10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Інтегрований урок "Здоров`я і хвороби."(Ранкова зустріч «Як, оберігаючи своє, зберегти наше»,ЯДС "Здоров`я і хвороби", дизайн і технології"Виготовлення намиста")

Про матеріал
Інтегрований урок "Здоров`я і хвороби."(Ранкова зустріч «Як, оберігаючи своє, зберегти наше»,ЯДС "Здоров`я і хвороби", дизайн і технології"Виготовлення намиста")
Перегляд файлу

Тема.  Здоров`я і хвороби.

Мета: формувати  уявлення  учнів  про  значення  здоров’я  для  навчання,  спілкування, праці та шляхи його збереження й зміцнення; навчати обґрунтовувати необхідність дбайливого  ставлення  до  свого  здоров’я;  сприяти формуванню навичок здорового способу життя.

                                                          Хід уроку

І. Вітання.

1. Організація класу.

Грає музика, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло. Діти і вчитель стають у коло.

2. Вітання вчителя.

Доброго здоров'я, діти, доброго вам дня.

Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня.

Хай сміється мирне небо і дивує світ.

А Земля нехай дарує вам барвистий цвіт.

3. Щоденні новини

 - Сьогодні експерт дня – _________ .

4. Привітання один з одним.

Я бачу,що багато дітей незважаючи на погоду прийшли до школи з посмішкою.

- Хто сьогодні прийшов з гарним настроєм?Поплескайте в долоні.

- Хто сьогодні не виспався? Пострибайте.

- Хто сьогодні почувається сумно? Вийдіть на середину кола. Ми даруємо вам посмішки.

 З давніх пір і донині

Кажуть всі в Україні:

«Здоровенькі Були !»

Привітаймося всі разом:

«Здоровенькі були!»

5. Проблемне  питання .

 Так здавна вітається наш український народ.

          - Що належить до поняття наше?

  Подумайте і продовжіть

НАШа – домівка, наша  школа,  ---- клас,---країна,--звичаї,--традиції,--пісні,--одяг,їжа.

- Так, ви праві, і тема ранкової зустрічі «ЯК, оберігаючи наше,зберегти своє».

-- А тему уроку «Я досліджую світ» ви дізнаєтеся, коли  зможете скласти із літер слово. Д З О Р В’ О Я (Здоров’я) Поки ________ складає слово тихенько займіть свої місця.

 -- Доберіть слово з протилежним значенням (Хвороба)

Тема уроку «Здоров’я і хвороби».

6.Вивчення нового матеріалу.

1.Давайте з’ясуємо, як почуваються сьогодні Наталочка і Дмитрик. На

 с. 102 вашого підручника прочитайте дівчатка, що про себе говорить Наталочка. Хлопчики, а що говорить Дмитрик?  Як ви гадаєте про кого можно сказати,що він здоров,а про кого що ві хворіє? Чому Наталочка почувається добре? Що вона для цього робить? (дотримується правил особистої гігієни, розпорядку дня, правильного харчування;займається фізкультурою і спортом; доброзичливо ставиться до інших людей.)Чому Дмитрик так почувається? Від чого залежить наше самопочуття?

 2. Презентація

     Твоє здоров’я багато в чому залежить від тебе. Але важливо також,яким повітрям ти дихаєш,які вживаєш продукти і воду. Забруднені повітря й вода,неякісна та некорисна їжа шкодять здоров’ю.  Люди,нажаль, постійно засмічують водойми, повітря забруднюється викидами автотранспорту. Справжньою бідою сьогодення є побутове сміття. Ось подивіться яка пригода трапилась з нашими лісовими друзями.

     - Чому отруїлися тваринки? (Бо люди залишали у лісі сміття, яке отруювало природу)

 3. Створення стенду «Сортуй сміття»

    - Дмитрик і Даринка підготували для вас завдання. На партах у вас сигнальні картки з цифрами. Оберіть правильну на вашу думку відповідь і підніміть її вгору.

   - Скільки потрібно років, щоб повністю перегнив офісний папір (2 роки), консервна банка (не менше 80 років), поліетиленовий пакет(лежатиме за 200 років), пластиковий келишок (70 років), скло( 450 -500 років) ? (Учні в групах показують числа,учитель називає правильну цифру)

  - Ви великі молодці. А зараз фізкультхвилинка від Наталочки. Хоче вона дізнатися,чи вмієте ви берегти природу і своє здоров’я?

    Фізкультхвилинка «ЯК зберегти природу і здоров’я »

  • Якщо ти знаєш, що необхідно берегти й економити чисту воду, - поплескай в долоньки 6 разів.
  • Якщо ти дотримуєшся правил особистої гігієни: піклуєшся про чистоту тіла та одягу, взуття, житла, - підстрибни 7 разів.
  • Якщо ти ніколи не залишаєш сміття в лісі, на березі річки,- потупай ногами 5 разів.
  • Якщо ти не збираєш великих букетів,- поплескай в долоні над головою5 разів.
  • Якщо ти займаєшся фізкультурою та спортом ,- присядь і підведись тричі.
  • Якщо ти любиш тварин чи доброзичливо ставишся до інших людей, - простягни руку вперед.
  • Якщо ти дотримуєшся правильного харчування ,- обернись навколо себе двічі.
  • Якщо ти переконаний, що кожній людині потрібно піклуватися про природу, про все живе, - простягни руки своїм сусідам,візьми їх за руки.
  • Бажаю,щоб так дружно ми завжди піклувалися про природу і своє здоров’я.

 4. Робота в групах.

        -А Дмитрик підготував для вас дуже складне завдання. Працювати ви будете в групах. Пригадайте правила роботи в групах. Впоратися з ним зможуть тільки дуже уважні. У вас на столах лежать листочки з реченнями. Вам потрібно біля речення поставити цифри в такій послідовності,щоб утворився текст.

   Деформований текст. Презентація груп. « Крісло автора»

Будь природі другом!

      Людина – частина природи. Щоб самому бути здоровим, треба піклуватися про здоров’я природи. Знати й виконувати її закони. Не­знання їх обернеться бідою.

Смійтесь на здоров’я!

     Чи є ліки від поганого настрою? Це сміх. Учені запевняють, що той, хто часто сміється, не лише рідше хворіє, а й швидше одужує. Хочете підняти настрій – пожартуйте з друзями, посмійтеся

 

Ти сьогодні снідав?

     Якщо хочеш менше хворіти і отримувати в школі кращі оцінки, не чекай, доки мама спитає: «Ти вже снідав?» А сам проси на сніданок кашу, бутерброд із чаєм. Бо, діти, які регулярно снідають, менше хворіють.

Вони і  краще вчаться у школі.

 

Сила і здоров’я

    Щоб бути здоровим,необхідно регулярно займатися фізкультурою.

Систематично виконувати фізичні вправи, загартовувати свій організм.

Треба щодня робити ранкову гімнастику, старанно виконувати вправи на уроках фізкультури, відвідувати спортивні секції.

 

Для чого потрібне здоров’я

   Хвора і слабка людина не може працювати на повну силу. Вона думає тільки про те,що в неї болить. А от здоровому – все здорово! Здорова людина здатна добре вчитись, чудово працювати.

 

 

VI. Підсумок уроку. Вправа «Намисто здоров’я»

  У дітей на партах  паперові  кружечки - «намистинки» .

-- Це перлинки здоров’я. На кожній намистинці  напишіть, як ви берегтимете своє здоров’я, що для цього робитимите.

  Коли всі перлинки будуть підписані,  виготовляють  намисто.  Запропонуйте дітям одягнути «намисто здоров’я» на себе і показати його одне одному.

               Висновок: здоров’я — запорука щастя й повноцінного життя.

-- Покажіть ваше намисто здоров’я батькам, запитайте їх про власний досвід збереження та зміцнення здоров’я.

 

 

 

 

 

 

 

1