Інтегрований урок з ЯДС 3 клас " Досліджуємо космос"

Про матеріал
Інтегрований урок Я досліджую світ 3 клас Тема : Досліджуємо космос Мета: Формувати уявлення учнів про Сонячну систему;поглиблювати знання дітей про планети Сонячної системи, навчити розрізняти їх;закріпити знання про порядок планет у Сонячній системі; удосконалювати навички створення простого медіапродукту; активізувати пізнавальну діяльність дітей; збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня; розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування; виховувати цікавість до наукових знань, бажання дізнаватися більше.
Перегляд файлу

Інтегрований урок  Я досліджую світ 3 клас

Тема : Досліджуємо космос

Мета: Формувати уявлення учнів про Сонячну систему;поглиблювати знання дітей про планети Сонячної системи, навчити розрізняти їх;закріпити знання про порядок планет у Сонячній системі; удосконалювати навички створення простого медіапродукту; активізувати пізнавальну діяльність дітей; збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня; розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування; виховувати цікавість до наукових знань, бажання дізнаватися більше.

C:\Users\Admin\Desktop\Screenshot_29.jpgОрганізація класу

-Рада вас вітати на уроці ЯДС.

-У мене зараз гарний настрій, ось такий.

-Якщо у вас також гарний настрій, підніміть жовту цеглинку.

-Молодці , у всіх гарний настрій, я дуже рада!

-Якщо ви любите ЯДС, підніміть червону цеглинку. (Які  розумники).

-Підніміть зелену цеглинку ті, хто любить досліджувати космос? (Всі , молодці)

-Підніміть синю цеглинку ті, хто знає, скільки планет належать Сонячній системі? Скільки ? (Чудово!)

-Підніміть помаранчеву  цеглинку ті, хто вже знає, які відмінності  є між ними? (Дякую)

Сьогодні , ми з вами на уроці продовжимо досліджувати космос: які існують небесні тіла та з'ясуємо  відмінності, які   є між ними. Також попрацюємо з математичним  килимком, в парі, групі, створимо моделі планет Сонячної системи.

А щоб рухатися далі, нам треба виконати

1Математичне випробування

-Візьміть, будь ласка, килимки, поставте цеглинки на старт лінію,  будемо працювати в парі, тож домовтеся,хто за які кольори відповідає . Готові. Починаємо.


С  вперед

Ч назад

Б назад

З вперед

С назад

 Ж вперед

П вперед

Ч назад

З назад

Б назад

С назад

П вперед


 

-Перевірте, якщо так у вас вийшло, поаплодуйте собі.

-Перше випробування пройдено, рухаємося далі.

-Друге випробування  Істинні та хибні твердження на тему Космос. (учні за допомогою цеглинок показують істинне та хибне твердження)

Сонце - це планета.

Планети, які обертаються навколо Сонця, утворюють Космічну систему.

Земля — єдина планета Сонячної системи.

Сонце — найближча до нас зірка, розжарена газова куля.

Життя на Землі неможливе без Сонця.

Сонце обертається навколо своєї осі.

Земля рухається навколо Сонця.

Спостерігати за Сонцем можна, дивлячись у бінокль, підзорну трубу.

Відгадайте загадку

Бігають навколо вогника

Шість синочків і дві дочки.

Промайнуть роки і дні,

Але не зустрінуться вони. (Планети)

- Слово «планета» у перекладі з давньогрецької означає «та, що блукає». Спробуйте пояснити, чому давні вчені дали цим небесним тілам таку назву.

- Які планети вам відомі?

IV. Вивчення нового матеріалу.

1) Перегляд відео «Планети Сонячної системи»

- Назвіть схожість і відмінність планет Сонячної системи? (Усі планети обертаються навколо Сонця. Планети мають форму кулі. Вони розрізняються за розміром і знаходяться на різній відстані від Сонця.)

Руханка  Гра «День і ніч»

Учні утворюють коло, у центрі якого стоїть ведучий — «Сонце». Узявшись у боки, діти ілюструють рух Землі навколо своєї осі. За сигналом ведучого «День!» учасники гри повертаються обличчям до «Сонця» й піднімають руки догори. А коли ведучий подає сигнал «Ніч!», гравці повертаються до «Сонця» спиною, присідають, затуляючи обличчя руками.

2)Робота за підручником ст18 (ЯДС 3 клас Воронцова)

-Прочитайте  текст  і розгляньте зображення в підручнику на с 18

3) Вправа «Запам'ятай» Щоб запам’ятати  послідовність планет,які обертаються навколо Сонця, пропоную вам вивчити  запам’яталочки.

 

 

 

 

4)Вправа «Навчаючись – вчуся» «екіпажі космічної  експедиції»

Кожний «екіпаж» досліджував  за підручником та додатковим матеріалом свої планети.

І вам завдання за допомогою лего систем створити моделі планет Сонячної системи та презентувати їх. (На виконання завдань дається 5-7 хвилин).

5) Презентації «екіпажів  космічної  експедиції»

Закріплення вивченого матеріалу

1) Вправа «Упізнай планету»

-Створюючи моделі  планет Сонячної системи ви  дізналися багато цікавого про ці  об’єкти. Спробуйте упізнати планети за їх характеристиками 

  • Це найменша планета, і вона зовсім не має атмосфери. Уся її поверхня вкрита кратерами.
  • На цій планеті є найвища в Сонячній системі гора — Олімп.
  • Тут дмуть найсильніші вітри, а повний оберт навколо Сонця ця планета робить за 165 земних років.
  • Єдина планета, на якій існує вода у трьох станах.
  • У цієї планети є кільця, а її супутник — Титан — має власну атмосферу.
  • Наша сусідка, найгарячіша в Сонячній системі планета.
  • Найбільша планета Сонячної системи. На неї не можна “приземлитися”, адже вона — газова.
  • Перша планета, відкрита за допомогою телескопа.

2)Гра «Знайки»

□ Як упакована їжа космонавтів? (У тюбики.)

□ Одяг космонавтів. (Скафандр.)

□ Головне світило нашої Сонячної системи. (Сонце.)

□ Небесне світило, прекрасно видиме з Землі на нічному небі. (Місяць.)

□ Транспортний засіб, що літає в космос. (Космічний корабель, ракета.)

□ Перший космонавт, який полетів у космос. (Юрій Гагарін.)

□ Ділянка зоряного неба з назвою. (Сузір’я.)

□ Яку форму має сузір’я Великої Ведмедиці? (Ківш.)

Рефлексія

  • З яким настроєм ви закінчуєте урок?
  • Чим він вас зацікавив?
  • Про що захотілося дізнатися більше?

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
5 січня 2023
Переглядів
1389
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку