Урок-захід присвячений домашнім улюбленцям.

Про матеріал
Цей урок заохочує дітей спілкуватися, ділитися досвідом і замислюватися про відповідальність.
Перегляд файлу

Конспект уроку для учнів початкової школи до уроку «Наші домашні улюбленці»

Тема: Домашні улюбленці: як вони стали частиною нашого життя

Мета:

  1. Познайомити дітей із історією приручення тварин.
  2. Ознайомити з основними видами домашніх тварин та їх роллю у житті людини.
  3. Розвивати вміння презентувати власні думки та історії.
  4. Виховувати відповідальність за догляд та утримання тварин.

 

План уроку

1. Організаційний момент

  • Учитель:
    • «Добрий день, дітки! Я рада вас бачити сьогодні на нашому уроці. Скажіть, хто з вас має домашнього улюбленця? А хто мріє про нього? Чи є серед вас ті, хто любить тварин, навіть якщо їх немає вдома? Сьогодні ми дізнаємось багато цікавого про домашніх тварин і про те, як вони стали нашими друзями».

2. Вступна частина

Учитель:

  • «А чи знали ви, що колись всі тварини були дикими? Люди приручали їх поступово, тисячі років тому. Першими нашими друзями стали собаки. Вони допомагали полювати і охороняти житло. А вже потім ми приручили інших тварин. Тепер улюбленців так багато, що ми навіть не завжди знаємо, хто може жити вдома!»

Запитання до класу:

  1. Як ви думаєте, для чого люди приручали тварин?
  2. Яка, на вашу думку, перша приручена тварина?

3. Основна частина

3.1. Розповідь про найпоширеніших домашніх улюбленців

Учитель:

  • «А тепер давайте поговоримо про тварин, які часто стають нашими домашніми улюбленцями».
  1. Собаки:
    • «Собаки стали нашими друзями ще 15 тисяч років тому! Вони допомагали полювати, охороняти дім. Тепер їх є багато порід — великі, маленькі, службові, декоративні. А ваші собаки як вам допомагають?»
  2. Кішки:
    • «Кішки приручені в Єгипті близько 9 тисяч років тому. Вони ловили мишей і охороняли зерно. Кішки бувають лагідними, незалежними, довгошерстими й гладкошерстими. Вони дарують затишок і ніжність. Хто з вас має кішку? Що цікавого ви можете про неї розказати?»
  3. Рибки:
    • «Декоративні рибки з’явилися понад 2 тисячі років тому в Китаї. Їх утримують для краси та спокою. Вони бувають золоті, яскраві, різних розмірів. Хто з вас бачив акваріум у друзів чи вдома?»
  4. Хом’яки:
    • «Хом’яки — маленькі пухнастики, яких почали приручати не так давно. Вони вчать дітей турботи, адже потребують догляду. Хтось тримає хом’ячка вдома?»
  5. Папуги:
    • «Папуги можуть навіть говорити! Їх утримують заради веселощів і краси. Хвилясті, корели, жако — всі вони різні, але однаково цікаві».

3.2. Навіщо людині тварини вдома?

Учитель:

  • «Чому люди так люблять тварин? Вони допомагають нам не сумувати, знижують стрес, дарують радість. А ми, у свою чергу, даємо їм любов, турботу і безпечний дім».

Запитання до дітей:

  1. Як ви почуваєтеся, коли граєтесь зі своїм улюбленцем?
  2. Що дає домашній затишок тварині?

3.3. Розповіді дітей про власних улюбленців

Учитель:

  • «А тепер я хочу, щоб ви розповіли про своїх домашніх улюбленців. Розкажіть, як вони виглядають, що люблять робити і що цікавого у їхній поведінці».
  • Учні по черзі презентують своїх улюбленців. Якщо у когось немає домашньої тварини, вони можуть розповісти про те, яку б хотіли мати.

3.4. Екзотичні домашні тварини

Учитель:

  • «Окрім звичних собак і котів, люди тримають вдома екзотичних тварин. Наприклад:
    • Міні-пігі — маленькі свинки, які дуже розумні й охайні.
    • Ігуани й змії — для них потрібно спеціальне житло.
    • Черепахи, кролики та навіть павуки!
      Чи знаєте когось, у кого є екзотичний улюбленець?»

4. Закріплення матеріалу

Гра «Хто це?»

  • Учитель описує тварину, а діти відгадують:
    • «Ця тварина гавкає і охороняє дім».
    • «Вона муркоче і любить молоко».

Питання до дітей:

  1. Як ви можете допомогти бездомним тваринам?
  2. Що важливо пам’ятати, якщо хочеш завести тварину?

 

5. Підсумок уроку

Учитель:

  • «Сьогодні ми дізналися, як важливо любити і піклуватися про тварин. Вони дарують нам радість, але ми повинні відповідати за них. Дякую всім за розповіді про ваших улюбленців — вони чудові! А вдома намалюйте свого улюбленця або ту тваринку, яку хотіли б мати. Чекаю ваших малюнків!»

 

 

docx
Додано
18 грудня
Переглядів
12
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку