Інтегрований урок "Заочна подорож до зоопарку"

Про матеріал
Активізуючи життєвий досвід діти досліджують переставну властивість додавання та розширюють і поглиблюють знання про життя тварин у зоопарку.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Інтегрований урок математики, читання та я         досліджую світ

Тема:  Заочна екскурсія до зоопарку. Переставна властивість дії додавання.

Мета: продовжити роботу над розвитком пізнавальних здібностей, сприяти формуванню в учнів поняття переставна властивість додавання та умінь використовувати переставну властивість при додаванні; формуванню обчислювальних умінь та навичок в межах 10, передумов пошукової діяльності, інтелектуальної ініціативи; розвивати логічне мислення, увагу та математичне мовлення шляхом вправ та задач; вихованню дбайливого ставлення до живої природи.

Предметні компетентності: знає склад числа; додає та віднімає в межах 10; знає та називає компоненти дій додавання та віднімання; виконує практичні дії для зв’язку між компонентами додавання та віднімання; утворює рівності на основі складу числа та практичних дій.

Ключові компетентності:  вміння вчитися – дотримуватися організації робочого місця, правильної організації навчального приладдя, співпраці в парі, відповіді на питання математичною мовою, співвідносити результат із зразком, самоконтролювати знання та уміння; інформаційно-комунікативна- знаходити завдання в підручнику, орієнтуватися на сторінці зошита, користуватися роздатковим матеріалом; загальнокультурна- дотримуватися правил поведінки на уроці; здоров’язбережувальна – правильна постава, хвилинки відпочинку; соціальна- чистота робочого місця.

Вид уроку: інтегрований (математика, я досліджую світ, читання)
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

 

Обладнання: набір грошових знаків, букви та цифри на магнітах, картки для групової роботи, конверти із завданнями для роботи в парах, звукозапис голосів тварин, відео « Київський зоопарк», набір «Танграм».

                                          Хід уроку

І.Організаційна частина

Візьмемось за руки та станемо в коло.

Радість та усмішки хай сяють навколо.

Вушка – прислухайтесь, очки – придивляйтесь.

Носик – глибше дихай, ротик – посміхайся,

Спинки – розправляйтесь, ручки – піднімайтесь.

Нумо, до роботи дружно всі взялись.

 

ІІ.Створення проблемної ситуації та повідомлення теми уроку.

1.Слухання звукозапису.

-Як ви гадаєте, де ви можете почути такі звуки?

2.Творча робота «Розшифруй слово»

Ми сьогодні побуваємо на екскурсії, а куди саме ви дізнаєтесь , якщо розставите числа в порядку зростання.

п  р о  к  а  з  о 

4  6  3  7  5  1  2

- Хто знає, що означає це слово? ( Парк для тварин).

- Хто вже відвідував зоопарк? Де саме?

- Для чого створюють зоопарки?( Щоб показати тварин з різних куточків  земної кулі, щоб вивчити  спосіб життя , поведінку,розвиток тварин. Адже в зоопарках працюють зоологи, біологи, ветеринари, які намагаються зберегти рідкісних тварин від вимирання ( так залишилися на Землі зубри).

- Що потрібно для того щоб потрапити в зоопарк? (Купити квитки)

3.Каліграфічне письмо

Скільки коштує один квиток ми дізнаємося розвзавши віршовану задачу.

3 маленьких кенгуру

Грали у веселу гру.

Ще прийшло5кенгурят.

                                              Скільки разом всіх звірят? (8)

 

Запишіть відповідь каліграфічно 1 рядок.

Зобразіть корону над найкраще написаною вами цифрою.

 ІІІ. Актуалізація опорних знань.

А тепер приготуйте і викладіть на парті купюри, якими ви розрахуєтесь у касі.

Давайте перевіримо, чи всі приготували необхідну суму.

5+2+1=8(грн.)

2+1+5=8(грн.)

1+5+2=8(грн.)

Чи всі справилися з завданням? Чи однакова відповідь отримали ? А чи однакова у нас ліва частина виразу?

За допомогою якої дії ми змогли приготувати гроші для придбання квитків?

Як називаються компоненти при додаванні? Чи однакові у нас були доданки? А в якій послідовності вони записані? Чи хтось може мені пояснити що відбулося?

Ми з вами маленькі генії, які змогли дослідити переставну властивість дії додавання: від перестановки доданків сума не змінюється.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Щоб потрапити в зоопарк нам потрібно показати квитки контролеру. А для цього виконаємо приклади і спробуємо вияснити для чого ми вивчаємо переставну властивість додавання?

1.Колективне виконання прикладів №2 на с.82 підручника Н.О.Будної.

- Чи можна застосувати  переставну властивість відносно віднімання? (Ні.) Чому саме , поясніть?

2.Обговорення правил поведінки в зоопарку.  

Квитки ми отримали. Але  перш ніж потрапити до зоопарку перевіримо чи знаєте ви правила поведінки в такому місці.

-Діти, в зоопарку над клітками висять таблички з написами: «тварин годувати заборонено!». Як ви вважаєте, чому? (Відповіді дітей).
- Уявіть , що вам весь день пропонують з’Їсти цукерки, печиво, хліб, банани, яблука і багато іншого. Що трапиться? (Відповіді дітей)

- Правильно, заболять животи, зуби. Адже тварини на волі не їдять цілий день . тим більше такі не звичні для них продукти. Кожен вид тварин має свій раціон. Адже ми говорили що одні тварини травоїдні полюбляють траву, листя, гілки, інші хижі - м'ясо, чи всеїдні. Тому не потрібно пропонувати тваринам ваші продукти , бо у визначений час працівники зоопарку щоденно годують  тварин.

-Ще яких правил треба дотримуватися?

Не підходити близько до кліток чи вольєрів, не просовувати руки в клітки. Адже клітка – це будиночок тварини і вона його захищає.

Не галасувати, не включати гучну музику, не дратувати тварин, не приходити до зоопарку зі своїми домашніми улюбленцями: котиками, собачками.

2.Перегляд відеофільму «Вивчаємо тварин Київського зоопарку» 3.Фізкультхвилинка.

- Як стрибають зайчики?

-Як рухаються дельфіни?

-Як літають птахи?

- Як пересувається лисичка?

- Як втікає зебра від хижака?

- Як  ходить слон?

- Сіли за парти і показали як спить ведмідь у барлозі?

- Чи сподобалася вам наша подорож?

- Що нового ви дізналися?

4. Робота в групах « Склади меню для тварин зоопарку»

 - Переставити місцями  букви і скласти слова.

5. Робота в парах.

А зараз перевтілимося в слідопитів і спробуємо за допомогою переставного закону додавання знайти сліди тварин.

Для цього попрацюємо в парах. У вас є конвертики із зображенням тваринок, а під ними вирази. З'єднайте вирази, застосовуючи переставний закон додавання і ви зможете відшукати сліди звірів, про яких ви дізналися з відео.

6.Викласти із набору «Танграм» тварин, яких вам сподобались.

V. Підсумок уроку.

-  Отже, підсумуємо.

ІНТЕРАКТИВНИЙ МЕТОД „МІКРОФОН” 

- Чого навчилися на уроці?

-З яким «математичним секретом» познайомились?

- Яке завдання було найцікавішим?

 Вправа «Незакінчене речення»

  • При додаванні числа можна ……..  переставляти.
  • Додавати числа можна …………… у будь – якому порядку.
  • Від перестановки доданків ………. сума не змінюється.
  • Де ми сьогодні побували?
  • Яких звірів зустріли?
  • Де краще живеться тваринам?

З’єднай питання і відповідь.

Де регулярно отримують їжу тварини?

- Де найбільше ворогів у тварин? У ЗООПАРКУ

- Де піклуються про тварин?

- Де більше простору для життя? НА ВОЛІ

- Де краще живеться тваринам?

Останнє питання дуже спірне. Займи позицію. Хто за краще життя у зоопарку стає по праву сторону класу, а хто навпаки по ліву. 

- Дякую за співпрацю. Ви всі сьогодні молодці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 березня 2019
Переглядів
3426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку