Інтегрований урок з природознавства "Сонце у нашому житті"

Про матеріал
Інтегрований урок з природознавства та трудового навчання "Сонце у нашому житті"
Перегляд файлу

ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК ПРИРОДОЗНАВСТВА ТА ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У 1 КЛАСІ.

 

ТЕМА:СОНЦЕ У НАШОМУ ЖИТТІ.

Мета:Формувати в учнів уявлення про Сонце, залежність живої природи від сонячного тепла і світла, навчити встановлювати зв`язок  між живою та неживою природою. Вчити дітей самостійно та з допомогою дорослих віднаходити потрібну інформацію. Розвивати моторику руки. Виховувати любов до живої природи.

Обладнання.  Проектор, таблиці,нитки для плетіння, макети саморобних книжечок, електричний рефлектор, ноутбук.

                      ХІД   УРОКУ

І ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА

  • До якого уроку ви приготувалися?
  • Перегляньте чи все готово до уроку?

ІІ ФЕНАЛОГІЧНІ СПОСТЕРЕЖЕННЯ

                      Слайд 1

Зверніть увагу на небо.

       Якого воно кольору?

       Чи є на ньому хмаринки?

Чи були сьогодні зранку опади?

Що можна сказати про сьогоднішню погоду?

ІІІ АКТУАЛІЗАЦІЯ ЖИТТЄВОГО ДОСВІДУ ТА ЗНАНЬ УЧНІВ

 Слайд 2

 

 

Відгадування загадки.

 Із неба диво золоте

 І світить нам, і гріє.

 Ніщо без нього не росте,

 І всяк йому радіє.(Сонце)

  • Чому для усього живого в природі необхідне Сонце?
  • До якої природи належить Сонце?

 Слайд 3

Тема уроку: Сонце у нашому житті

ІV СПИЙНЯТТЯ Й ОСМИСЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Розповідь учителя.

 Слайд 4

Сонце – це зірка, що дає нам не тільки світло, а ще й багато тепла. Це велетенська розжарена куля t =6000. Саме тому тепло від Сонця доходить до нашої планети. 

 Слайд5

Хвилинка - цікавинка.

Коли б можна було прокласти шлях до Сонця, то до нього на кареті ми добиралися б 100 років, на машині – приблизно 10 років, на ракеті 1 рік.

  Маленькому промінчику Сонця потрібно всього - навсього 8 хвилин 2 секунд, щоб спуститися до нас на Землю.

  Сонце – найближча до Землі зірка, тим бо й здається вона нам величезною і найяскравішою. Інші зірки, хоча й більші за Сонце здаються маленькими цяточками тому, що знаходяться дуже далеко від Землі. Це можна порівняти з будинками. Що ближче від нас будинки, то видаються більшими, а ті що в далині, схожі на сірникові коробки.

V РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ

  • Відкрийте підручник на сторінці 31.
  • Уважно роздивіться ілюстрацію.
  • Про  що нам хочуть розповісти автори підручниа?

V ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 Встало вранці ясне сонце,

 Ми до нього потяглися,

 За промінчики взялися.

 Будем  дружно присідати

 Сонечко розвеселяти.

 1,2,3 дружно всі

 Потанцюєм по росі.

 Станьмо струнко, руки в боки

 Пострибаєм як сороки

 Як сороки - білобоки

 Стрибу – стрибу, скоки – скоки.

 А тепер як жабенята

 Хочем трішки пострибати

 ква – ква – ква (2 рази)

           щоб спочила голова.

 

VІ  ІГРОВИЙ МОМЕНТ

Ось цей Блек Дак  вкрав наше Сонце. Що ж тепер буде?

Я знаю,що ви готувалися до сьогоднішнього уроку самостійно і допомагали вам у цьому ще й ваші батьки. Давайте розкажемо нашому злодюжці як нам потрібне Сонце можливо він поверне нам Сонечко.

Саша – розповість нам як Сонечко потрібне рибам.

(Учень розповідає інформацію яку підготував дома).

Ілона – розповість для чого Сонце потрібне тваринам.

Карина – людина і Сонце.

Ярослав – рослини і Сонце.

VІІ ВИГОТОВЛЕННЯ КНИЖЕЧКИ ПРО СОНЕЧКО

Давайте попросимо Бек Дака щоб повернув нам Сонечко я сподіваюсь, що ми його переконали і він поверне нам його.

А щоб наш гість краще запам`ятав все про Сонце давайте зробимо йому книжечку і подаруємо.

VІІІ САМОСТІЙНА РОБОТА УЧНІВ

Діти вклеюють картинки на сторінки книжки – саморобки.

Плетуть із ниток косички і оформлюють титульну сторінку книжки.

Демонстрація готових виробів.

ІХ ДЕМОНСТРАЦІЯ ДОСЛІДІВ

Дослід 1.

Посвітимо лампою на м`ячик. Що відбулося?

Висновок. М`ячик нагрівся і став теплим. Сонце дає нам тепло.

Дослід 2.

Візьмемо звичайну коробку. Загляньте через отвір усередину.

  • Що ви побачили?

Тепер посвітимо лампою усередину коробки.                      

  • Що змінилось?

Висновок. Сонце дає нам світло.

Х  ГІМНАСТИКА ДЛЯ ОЧЕЙ

 Слайд 6

ХІ  РОБОТА У ЗОШИТІ З ДРУКОВАНОЮ ОСНОВОЮ

Діти домальовують Сонце на малюнках у зошиті. І розфарбовують його.

ХІІ  ПІДСУМОК УРОКУ

Складання асоціативного куща.

  • Що дає Сонце живій природі?

Приклади відповідей:світло, тепло, життя, знання, вітамін D, енергію, зміна пір року, гарний настрій, світло.

 

ГАРНИЙ НАСТРІЙ         СВІТЛО         ЖИТТЯ

         ТЕПЛО ВІТАМІН D

 

ЗНАННЯ СОНЦЕ                 ЛІТО

 

 

РАДІСТЬ ЕНЕРГІЯ ЗМІНА ПІР РОКУ

 

ХІІІ  ХВИЛИНКА РЕЛАКСАЦІЇ

 Слайд 7.

docx
Додано
3 лютого 2020
Переглядів
659
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку