Інтегрований урок "Збережемо планету здоровою"

Про матеріал
Зінтегровано зміст предметів: українська мова, основи здоров’я, я у світі. Тип: урок-конференція. Мета: вчити учнів висловлювати свою думку з даної теми і писати твір в стилі ЕСЕ, розвивати писемне мовлення , творче мислення , світогляд, збагачувати словниковий запас учнів; виховувати небайдуже ставлення до природи та її багатств, усвідомлювати своє призначення на Землі, прищеплювати любов до своєї планети, формувати екологічну свідомість у дітей.
Перегляд файлу

Розробка інтерактивного уроку української мови 

 у 3 класі на тему:

«Збережемо нашу планету здоровою»

 

Зінтегровано зміст предметів: українська мова, основи здоров’я, я у світі.

Тип: урок-конференція.

Мета: вчити учнів висловлювати свою думку з даної теми і писати твір в стилі ЕСЕ, розвивати писемне мовлення , творче мислення , світогляд, збагачувати словниковий запас учнів; виховувати небайдуже ставлення до природи та її багатств, усвідомлювати своє призначення на Землі, прищеплювати любов до своєї планети, формувати екологічну свідомість у дітей.

Обладнання та матеріали: відеофільм «Збережемо природу Землі разом»  картки з поясненнями слів «конференція» і «толерантність», картка запитань журналіста, запропоновані початки творів, сертифікат учасника конференції.

 

Хід уроку

Організаційна хвилинка.

СЛАЙД №1 Вітаємо всіх учасників науково-екологічної конференції!!

Розміщення учнів по групах

-Вас всіх сьогодні запрошено бути делегатами науково-екологічної конференції, велике прохання зайняти свої місця відповідно до кольору запрошення.

Актуалізація знань

- Пропоную провести урок – конференцію.

- Що означає це слово?(відповіді дітей).

Вчитель вивішує на картці пояснення слова «конференція».

Описание: Описание: Картинки по запросу толерантністьСЛАЙД №2

Конференція - це організоване зібрання людей для обговорення певної проблеми.

- Як себе поводять учасники конференції?

Відповіді учнів.

Учасники конференції себе ведуть дуже ввічливо, поважають один одного, вміють вислухати, не вигукують.

СЛАЙД № 3 Одним словом -толерантні. (Пояснення слова «толерантність»).

Чи хочете ви бути учасниками конференції?

-Дорогі друзі! Я вітаю вас на нашій першій науковій конференції! Бажаю цікаво та пізнавально провести її! Займаємо зручно свої місця.

Вчитель:

Всіх учасників поділено на групи:

І група – НАУКОВЦІ;

ІІ група – ЕКОЛОГИ;

ІІІ група – ЧОМУСИКИ

Робота в групах

Перед делегатами кожної групи у конверті лежить завдання, вирішувати ви його будете колективно в групах:

І група – створити постер «Що впливає на здоров’я людини»

ІІ група – макет здорової людини;

ІІІ група – постер «Заходи по збереженню здоров’я людини

Презентація роботи

СЛАЙД №4

Вчитель:  - Здоровя людини - це здоров’я планети Земля

Проблемне запитання.

- А чи може людина впливати на навколишнє середовище?

Оголошення теми і завдань уроку.

- Сьогодні ми зупинимося на одному дуже важливому для людей питанні: як зберегти нашу планету здоровою , щоб і ми мали добре здоров’я.

СЛАЙД №5 «Збережемо нашу планету здоровою».

- Наше завдання: обговорити, висловити свою думку з даної проблеми.

Зацікавлення учнів:

Перегляд фільму «Збережемо природу Землі разом» частинами.

1.Після перегляду першої частини про забруднення Землі, вчитель задає питання:

- Чому забруднюється наша Земля?

- Що забруднює нашу планету?

Висловлення вражень та думок.

2. Перегляд другої частини фільму.

Питання:

- Які враження ви отримали від перегляду другої частини фільму?

- Що допоможе зберегти нашу планету? Для чого її берегти?

Лунають відповіді учнів.

 Обговорення проблеми.

- На конференції люди відпочивають, обмінюються враженнями, спілкуються, дають інтерв’ю. Чи хотіли б ви дати інтерв’ю? Зараз до нас завітає справжній журналіст, який візьме у вас інтерв’ю  для Мультидисціплінарного  Міжнародного  наукового журналу «Інтернаука»

СЛАЙД №6 Міжнародний  науковий журнал  «Інтернаука» є офіційно зареєстрованим, триваючим, мультидисціплінарним  рецензованим науковим виданням з відкритим доступом (Свідоцтво про реєстрацію КВ №22444 – 12344ПР)

Подати статтю можливо електронною поштою editor@inter-nauka.comC:\Users\ACER\Downloads\15696792276469.jpg

 

На картці  у журналіста надруковані запитання:

  • Яку проблему ви сьогодні обговорюєте?
  • Чому забруднюється Земля?
  • Хто забруднює планету?
  • Що б ти робив для збереження чистоти свого міста?
  • Хто має дбати про чистоту своєї країни?
  • Чи потрібно ставити смітники?
  • Чи потрібні таблички з надписом «Сміття»?
  • Чи потрібні таблички з надписом «Не сміти»?
  • Якби ти був президентом, щоб ти робив для своєї країни?
  • Чи вважаєш ти цю тему важливою і чому?

Написання твору.

Вчитель:

- Кожен з вас зараз письмово висловить свою думку з даної проблеми у формі есе і за бажанням прочитає усім.

СЛАЙД №7  (Есе - …..)

  Для цього, відкрийте зошити, запишіть дату і тему. Пропоную писемно висловити свою думку з даної проблеми за таким початком:

СЛАЙД №8 «Я думаю, що…

На мою думку….

Для того щоб зберегти Планету Земля потрібно…

Щоб зберегти нашу планету здоровою…»…

РЕЛАКСАЦІЯ

  • Перед початком роботи над твором сядьте рівненько, заплющить оченята і уявіть себе на квітучій галявині, світить ясне ласкаве сонечко, пестить нас своїми промінцями, повіває легенький вітерець, щебечуть пташки, кує зозуля, пахнуть польові квіти, затишно.  Ось такою повинна бути наша планета. Відкрийте оченята і приступайте до написання есе. Що треба робити, щоб зберегти планету здоровою?

( Самостійна робота над твором)

Виступи учнів( читають твори, дякують за виступ оплесками).

Рефлексія уроку (підсумки конференції).

  • Яку тему обговорювали?
  •  Чому така важлива ця тема?
  • Для чого берегти Землю?

Учні висловлюють свої думки і враження.

Вчитель:

-Дуже мало залишається місць на Землі, куди б не ступала нога людини. Кожна людина залишає свій слід на Землі і дуже важливо, щоб цей слід був добрим,корисним. Тому, стараймося залишати добрі сліди:посадити дерево чи квітку, не смітити, дбати та любити природу Землі , адже Земля - дуже важлива для кожного з нас – вона наш дім і годувальниця. Земля повністю віддається кожному з нас. А ми, люди, не завжди ставимося до неї з належною повагою. Вже давно питання ставлення до землі стало цілком актуальним. Людство стало звертати увагу на екологію, на свою роль в екосистемах планети.

Читаю свій власний вірш, а діти закінчують рядки:

Я, ти він вона, дружна ми усі (сім’я)

І живемо на планеті, називається (Земля)

Щоб здоровими зростати, будемо про Землю (дбати)

Довкола себе не смітити, бо хочем чисту воду (пити)

Садити сад ,а не ламати, щоб смачні фрукти (споживати)

Ми – господарі планети, знаємо усі (секрети)

Буде чисто на землі будемо здорові (всі)

Домашнє завдання:

- Поділіться враженнями від конференції зі своїми рідними, розкажіть, яку проблему людства обговорювали і запитайте їх, що вони думають з цього приводу.

На закінчення нашої конференції хочу подякувати усім за толерантність, активну творчу роботу і вручити сертифікат учасника конференції.

 

Описание: C:\Users\Zheka88\Downloads\photofacefun_com_1520189499.jpg
 

Завдання літературної та мовної освіти в школі – це цілий навчально-виховний комплекс, у якому на першому місці стоїть виховання людини.І найпотужніше цю навчально-виховну функцію виконує учнівський твір, бо спонукає учнів до самостійності думки, критичного мислення, стимулює розвиток розумових здібностей школярів та формує в них необхідні вміння та навички. Есе – це суб’єктивний, індивідуальний, самостійний простір, де формуються позиції, висловлюються думки. Це «вільне» письмо на запропоновану тему, у якому найбільше цінується самостійність, аргументованість, оригінальність вирішення проблеми.

 

docx
До підручника
Основи здоров’я 3 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В.С., Страшко С. В.)
Додано
18 листопада 2019
Переглядів
820
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку