Nasen – pig, pig, pig.
Вправа 2. (Слайд 13)
Вчитель інформатики: (Слайд 14)збережіть виконані вправи у власній папці. І сідайте за парти.
Lehrerin: (Слайд 14)
Вчитель інформатики: давайте пригадаємо які терміни ми вивчили на сьогоднішньому уроці.
Lehrerin: Jetzt wiederholen wir die Worter zum Thema "Kleidung".
IV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.
Hausaufgabe.
Lehrerin :Bilde kleine Dialoge
Вчитель інформатики: Вивчити § 21. Створити вітальну листівку.
Zusammenfassung.
Lehrerin :Was Neues habt ihr heute gelernt? Nennt bitte die trennbaren Präfixen.
Dekliniert das Verb «tragen». Ihr bekommt folgende Noten. Danke für die Stunde! Auf Wiedersehen!
Вчитель інформатики:
Молодці, гарно та плідно попрацювали на уроці. Розглянули питання форматування, закріпили вміння редагувати текст, і не просто текст, а текст на німецькій мові.