Ранкова зустріч: Ігри
Хід уроку
Ранкове коло
Діти під музику заходять до класу
-
Запрошення.
Учитель:
Та станьмо в коло
Радість та усмішки
Хай сяють навколо.
У мене гарний настрій, дуже.
Посміхнися і ти, мій друже!
Пісня англійською мовою «Hello Song for Kids»
-
Привітання «Чарівні окуляри»
-
У мене в руках чарівні окуляри: коли їх одягаєш то бачиш в інших лише гарне. Той, хто одягне їх, той сам стане кращим. Тому, пропоную вам, одягти ці окуляри, привітатися і подарувати один одному комплімент.
-
Доброго дня, Дмитре!
-
Доброго дня, Наталіє Сергіївно!
-
Ти не ідеальний, але ти унікальний!
-
Дякую!
-
Дмитро звертається до Софії англійською мовою.
-
Привіт, Кіріле!
-
Привіт, Софіє!
-
З тобою дуже цікаво!
-
Дякую!
-
Привіт, Тімуре!
-
Привіт, Кіріле!
-
Ти дуже кмітливий хлопець!
-
Дякую!
-
Доброго дня, Анно Вікторівно!
-
Доброго дня Тимуре!
-
У Вас чарівна посмішка!
-
Дякую!
-
Анна Вікторівна звертається до Дениса англійською мовою.
-
Денис звертається до Саши англійською мовою.
-
Привіт Глібе!
-
Привіт Сашо!
-
Ти дуже симпатичний!
-
Дякую!
-
Привіт, Поліно!
-
Привіт Глібе!
-
Твої очі сьогодні, як ніколи прекрасні!
-
Дякую!
-
Привіт, Веніаміне!
-
Привіт, Поліно!
-
Твоя усмішка – сліпуча!
-
Дякую!
-
Привіт, Артеме!
-
Привіт, Веніаміне!
-
Ти сьогодні виглядаєш дуже впевненим!
-
Дякую!
-
Артем звертається до Вероніки англійською мовою.
-
Привіт, Максиме!
-
Привіт, Вероніко!
-
Ти самий позитивний в класі!
-
Дякую!
-
Привіт, Ангеліно!
-
Привіт, Максиме!
-
Ти дивуєш мене своєю відкритістю!
-
Дякую!
-
Ангеліна звертається до Миколи англійською мовою.
-
Привіт, Даниле!
-
Привіт, Миколо!
-
Ти гарний друг!
-
Дякую!
-
Привіт, Артеме!
-
Привіт, Даниле!
-
Ти чудовий художник!
-
Дякую!
-
Привіт, Інно!
-
Привіт, Артеме!
-
Ти сьогодні незрівняна!
-
Дякую!
-
Вправа «Синоптик» (музична заставка)
-
Виграш в лотерею
-
Вчора, виграш в лотерею отримала ___________. Саме вона зараз буде нашим черговим синоптиком.
-
Доброго ранку, любі друзі. Сьогодні черговий синоптик я, ______________-.
-
За вікном 19 жовтня, п’ятий день робочого тижня, п’ятниця.
-
Небо – чисте, ясне, лагідне усміхнене. Отже, сьогодні природа дарує нам теплий і сонячний ранок. Повіває лагідний південний вітер. Температура повітря +11оС (11 градусів тепла). Назву «жовтень» місяць отримав через те, що на нього припадає час жовтіння листя.
-
Дякую за увагу!
-
Змістовний прогноз. Дякую, _______________. Пропоную обрати переможця, який буде черговим синоптиком на наступному тижні.
-
Гра з числом 19
-
Сьогодні по дорозі до школи я знайшла незвичайний математичний личточок!
-
Діти. Хто може сказати, яке число на йому зображено? (19)
-
Як це число пов’язане з сьогоднішнім днем? (сьогодні 19 жовтня)
-
Скажіть будь ласка, а що ви можете сказати про число 19? (воно складається з цифр 1 і 9)
-
Пропоную порахувати від 1 до 9 в прямому і зворотному порядку? (1,2,3,4,5,6,7,8,9 і 9,8,7,6,5,4,3,2,1)
-
Порівняйте числа 1 і 9? (1<9, 9<1)
-
Назвіть наступне 1? (2) Попереднє і наступне 9? (8 і 10)
-
Які ви у мене молодці!
-
Щоденні новини.
-
Складання правил «життя» у класі .
-
А зараз увага на екран!
-
Скажіть мені, чи хотіли б ви навчатися у такому класі? (Ні) Чому? (Тому що, в цьому класі немає порядку і дисципліни – кожен займається чим хоче: в класі брудно, речі розкидані; одна дівчинка сидить на підвіконні і слухає музику; хлопчик їсть під час уроку; інші дівчатка слухають музику, ще одна дівчинка малює на дошці, поки вчитель слухає іншу дитину; хлопчик на уроці сидить в скафандрі; дівчинка привела до класу крокодила тощо.)
-
А що необхідно для того, щоб навчання було ефективним? (Необхідні правила).
-
Давайте згадаємо правила нашого класу!
-
Приходимо до школи вчасно.
-
Готуємо необхідне до уроку.
-
Правило піднятої руки.
-
Вміємо говорити і слухати.
-
Поважаємо думку іншого.
-
Обмін інформацією:
-
Загадкова скриня (в ній схована цеглинка LEGO)
-
Як ви думаєте, що сховано в цій скриньці? (цеглинка LEGO)
-
А чому саме цеглинку LEGO я сховала? (Тому що, це гра)
-
Тож давайте пригадаємо, яка тема тижня? (Ігри)
-
А наш урок присвячений іграм. Ляльки Барбі, роботи, трансформери, конструктор LEGO – це наші сучасні ігри. А у які ігри гралися наші батьки, бабусі й дідусі?
-
Інформація від дітей про ігри батьків
-
Інформація від вчителя.
-
Так, вірно була дуже велика різноманіть ігор, як рухливих, так і не рухливих.
-
А коли я була маленька, то теж грала в гру, назву якої пропоную вам відгадати розташувавши числа з буквами у порядку зростання
О І Н О М Д
2 4 5 6 3 1
-
Крісло автора
-
Настав час крісла автора. Запрошуємо __________.
-
Сьогодні я підготував вам кумедну іграшку, зроблену власноруч. Вона розвиває окомір, спритність, точність і координацію. Для її виготовлення мені знадобиться: пластикова пляшка ножиці, нитка, кулька, декор для прикраси.
-
А на перерві я пропоную Вам пограти і продемонструвати свої вміння.
-
Музично-ритмічна гра
-
Що ж, мабуть, прийшла пора всім нам відпочити.
-
Хочу всіх вас на рухливу музично-ритмічну гру Вас запросити.
-
Уважно слідкуйте за мною, i повторюйте рухи!
-
Робота в групах
-
Я пишаюсь тим, які ви були уважні. Ми з вами відпочили, а тепер запрошую вас до роботи в сталих групах. Але перш ніж розпочати роботу, давайте пригадаємо правила роботи в групі.
-
Працюють всі.
-
Один говорить - усі слухають.
-
Висловлювати свої думки необхідно коротко і чітко.
-
Цінний час.
-
Не бійся помилитися: не помиляється той, хто не працює.
-
Не смійся з неправильної думки.
-
Кожен пропонує варіант відповіді по черзі.
-
На роботу ви маєте 5 хвилин. Сигналом закінчення буде музична заставка. Послухайте її!
I група — LEGOленд
Матеріали: Конструктор LEGO (6 цеглинок), ляльковий театр до казки
«Троє поросят», таблиця.
Що потрібно робити:
-
За допомогою конструктора LEGO (6 цеглинок) побудувати цегляний будинок для трьох поросят.
-
В таблиці відмітити кількість використаних цеглинок.
ІІ група — Математична мозаїка
Матеріали: палички Кюїзенера, шаблон з малюнком, таблиця.
Що потрібно робити:
-
Продемонструвати склад числа 6 за допомогою паличок Кюїзенера.
-
За поданим шаблоном викласти малюнок з рахункових паличок i в таблиці відмітити кількість використаних паличок.
ІІІ група — Барвослово
Матеріали: аркуш зі словами, прищепки з голосними буквами, малюнки з
предметами.
Що робити:
-
Відновити слова, вставивши букви, що позначають голосні звуки. (шашки, шахмати, бадмінтон, конструктор, доміно, лото, пазли, мозаїка, хованки )
-
З поданих предметів обрати ті слова, у назвах яких є звук Р, i пояснити як вони пов'язані із нашою темою.
IV група — Магічні фарби
Матеріали: фарба Гуаш, маркер, 2 пластикових стаканчика, пензлик, шаблон дерева.
Що робити: На одному стаканчику намалювати з тильної сторони стовбур дерева, а на іншому стаканчику поставити фарбою крапочки. Один стаканчик поставити в інший i прокрутити. Повинен вийти гарний пейзаж, у кожного учасника різна пора року.
-
Дякую Вам за презентації. Ви чудово працювали.
-
Запрошую всіх у коло.
Рефлексія
Вправа «Пальчики»
- Уявіть собі, що ваш кулачок – це пелюстки квіточки, яка буде розкриватися з кожним твердженням, на яке ви погоджуєтесь:
-
У мене зараз гарний і піднесений настрій.
-
Сьогодні більше дізнався про різні ігри
-
Мені сподобалося працювати в групах разом зі своїми однокласниками.
-
Вдома я поділюся враженнями з батьками.
-
Разом з друзями я створив нову гру
-
У кого розкрилась долонька-квіточка, прошепотіть їй ласкаве і тепле слово та одним подихом подаруйте її своєму товаришеві.
Пісня «Час перерви настав»
-
Ми пограєм, поспіваєм залюбки
Хлоп-хлоп
-
Ми пограєм, поспіваєм залюбки
Хлоп-хлоп
-
Вже настав перерви час, дуже весело у нас, обіцяємо навчатись повсякчас.
Хлоп-хлоп
-
Вже настав перерви час, дуже весело у нас, обіцяємо навчатись повсякчас.
Хлоп-хлоп