Інтегрований урок з природознавства та образотворчого мистецтва з учнями 2 класу "Бризки веселки. Давайте дружити"

Про матеріал

Дана розробка інтегрованого уроку з природознавства та образотворчого мистецтва «Бризки веселки. Давайте дружити» пропонується для роботи вчителям початкової школи з учнями 2 класу. Завдання вчителя на конкретних прикладах знайомити учнів з такими людськими рисами як вміння взаємодіяти, чуйність, чесність, щедрість, любов та толерантність. Під час практичних дій розвивати вміння вибирати між позитивними і негативними рисами. Вчити працювати в команді та виховувати бажання підтримувати дружні стосунки.


Перегляд файлу

 

 

 

 Інтегрований  урок

з природознавства та

образотворчого мистецтва

з учнями 2 класу

 

 

 

 

 

https://st.depositphotos.com/1758299/2864/v/950/depositphotos_28641267-stock-illustration-sun-clouds-and-rain-and.jpg

 

 

 

Підготувала:

вчитель початкових класів

Криворізької загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів № 48

Литвиненко

Наталія Григорівна

 

 

 

 


Мета: 

  • на конкретних прикладах знайомити учнів з такими людськими рисами як вміння взаємодіяти, чуйність, чесність, щедрість  любов толерантність;
  • розвивати вміння вибирати між позитивними і негативними рисами;
  • знайомити з властивістю води-розчинника;
  • розвивати мовлення, уяву, вводити в активний словник учнів тематичної лексики, прислів’їв;
  • формувати вміння працювати в команді, прищеплювати бажання удосконалювати свій внутрішній світ;
  • виховувати бажання підтримувати дружні стосунки.

 

Тип уроку: інтегрований.

Міжпредметні зв’язки:  природознавство та образотворче мистецтво.

 

Обладнання: сюжетні дидактичні картки, аркуші з розпочатим малюнком, роздатковий матеріал – зірочки,  плакат «Бризки веселки», опорні картинки до прислів’їв, клубок ниток.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІД УРОКУ

I. Організація класу до уроку.

Пролунав уже дзвінок, нас він кличе на урок!

II. Актуалізація опорних знань.

  1. Робота над віршем

Помирились сонце з хмарою,

І тепер танцюють парою.

Ллється дощ, і сонце світить,

Усміхаються їм діти.

Райдуга місток зробила —

Сонце з Хмарою здружила.

Хай з них приклад беруть діти.   (розгляд плакату, бесіда)

  • Чому Сонечко і хмаринка посварились?
  • Що сталося, коли вони помирилися?
  • Який висновок можна зробити? Коли живеться краще?
  • Які почуття викликає веселка? (радість, спокій, доброту…)

III. Оголошення теми і завдань уроку.

  •                 Сьогодні сонечко і хмаринка привели веселку не даремно   до нашого класу. Ця чарівна веселка навчить вас дружити один з одним. Адже кольори, які є у райдуги не прості, а чарівні. Кожен колір – це риса людини, яка допомагає жити з усіма в мирі і злагоді.
  1. Робота в парах з роздатковим матеріалом
  • Визначіть, на яких картинках зображено дітей, які вміють дружити. Працюйте в парах, обговорюйте свої думки.

http://dnz-nova.at.ua/_si/0/07016418.jpg 

 

https://banner2.kisspng.com/20180330/fze/kisspng-friendship-day-drawing-clip-art-friends-5abdea166ff659.2008578615223956704586.jpg

 

http://sun37.ru/wp-content/uploads/2017/03/i2.jpghttp://oopn.at.ua/_ld/1/98143087.jpghttps://4.bp.blogspot.com/-59E61WSIO7E/WD_yDD4BtGI/AAAAAAAAA64/wxfH_g4hi4cbARqX3yABdoNSFbN79o4-ACLcB/s1600/e42093da8b8d.png

IV. Вивчення нового матеріалу

http://www.abc-color.com/image/coloring/flowers/001/rose/rose-picture-color-2.png1. Перший колір червоний – це   Любов

 Діти стають у коло та закривають очі. Вчитель пропонує згадати, що діти  люблять понад усе на світі, а потім дає комусь із них чарівну Квітку Любові   та просить розповісти про те, що він згадав. Потім квітка передається по колу, і кожен розповідає про те, що він любить понад усе на світі.

 

 

2. Другий колір жовтогарячий – це Чесність  

Дослід з водою «Чудодійне зникнення»

(Вчитель демонструє дітям банку з чистою водою.)

https://picpng.com/images/large/flower-petals-bloom-blossom-hd-png-79969— Уявіть собі, що це — ваша душа. Чиста, незаплямована ні обманом, ні нечесними вчинками. Але з вами щось трапилось, і ви одного разу сказали неправду (додає фарби), а ланцюжок потяг другу неправду (знову доливає фарби). Душа ваша помутніла, їй важко, вона страждає, болить. Ви не винесли цих душевних мук і в усьому зізналися (вливає «Білизну» — засіб для відбілювання).

— Якою знову стала вода? (Чистою, прозорою)

— Чого нас може навчити цей дослід? (Людей не можна обманювати. Потрібно говорити правду, якою б вона не була.)

— У народі є золоте правило. (Краще гірка правда, ніж солодка брехня.)

— Брехня — як бур’ян: коли його вчасно не вирвати із корінням, то він шириться і повністю оволодіває нами. Справедливість думок і вчинків робить нас кращими, дозволяє нам жити гідно.

 

 

 3. Третій колір жовтий – це «Чуйність»

— Що для вас означає це слово?

 Дидактична гра «Оціни вчинок»

— Чи можна назвати чуйними наступних хлопчиків?

Вчитель розповідає таку ситуацію:

Миколка і Іван запросили Юлю покататись на санчатах. Юля боялася з’їжджати з гірки. Миколка сказав, що це зовсім не страшно, і на підтвердження з’їхав сам. Юля сіла на санки. На середині гірки вони перекинулися, і Юля опинилася на снігу. Вона заплакала. А хлопчики пройшли повз неї.

— Що б ви зробили на місці Миколки і Івана?  (Допомогли б дівчинці піднятися, привезли б санки, сіли і з’їхали з нею разом — необхідно обов’язково прийти на допомогу.)

https://www.stihi.ru/pics/2016/12/17/2461.jpg

4. Четвертий колір зелений – це Щедрість

Гра «Щедрі зірочки»

https://static4.depositphotos.com/1008336/310/v/950/depositphotos_3107204-stock-illustration-little-happy-stars.jpgУсі діти – «щедрі зірочки». Під музику вони кружляють у зіркових хороводах. Музика обривається, всі «зірочки» завмирають. Вчитель торкається однієї з них, вона розповідає які подарунки та для кого приготувала. Тільки-но «зіронька» розповіла про свій подарунок, вона оживає та починає знову кружляти у зірковому хороводі. Гра триває доти, доки всі «зіроньки» не оживуть.

 

 

5. П’ятий колір блакитний – це Уміння взаємодіяти

Гра «Домалюй малюнок»

Обладнання. Великі аркуші паперу, олівці.

Художник почав малювати з друзями малюнок. Уважно роздивіться його, поду­майте, що саме хотів зобразити худож­ник? Візьміть олівці, продовжуйте домаль­овувати (робота за рядами).

 

 

 

 

 

 

https://knigipochtoi.ru/images/goods/book/big/01-14630.1.jpghttp://3d-raskraska.com.ua/image/cache/data/%D0%A4%D0%BE%D1%82%D0%BE%20%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B0/%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%83%D0%B9%20%D0%B8%20%D0%BE%D0%B6%D0%B8%D0%B2%D0%B8/dorisui2-500x500-900x900.jpg

https://erudyt.com.ua/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/0/1006266-2.jpg6. Шостий колір синій – це Ввічливість

Діти по черзі називають ввічливі слова,

передаючи уявну чарівну паличку.

 

http://www.panoramaphoto.biz/wp-content/photos/2013/12/leopold.pnghttps://st2.depositphotos.com/1980975/9854/v/950/depositphotos_98544266-stock-illustration-magic-wand-with-shining-star.jpg7. Сьомий колір фіолетовий – це Вміння радіти і веселитися разом

Слухання пісні   про Дружбу.

Обговорення правил дружби.

 

 

 

 

http://dobro.allatra.org/uploads/gallery/plakat-na-ukrainskom-my-umeem-druzhit-bfe34.jpg

V. Закріплення вивченого

1. Робота над прислів’ями:

Друга за гроші не купиш.

Де дружніші, там сильніші.

- Як розумієте ці прислів’я?

Вивчення прислів’їв за опорними малюнками.

 

 

  1. Колективна робота.

Аплікація веселки    (технікою м’ятих серветок)

http://zoozel.ru/gallery/images/479643_raduga-iz-kartona.jpg

 

 

 

 

https://preschoolplanet.us/wp-content/uploads/2018/03/rainbow-bulletin-board-idea-for-preschoolers.jpg

V. Підсумок уроку

 1. Гра «Чарівний клубочок»

http://hogsmeade.dhog.ru/images/catalog/d3680b580a95db6168780db412ac7b3e.jpgОбладнання. Клубок ниток. Учні стоять у колі, передають один одному клубок ниток так, щоб у тих, хто вже тримав клубок, в руках залишилась нитка. Передаючи клубок, розповідають про те, що для них є дружба. Коли клубок повертається до вчителя, всі натягують спільну нитку, закривають очі, уявляючи, що всі вони складають єдине ціле, що кожен з них важлива частина цього цілого.

  • Дорогі діти, будьте мудрими і розумними, чесними і порядними, — тоді будете мати щастя і радість.

 

http://svitppt.com.ua/images/58/57310/960/img22.jpg2. Підбиття підсумків. Рефлексія. Технологія «Незакінчене речення»

 Сьогодні я дізнався (лася)...

 Було цікаво...         .

        Тепер я знаю як ...

 

Вчитель: Дякую за роботу. Всі були молодці!

 

 

1

 

docx
Додано
27 листопада 2018
Переглядів
2133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку