Закріплювати знання учнів про різні стани води і її властивості, кругообіг води в природі; формувати в учнів уявлення про кругообіг води в природі;
виховувати бережливе ставлення до природи.
Назва проекту:“Редакційний колектив“Козачата”Підготувалавчитель початкових класів. КУ Сумського НВК №16 Ващенко Вікторія Сергіївна
Номер слайду 2
Тема: “ Подорож краплинки ”Мета: закріплювати знання учнів про різні стани води і її властивості, кругообіг води в природі; формувати в учнів уявлення про кругообіг води в природі;виховувати бережливе ставлення до природи.
Номер слайду 3
Завдання даного проекту: розвивати уважність, спостережливість,допитливість, толерантність;учити пояснювати, презентувати; розвивати розвиток мовлення.
Номер слайду 4
Характеристика проекту. За способом діяльності: пошуково - демонстраційний. За тривалістю: короткостроковий. За напрямком діяльності:монопредметний. За кількістю учасників: група. Учасники: 2 клас. Керівник: вчитель
Номер слайду 5
План роботи1. Організаційний етап – ознайомлюю дітей з їхніми завданнями, темою метою, очікуванням, планом роботи, джерелами інформації, діляться на групи.2. Обробка інформації. Учні розподіляють між собою ролі, роботу.3. Практична робота. Робота в групі, яка утворилася.
Номер слайду 6
Група 1 Які властивості має вода?Група 4: Без води не буде життя на Землі. Група 2 3відки беруться калюжі?Група 3 Куди зникає вода з калюжі?