Інтегрований урок з ПДР та фізичної культури для учнів 2-х класів НУШ

Про матеріал
Тиждень безпеки дорожнього руху. Єдиний національний урок "Безпечна країна". Тема: Вправи для оволодіння навичками пересувань. Організовуючі вправи: шикування, стійки, повороти. Різновиди ходьби («протиходом»), бігу («змійкою»), стрибків ( у присіді правим та лівим боком). Загально-розвивальні вправи: з гімнастичною палицею. Комплекс фізкультурної паузи. Гра на формування уваги «Світлофор». Рухлива гра «Виклик номерів».
Перегляд файлу

Тиждень безпеки дорожнього руху

Єдиний національний урок «Безпечна країна»

План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 2-х класів НУШ

Урок № 29    

Час: 60хв.      

Дата:

Щільність уроку: 4830’’×100:60’=80,5%                                                                                                                                                        

Інвентар: 12 кеглів, палиці гімнастичні (за кількістю учнів), 2 лави гімнастичні, 3 картки різних кольорів (зелений, жовтий, червоний), 1 кошик з м’ячами (20-25 штук різних кольорів), 2 комплекти паперових кружечків (2 червоних, 2 жовтих, 2 зелених), 2 комплекти розрізаних паперових кружечків (2 червоних, 2 жовтих, 2 зелених), 2 «Доріжки здоров’я»

Місце проведення: спортивний зал   

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу (навчальний)

Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоровязбережувальна

Інтеграція: основи здоровя, природознавство

Тема: Вправи для оволодіння навичками пересувань. Організовуючі вправи: шикування, стійки, повороти. Різновиди ходьби («протиходом»), бігу («змійкою»), стрибків ( у присіді правим та лівим боком). Загально-розвивальні вправи: з гімнастичною палицею. Комплекс фізкультурної паузи. Гра на формування уваги «Світлофор». Рухлива гра «Виклик номерів».

Завдання: ПОВТОРИТИ: організовуючі вправи: шикування, основна стійка, команди, повороти; різновиди ходьби, бігу, стрибків; комплекс фізкультурної паузи «Як переходити дорогу»; гру на формування уваги «Світлофор»; раніше вивчені рухливі ігри; РОЗУЧИТИ: загально-розвивальні вправи: з гімнастичною палицею; різновиди ходьби, бігу, стрибків; рухливу гру «Виклик номерів»; естафети; РОЗВИВАТИ: координацію рухів, гнучкість, спритність, швидкість реакції; ФОРМУВАТИ: увагу, пам’ять; ВИХОВУВАТИ: бажання бути здоровим; інтерес до рухливих ігор; почуття колективізму.

Зміст навчального матеріалу, засоби

Час

Організаційно-методичні вказівки

I.Підготовча частина уроку.

8хв

 

1.Перехід до спортивного залу.

1хв

визначити направляючого та замикаючого, відстань 0,5м, у спортивній формі

2.Шикування, перекличка, проблема уроку.

2хв30c

в колі, зясувати причину відсутності учнів та стан здоровя присутніх

метод використання слова

3.Інструктаж: правила безпечної поведінки під час уроку фізкультури; рефлексія: – Коли людина вважається здоровою? 

1хв30с

розказати, нагадати, уточнити, отримати зворотну реакцію

метод використання слова

інтеграція: основи здоровя

4.Частота сердечних скорочень.

1хв

перевіряти готовність організму дітей до уроку

інтеграція: основи здоровя

5.Організовуючі вправи: шикування, стійки, повороти.

2хв

збільшувати темп, чітко виконувати вправи

фронтальний метод організації діяльності учнів

II.Основна частина уроку.

45хв

 

1.Розминка:

22хв:

 

- правила техніки безпеки;

30с

отримати зворотну реакцію

Розповідь «Рух вздовж доріг»:

1.Пішоходи повинні рухатися по тротуарах або пішохідних дорожках. Якщо їх немає – можна по велосипедній доріжці, дотримуючись правої сторони або в один ряд по узбіччю. У темну пору доби необхідно мати світлоповертаючий одяг або елементи його на одязі. Рух дозволяється тільки у напрямку руху транспорту:

- різновиди ходьби (на носках, на п’ятах, на внутрішній та зовнішній частинах ступні, з різними положеннями рук, із високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, із зміною напрямку, у напівприсіді, у присіді, «змійкою», на підвищеній опорі – лаві – з різними положеннями рук; на підвищеній опорі – лаві – з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами, «протиходом»).

2.Переходити через дорогу можна лише тоді, коли світлофор підморгне зеленим оком:

Нагадаю знову й знову:

Завжди глузд здоровий май!

І ніколи так раптово

На дорогу не рушай!

- бігу (рівномірний, на носках, з виносом прямих ніг, із високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, зі зміною напрямку, з різних вихідних положень, «змійкою»),

3.Червоне світло загорілось – всі довкола зупинились.

Жовте йти не дозволяє –

Воно лише попереджає.

На зелене світло йди,

Не барися, переходь!

- стрибків (на місці на одній, двох ногах; на одній, двох ногах з поворотами праворуч, ліворуч, кругом, із просуванням уперед, назад, у присіді правим та лівим боком) (вибірково);

- вправи на відновлювання дихання;

8хв

виправляти помилки словесно, показом

хвалити

поточний метод організації діяльності учнів

інтеграція: природознавство

- ЗРВ: з гімнастичною палицею;

7хв

виправляти помилки словесно, показом

хвалити

тренувальний метод організації діяльності учнів

- гра на формування уваги «Світлофор» (бесіда про правила безпеки на дорогах):                                                  Ведучий із трьома картками розташовується посередині залу. Колір карток відповідає кольорам світлофора. Учні виконують біг у колоні по одному. За сигналом червоної картки діти виконують зупинку стрибком, за сигналом жовтої картки – біг у колоні по одному, за сигналом зеленої картки – ходьбу. Вправи виконуються так, щоб не штовхнути товариша попереду («не скоїти аварію»). Якщо хтось із гравців під час гри діє неуважно, то стає замикаючим;     

3хв

чітко дотримуватися правил гри

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: основи здоровя

- комплекс фізкультурної паузи «Як переходити дорогу»:

Як переходиш вулицю, на розі зупинись. І перш за все уважно на мене подивись (ходьба на місці, нахили голови вверх – вниз).

Я шлях вкажу надійний, де небезпек нема. Трикольорове око я маю недарма (ходьба на місці, нахили голови вправо-вліво).

Нехай воно і мружиться, ніколи я не сплю. З малими дітьми в хованки я гратись не люблю (стрибки на двох ногах, закриваючи та відкриваючи очі).

Дивлюсь червоним оком – велю спинитись я, мені украй потрібна лиш витримка твоя (руки на поясі, повороти тулуба вправо-вліво).

А блисне жовте око – іти не поспішай, бо жовтий – не зелений, потрапиш під трамвай (руки на поясі, нахили тулуба вправо-вліво).

Увага – і зелений привітно замигтів, він кольр – найдобріший, щасливої путі! (біг на місці);

3хв

чітко виконувати вправи, вірш знати на пам’ять

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: основи здоровя

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

2.Розучування рухливої гри «Виклик номерів»:

Учнів ділять на дві групи, які розташовують у шеренгах на відстані 25-30 м одна від одної. Обраний ведучий стає у центрі залу. Гравці кожної групи розподіляються по порядку і запам’ятовують свої номери. Вчитель подає команду «Увага!» і називає один із номерів. Гравці, чиї номери пролунали, повинні помінятися місцями. Ведучий намагається зайняти місце, що звільнилося, після чого отримує номер гравця, на чиє місце він став. Той, хто залишився без місця, виконує роль ведучого. Перемагають ті діти, які жодного разу не були ведучими.

10хв:

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- правила гри;

30с

чітко дотримуватися правил гри

- гра;

9хв

заохочувати, налаштовувати на позитивний лад, залучити всіх учнів без натиску, хвалити, попереджувати конфліктні ситуації між учнями

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

3.Естафети (обєднання у 3 команди за бажанням дітей):

15хв:

змагальний метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- правила естафет;

30с

чітко дотримуватися правил естафет

- естафети (бесіда про правила безпеки на дорогах):

Завдання 1.

Вибрати у кошику з мячами мячі кольорів світлофора та передати наступному гравцю своєї команди.

Завдання 2.

Скласти світлофор з паперових кружечків за кольорами (ч., ж., з.).

Завдання 3.

Скласти розрізані паперові кружечки (ч., ж., з.) за кольорами.

Завдання 4.

Взявшись за руки оббігти (обійти) кеглю, яка розташована на відстані 5 м.

Завдання 5.

Пройти «Доріжку здоровя».

13хв30с

хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

III.Заключна частина уроку.

5хв

метод використання слова

1.Шикування. Вправи на відновлювання дихання.

1хв

в колі

2.Підсумок:

1хв

отримати зворотну реакцію

– Що для вас було новим?

 

 

– Що найбільше сподобалось?

 

 

– Що не сподобалось?

 

 

– З яким настроєм займались?

 

 

– Чому навчились?

 

 

3.Рефлексія: – Де зможете застосувати набуті знання, вміння та навички?

30с

розказати, нагадати, отримати зворотну реакцію

4.Частота сердечних скорочень.

30с

вибірково або зорово

інтеграція: основи здоровя

5.Оцінювання (формувальне).

1хв

мотивація

6.Перехід до класу.

1хв

організовано, в колону по одному, за зростом

 

Використана література:                                                                                          

1.Будна Н.О., Бей П.І., Жирська Г.Я., КікінеждіО.М. Уроки з основ здоров’я. 1 клас. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2003. – 264 с.                                            

2.Гнатюк О.В. Основи безпеки життєдіяльності. 2(1) клас: Посібник для вчителів початкових класів. – Х.: Скорпіон, 2000. – 80 с.                                       

3.Модельна навчальна програма для першого класу та навчально-методичні матеріали // авторський колектив під керівництвом Шияна Р. Б. – 2017 р.                     

4.Рухливі ігри у 1-2 класах (за новим Держстандартом) Для школи ... dmitrivskazoch.at.ua/load/z_dosvidu_roboti...l_s/.../13-1-0-94

 

docx
Додано
19 листопада 2019
Переглядів
1215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку