Інтегрований урок з Я досліджую світ Родинні стосунки 3 клас

Про матеріал

Інтегрований урок для поглиблення знань про родинні стосунки, їхню важливість і значення для життя людини

Перегляд файлу

Урок   “Я досліджую світ” 3 клас

Підручник: «Я досліджую світ» Н. Будна, Т. Гладюк, С. Забродська, Н. Шост, Л. Лисобей (ст. 139-141)

Тема уроку: Родинні стосунки

Мета:

  •    формувати уявлення учнів про родинні стосунки, їхню важливість і значення для життя людини;
  •    розвивати вміння спостерігати, аналізувати й оцінювати поведінку людей у родині;
  •    виховувати повагу до членів родини, дружні та доброзичливі стосунки.

Тип уроку: інтегрований (дослідження, бесіда, практична робота).
Обладнання: підручник, малюнки або фото родин, картки для групової роботи, маркери, стікери.

                                            Хід уроку

I. Організаційний момент

  •    Привітання.
  •    "Психологічна хвилинка" (Вчитель пропонує сказати теплі слова однокласнику праворуч).

"Подаруймо усмішку та гарний настрій один одному."

II. Актуалізація опорних знань

Бесіда з учнями:

  1. Що таке родина?
  2. Хто належить до вашої родини?
  3. Як ви вважаєте, чому важливо мати хороші стосунки в родині?

Вправа "Ланцюжок слів"

  •    Кожен учень по черзі називає слово, пов’язане з родиною (любов, підтримка, турбота тощо).

III. Повідомлення теми та завдань уроку

Вчитель: "Сьогодні ми будемо говорити про родинні стосунки, їхню важливість у житті кожної людини, а також навчимося знаходити способи підтримувати добрі стосунки в родині".

IV. Вивчення нового матеріалу

  1.                   Робота з підручником (с. 139-141)

Читання та обговорення тексту "Родинні стосунки".

Питання до тексту:

  •         Які родинні стосунки можна назвати добрими?
  •         Які дії допомагають зберегти дружбу та повагу в родині?
  1.     Обговорення малюнків (с. 139)

          Розглядання малюнків із підручника:

  •         Що зображено на малюнках?
  •         Які риси поведінки членів родини ви бачите?
  1. Групова робота:
           Завдання: "Розв’яжіть ситуацію".
    Клас поділяється на групи по 4-5 учнів. Кожна група отримує картку з описом ситуації:
    •   Ситуація 1: Сестра засмучена, бо загубила улюблену іграшку. Що робити?
    •   Ситуація 2: Брат попросив допомогти з домашнім завданням, але тобі хочеться пограти. Як вчинити?

Презентація рішень групами.

V. Фізкультхвилинка

"Сонечко прокинулось" (рухлива вправа для розслаблення).

VI. Закріплення знань

  1. Вправа "Дерево добрих справ"
    Учні на стікерах пишуть або малюють, як вони допомагають вдома або що хорошого зробили для членів родини. Всі стікери прикріплюються до малюнка дерева на дошці.
  2. Бесіда
    •   Що приємного ви зробили для своїх рідних останнім часом?
    •   Як ви плануєте допомагати своїй родині надалі?

VII. Підсумок уроку

  •    Що нового ви дізналися сьогодні?
  •    Чому важливо підтримувати хороші стосунки в родині?

"Мікрофон": "Я сьогодні зрозумів (зрозуміла), що..."

VIII. Домашнє завдання

  •    Намалювати або написати, як ви допомагаєте своїй родині.
  •    Сторінки підручника 139-141 прочитати вдома разом з рідними.

 

docx
Додано
17 грудня
Переглядів
14
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку