Інтегрований урок за українського читання, української мови та природознавства

Про матеріал
Тема:Народні пісні «Грицю, Грицю…» ( напам’ять ). «Пісенька житнього віночка» (українські дитячі пісеньки). Народ скаже, як зав’яже. Прислів’я,скоромовки загадки, мирилки. Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів з пройденого матеріалу збагатити знання учнів про малі форми усної народної творчості; розвивати зв’язне мовлення, мислення та уяву; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити порівнювати, аналізувати і виділяти головне; виховувати любов до рідної мови, до усної народної творчості українського народу, повторити матеріал з теми природні джерела інформації, закріпити правопис слів; розвивати зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас дітей. Тип уроку: урок узагальнення та закріплення вивченого матеріалу Форма проведення: урок-подорож Обладнання: картка – карта уроку, конверти із завданням, відео-пісня, відео - фізкультхвилинка.
Перегляд файлу

Інтегрований урок за українського читання, української мови та природознавства

Тема:Народні пісні «Грицю, Грицю…» ( напам’ять ).  «Пісенька житнього віночка» (українські дитячі пісеньки). Народ скаже, як зав’яже.  Прислів’я,скоромовки загадки, мирилки.

Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів з пройденого матеріалу збагатити знання учнів про малі форми усної народної творчості; розвивати зв’язне мовлення, мислення та уяву; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити порівнювати, аналізувати і виділяти головне; виховувати любов до рідної мови, до усної народної творчості українського народу, повторити матеріал з теми природні джерела інформації, закріпити правопис слів; розвивати зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас дітей.

Тип уроку: урок узагальнення та закріплення вивченого матеріалу

Форма проведення: урок-подорож

Обладнання: картка – карта уроку, конверти із завданням, відео-пісня, відео - фізкультхвилинка.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент ( 4хв)

В путь щасливу і широку

Всіх виводить школа нас.

До уроку! До уроку!

В школі дзвоник кличе нас!

Поспішіть місця зайняти,

Час урок розпочинати.

Створення емоційного настрою. Елемент тренінгу.

«Барометр настрою»

 - Продемонструйте свій настрій: якщо поганий – долоньки стисніть, якщо гарний – підніміть долоньки.

«Посміхнись товаришу»

Підморгніть товаришу, посміхніться, зніміть посмішку зі свого обличчя долонею і пошліть її сусідові. Спіймайте посмішку і прикрасьте нею своє обличчя.

Від вашої посмішки у світі збільшилося на краплинку щастя.

Від вашої посмішки на краплинку радіснішим стало наше життя.

Від вашої посмішки стає краще на душі. І це все лише від одної посмішки.

 Поверніться до свого сусіда по парті та посміхніться йому

 

II.Мовленнєва розминка

1. Робота над чистомовкою.

Рі-рі-рі: Що ти бачиш угорі?

Рю-рю-рю: Бачу ясную зорю.

Рі-рі-рі: Ще що бачиш угорі?

 Ря-ря-ря: Небо синє, як моря.

 

2. Ознайомнення зі словником темнінів.

 

III.Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку.

Вправа «Мікрофон»

      Поміркуйте і скажіть, яким має бути наш урок? (Цікавим, повчальним, веселим, загадковим, світлим, проблемним).

     А якими ви повинні бути на уроці? (Дисциплінованими, уважними, зібраними, активними, наполегливими.)

      Отже, якщо ви будете такими, то ми разом створимо цікавий, творчий, продуктивний урок.

 


Сіли дружно всі за парти –

Хочу вам я щось сказати:

Разом будемо вивчали,

Пісеньки разом співати,

Скоромовки і прислівя

Розвивають наші вміння.

А тепер я хочу, друзі,

Щоб ми всі у цьому крузі

Та в цікаву гру пограли

І знання перевіряли.


 

ІІІ. Основна частина

Вчитель: Діти, сьогодні ми з вами проведемо незвичайний урок. Всі ми вирушимо у подорож народним фольклором України. У вас на столі лежить карта нашої з вами подорожі.

До нас на урок завітали два дракончики, прилетіли вони із Норвегії. І їм потрібна наша допомога. Вони хочуть дізнатися про український фольклор, та нашу природу, а ще вони зовсім не знають української мови.

Ну що, допоможемо їм? Їм дали карту, але вони нічого не розуміють і просять допомогти. (На партах дітей лежать карти і конверти із завданням із значками карти, у кожному конверті лежать завдання, які діти мають виконати, щоб допомогти драконам).

Дракони дуже втомилися, і вони не знать звідки черпати енергію, хто може їм розказати які існують джерела природної енергії.

  1. Зупинка «Старт» - пісенна.
  • Робота з підручником ст.55( повторення слів пісні)
  • Виконання пісні з відео-супроводженням
  1. Зупинка «Загадкова» (на столі вчителя лежать загадки, діти , за бажаннм виходять до дошки і загадують класу загадки)

Торох, торох,

Розсипався горох.

Почало свiтати-

Нема що збирати.(Зiрки)

 

I червона, й соковита,

Та гірка вона все лiто.

Припече мороз-  вона

Стала добра i смачна.(Калина)

 

На городі нога стоїть,

На нозi голова висить.

Куди сонце повертається,

Туди голова нахиляється.(Соняшник)

 

З небокраю, з-за діброви

Вийшли воли чорноброві,

Принесли водиці дзбан

І полили увесь лан.  (Хмари)

 

В мене є великий хист,

Я співаю, як артист.

Спів мій радісний усюди

Дуже люблять слухать люди. (Соловей)

 

Мене просять і чекають,

а  як покажусь — утікають. (Дощ)

 

Червоне коромисло через річку повисло. (Веселка)

 

Довга Настя простяглася,

якби встала, то б неба дістала. (Дорога)

 

Є шапка, але немає голови;

є нога, але без черевика. (Гриб)

 

Мов маленький м’ячик,
Висить, а не скаче,
Рум’яне, гладеньке,
На смак солоденьке. (Яблуко)

 

Дерев’яний та довгенький,
Маю носик я гостренький.
На білому слід лишаю,
Усіх діток потішаю. (Олівець)


Спритний майстер у стрибках:
На деревах, по гілках.
Вся руда, пухнастий хвіст,
Рідний дім для неї – ліс.  (Білка)

3.Зупинка «Творча»

Наших драконів попросили скласти задки, якщо вони не зможуть, то будуть змушені повернуся на самий початок карти. (Діти виконують завдання на картці, складають загадку за допомогою опорних слів та малюку).  (Дод.)

 

 

4.Зупинка «Заплутана»

       Встав пропущені букви та з’єднай  дві частини прислівїв так, щоб вони відтворювали завершеність думки.

http://nakleiki-na-stenu.ru/collection/image_color/?id=37737&type=1&color=0&orientation=1 

 Вік ж_ви ,                                                          а один відріж.

 

 Хто багато ч_тає,                                              - вік учись.

 

 Сім разів відмір,                                                 а діло плоди.

Знання дер_во,                                                   той багато знає.

ІV. Рефлексія

  1. Діти отримують картки і заповнюють відповідно їх вражень від уроку. ( дод)
  2. Подарунок від дракончиків « Танець – Just Dance»
docx
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
471
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку