Інтегрований урок з теми "Ігри"

Про матеріал
Інтегрований урок з теми "Ігри". В урок входить ранкове коло, робота в групах.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч: Ігри

Хід уроку

Ранкове коло

Діти під музику заходять до класу

  1.   Запрошення.

Учитель:

  •       Візьмемося за руки

Та станьмо в коло

Радість та усмішки

Хай сяють навколо.

У мене гарний настрій, дуже.

Посміхнися і ти, мій друже!

 

Пісня англійською мовою «Hello Song for Kids»

 

  1.                    Привітання «Чарівні окуляри»
  •       У мене в руках чарівні окуляри: коли їх одягаєш то бачиш в інших лише гарне. Той, хто одягне їх, той сам стане кращим. Тому, пропоную вам, одягти ці окуляри, привітатися і подарувати один одному комплімент.

 

  •       Доброго дня, Дмитре!
  •       Доброго дня, Наталіє Сергіївно!
  •       Ти не ідеальний, але ти унікальний!
  •       Дякую!
  •       Дмитро звертається до Софії англійською мовою.
  •       Привіт, Кіріле!
  •       Привіт, Софіє!
  •       З тобою дуже цікаво!
  •       Дякую!
  •       Привіт, Тімуре!
  •       Привіт, Кіріле!
  •       Ти дуже кмітливий хлопець!
  •       Дякую!
  •       Доброго дня, Анно Вікторівно!
  •       Доброго дня Тимуре!
  •       У Вас чарівна посмішка!
  •       Дякую!
  •       Анна Вікторівна звертається до Дениса англійською мовою.
  •       Денис звертається до Саши англійською мовою.
  •       Привіт Глібе!
  •       Привіт Сашо!
  •       Ти дуже симпатичний!
  •       Дякую!
  •       Привіт, Поліно!
  •       Привіт Глібе!
  •       Твої очі сьогодні, як ніколи прекрасні!
  •       Дякую!
  •       Привіт, Веніаміне!
  •       Привіт, Поліно!
  •       Твоя усмішка – сліпуча!
  •       Дякую!
  •       Привіт, Артеме!
  •       Привіт, Веніаміне!
  •       Ти сьогодні виглядаєш дуже впевненим!
  •       Дякую!
  •       Артем звертається до Вероніки англійською мовою.
  •       Привіт, Максиме!
  •       Привіт, Вероніко!
  •       Ти самий позитивний в класі!
  •       Дякую!
  •       Привіт, Ангеліно!
  •       Привіт, Максиме!
  •       Ти дивуєш мене своєю відкритістю!
  •       Дякую!
  •       Ангеліна звертається до Миколи англійською мовою.
  •       Привіт, Даниле!
  •       Привіт, Миколо!
  •       Ти гарний друг!
  •       Дякую!
  •       Привіт, Артеме!
  •       Привіт, Даниле!
  •       Ти чудовий художник!
  •       Дякую!
  •       Привіт, Інно!
  •       Привіт, Артеме!
  •       Ти сьогодні незрівняна!
  •       Дякую!

 

  1.   Вправа «Синоптик» (музична заставка)
    1.                    Виграш в лотерею
  •       Вчора, виграш в лотерею отримала ___________. Саме вона зараз буде нашим черговим синоптиком.
  •       Доброго ранку, любі друзі. Сьогодні черговий синоптик я, ______________-.
  •       За вікном 19 жовтня, п’ятий день робочого тижня, п’ятниця.
  •       Небо – чисте, ясне, лагідне усміхнене. Отже, сьогодні природа дарує нам теплий і сонячний ранок. Повіває лагідний південний вітер. Температура повітря +11оС (11 градусів тепла). Назву «жовтень» місяць отримав через те, що на нього припадає час жовтіння листя.
  •       Дякую за увагу!
  •       Змістовний прогноз. Дякую, _______________. Пропоную обрати переможця, який буде черговим синоптиком на наступному тижні.

 

  1.                    Гра з числом 19
  •       Сьогодні по дорозі до школи я знайшла незвичайний математичний личточок!
  •       Діти. Хто може сказати, яке число на йому зображено? (19)
  •       Як це число пов’язане з сьогоднішнім днем? (сьогодні 19 жовтня)
  •       Скажіть будь ласка, а що ви можете сказати про число 19? (воно складається з цифр 1 і 9)
  •       Пропоную порахувати від 1 до 9 в прямому і зворотному порядку? (1,2,3,4,5,6,7,8,9 і 9,8,7,6,5,4,3,2,1)
  •       Порівняйте числа 1 і 9? (1<9, 9<1)
  •       Назвіть наступне 1? (2) Попереднє і наступне 9? (8 і 10)
  •       Які ви у мене молодці!

 

  1.   Щоденні новини.
    1.                    Складання правил «життя» у класі .
  •      
    А зараз увага на екран!
  •       Скажіть мені, чи хотіли б ви навчатися у такому класі? (Ні) Чому? (Тому що, в цьому класі немає порядку і дисципліни – кожен займається чим хоче: в класі брудно, речі розкидані; одна дівчинка сидить на підвіконні і слухає музику; хлопчик їсть під час уроку; інші дівчатка слухають музику, ще одна дівчинка малює на дошці, поки вчитель слухає іншу дитину; хлопчик на уроці сидить в скафандрі; дівчинка привела до класу крокодила тощо.)
  •       А що необхідно для того, щоб навчання було ефективним? (Необхідні правила).
  •       Давайте згадаємо правила нашого класу!
  1. Приходимо до школи вчасно.
  2. Готуємо необхідне до уроку.
  3. Правило піднятої руки.
  4. Вміємо говорити і слухати.
  5. Поважаємо думку іншого.

 

  1.   Обмін інформацією:

 

  1.                    Загадкова скриня (в ній схована цеглинка LEGO)
  •      Як ви думаєте, що сховано в цій скриньці? (цеглинка LEGO)
  •      А чому саме цеглинку LEGO я сховала? (Тому що, це гра)
  •      Тож давайте пригадаємо, яка тема тижня? (Ігри)
  •      А наш урок присвячений іграм. Ляльки Барбі, роботи, трансформери, конструктор LEGO – це наші сучасні ігри. А у які ігри гралися наші батьки, бабусі й дідусі?

 

  1.                    Інформація від дітей про ігри батьків

 

  1.                    Інформація від вчителя.
  •       Так, вірно була дуже велика різноманіть ігор, як рухливих, так і не рухливих.
  •       А коли я була маленька, то теж грала в гру, назву якої пропоную вам відгадати розташувавши числа з буквами у порядку зростання

О І Н О М Д

2 4 5 6 3 1

 

  1.   Крісло автора 
  •      Настав час крісла автора. Запрошуємо __________.
  •      Сьогодні я підготував вам кумедну іграшку, зроблену власноруч. Вона розвиває окомір, спритність, точність і координацію. Для її виготовлення мені знадобиться: пластикова пляшка ножиці, нитка, кулька, декор для прикраси.
  •      А на перерві я пропоную Вам пограти і продемонструвати свої вміння.

 

  1.   Музично-ритмічна гра
  •      Що ж, мабуть, прийшла пора всім нам відпочити.
  •      Хочу всіх вас на рухливу музично-ритмічну гру Вас запросити.
  •      Уважно слідкуйте за мною, i повторюйте рухи!

 

  1.   Робота в групах
  •       Я пишаюсь тим, які ви були уважні. Ми з вами відпочили, а тепер запрошую вас до роботи в сталих групах. Але перш ніж розпочати роботу, давайте пригадаємо правила роботи в групі.
  1. Працюють всі.
  2. Один говорить - усі слухають.
  3. Висловлювати свої думки необхідно коротко і чітко.
  4. Цінний час.
  5. Не бійся помилитися: не помиляється той, хто не працює.
  6. Не смійся з неправильної думки.
  7. Кожен пропонує варіант відповіді по черзі.
  •       На роботу ви маєте 5 хвилин. Сигналом закінчення буде музична заставка. Послухайте її!

 

 

I група LEGOленд

Матеріали: Конструктор LEGO (6 цеглинок), ляльковий театр до казки

«Троє поросят», таблиця.

 Що потрібно робити:

  1.   За допомогою конструктора LEGO (6 цеглинок) побудувати цегляний будинок для трьох поросят.
  2.   В таблиці відмітити кількість використаних цеглинок.

 

ІІ група Математична мозаїка

Матеріали: палички Кюїзенера, шаблон з малюнком, таблиця.

Що потрібно робити:

  1.  Продемонструвати склад числа 6 за допомогою паличок Кюїзенера.

  2. За поданим шаблоном викласти малюнок з рахункових паличок i в таблиці відмітити кількість використаних паличок.

 

ІІІ група Барвослово

Матеріали: аркуш зі словами, прищепки з голосними буквами, малюнки з

предметами.

Що робити:

  1. Відновити слова, вставивши букви, що позначають голосні звуки. (шашки,   шахмати,   бадмінтон,   конструктор,   доміно, лото, пазли, мозаїка, хованки )
  2. З поданих предметів обрати ті слова, у назвах яких є звук Р, i пояснити як вони пов'язані із нашою темою.

 

IV група Магічні фарби

Матеріали: фарба Гуаш, маркер, 2 пластикових стаканчика, пензлик, шаблон дерева.

Що робити: На одному стаканчику намалювати з тильної сторони  стовбур дерева, а на іншому стаканчику поставити фарбою крапочки. Один стаканчик поставити в інший i прокрутити. Повинен вийти гарний пейзаж, у кожного учасника різна пора року.


 

  •       Дякую Вам за презентації. Ви чудово працювали.
  •       Запрошую всіх у коло.

 

Рефлексія

Вправа «Пальчики»

- Уявіть собі, що ваш кулачок – це пелюстки квіточки, яка буде розкриватися з кожним твердженням, на яке ви погоджуєтесь:

  •       У мене зараз гарний і піднесений настрій.
  •       Сьогодні більше дізнався про різні  ігри
  •       Мені сподобалося працювати в групах разом зі своїми однокласниками.
  •       Вдома я поділюся враженнями з батьками.
  •       Разом з друзями я створив нову гру

 

  •       У кого розкрилась долонька-квіточка, прошепотіть їй ласкаве і тепле слово та одним подихом подаруйте її своєму товаришеві.

 

Пісня «Час перерви настав»

 

  •       Ми пограєм, поспіваєм залюбки

Хлоп-хлоп

  •       Ми пограєм, поспіваєм залюбки

Хлоп-хлоп

  •       Вже настав перерви час, дуже весело у нас, обіцяємо навчатись повсякчас.

Хлоп-хлоп

  •       Вже настав перерви час, дуже весело у нас, обіцяємо навчатись повсякчас.

Хлоп-хлоп

 

doc
Додано
29 вересня
Переглядів
119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку