|
Інтегрований урок
з ядс та
образотворчого мистецтва
для учнів 2 класу
Підготувала:
вчитель початкових класів
Гімназії № 34
Сумської Алли
Володимирівни
Мета:
Тип уроку: інтегрований. Міжпредметні зв’язки: природознавство та образотворче мистецтво.
Обладнання: сюжетні дидактичні картки, аркуші з розпочатим малюнком, роздатковий матеріал – зірочки, плакат «Бризки веселки», опорні картинки до прислів’їв, клубок ниток.
ХІД УРОКУ I. Організація класу до уроку. Пролунав уже дзвінок, нас він кличе на урок! II. Актуалізація опорних знань.
Помирились сонце з хмарою, І тепер танцюють парою. Ллється дощ, і сонце світить, Усміхаються їм діти. Райдуга місток зробила — Сонце з Хмарою здружила. Хай з них приклад беруть діти. (розгляд плакату, бесіда)
III. Оголошення теми і завдань уроку.
Діти стають у коло та закривають очі. Вчитель пропонує згадати, що діти люблять понад усе на світі, а потім дає комусь із них чарівну Квітку Любові та просить розповісти про те, що він згадав. Потім квітка передається по колу, і кожен розповідає про те, що він любить понад усе на світі.
2. Другий колір жовтогарячий – це Чесність Дослід з водою «Чудодійне зникнення» (Вчитель демонструє дітям банку з чистою водою.)
— Якою знову стала вода? (Чистою, прозорою) — Чого нас може навчити цей дослід? (Людей не можна обманювати. Потрібно говорити правду, якою б вона не була.) — У народі є золоте правило. (Краще гірка правда, ніж солодка брехня.) — Брехня — як бур’ян: коли його вчасно не вирвати із корінням, то він шириться і повністю оволодіває нами. Справедливість думок і вчинків робить нас кращими, дозволяє нам жити гідно.
— Що для вас означає це слово? Дидактична гра «Оціни вчинок» — Чи можна назвати чуйними наступних хлопчиків? Вчитель розповідає таку ситуацію: Миколка і Іван запросили Юлю покататись на санчатах. Юля боялася з’їжджати з гірки. Миколка сказав, що це зовсім не страшно, і на підтвердження з’їхав сам. Юля сіла на санки. На середині гірки вони перекинулися, і Юля опинилася на снігу. Вона заплакала. А хлопчики пройшли повз неї. — Що б ви зробили на місці Миколки і Івана? (Допомогли б дівчинці піднятися, привезли б санки, сіли і з’їхали з нею разом — необхідно обов’язково прийти на допомогу.)
4. Четвертий колір зелений – це Щедрість Гра «Щедрі зірочки»
5. П’ятий колір блакитний – це Уміння взаємодіяти Гра «Домалюй малюнок» Обладнання. Великі аркуші паперу, олівці. Художник почав малювати з друзями малюнок. Уважно роздивіться його, подумайте, що саме хотів зобразити художник? Візьміть олівці, продовжуйте домальовувати (робота за рядами).
Діти по черзі називають ввічливі слова, передаючи уявну чарівну паличку.
Слухання пісні про Дружбу. Обговорення правил дружби.
1. Робота над прислів’ями: Друга за гроші не купиш. Де дружніші, там сильніші. - Як розумієте ці прислів’я? Вивчення прислів’їв за опорними малюнками.
Аплікація веселки (технікою м’ятих серветок)
V. Підсумок уроку 1. Гра «Чарівний клубочок»
• Сьогодні я дізнався (лася)... • Було цікаво... . • Тепер я знаю як ...
Вчитель: Дякую за роботу. Всі були молодці! |
|
1