інтегрований урок (змагання)

Про матеріал
Мета уроку (інтегрована):___ Закріпити і вдосконалити знання учнів за темою; розвивати обчи¬слювальні навички, уміння розв’язувати прості та складені задачі різних типів; розвивати пам’ять, увагу і логічне мислення учнів; вміння застосовувати різні види контролю. Виховувати любов до спорту, сприяти вихованню наполегливості, взаємодопомоги._____________________________________ Засоби навчання: малюнки на тему « Спорт», картки, таблиці, записи на дошці.______________________________________________ Тип уроку: ___урок-змагання ___________________________ ___________________ Нестандартна форма проведення: ___змагання_______________ ______________
Перегляд файлу

Мета уроку (інтегрована):___ Закріпити і  вдосконалити знання учнів за темою; розвивати   обчи­слювальні навички, уміння розв’язувати прості та складені задачі різних  типів; розвивати пам’ять, увагу і логічне мислення учнів; вміння застосовувати різні види контролю. Виховувати любов до спорту, сприяти вихованню наполегливості, взаємодопомоги._____________________________________

Засоби навчання: малюнки на тему « Спорт», картки, таблиці, записи на дошці.______________________________________________

Тип уроку: ___урок-змагання ___________________________ ___________________

Нестандартна форма проведення: ___змагання_______________ ______________

Хід уроку:

 

  1. Організація класу.

 

Ось дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав,

Тож і ми часу не гаймо

І урок наш починаймо!

 

  •          Діти, а ви любите займатися спортом?
  •          Я знаю, що багато з вас мріють бути такими сильними, вольовими, як Віталій і Володимир Кличко, Андрій Шевченко, Яна Клочкова, Сергій Бубка.

            А розвивати ці якості можна з дитинства, ще в школі, на уроці.

  •          Тому сьогодні я вас всіх запрошую на математичний стадіон. Ви вже поділені на команди . «Розумники», «Пізнайки», «Всезнайки». Переможе та команда , яка назбирає найбільшу кількість медальок Супро­воджувати нас буде хлопчик . Здогадайтесь , як його звати?(Олімпік)

74

45

87

98

18

50

79

м

і

л

о

к

п

і

  •          Треба розставити числа у порядку спадання і прочитати назву.
  •          Хто такий Олімпік? Звідки він родом?

Довідка – розповідає команда « Розумників»

  1. Олімпік родом з Олімпії. Олімпія – це стародавнє поселення на півдні Греції. І років йому надзвичайно багато – 3 тисячі!

 розповідає команда « Пізнайки»

  1. Народився Олімпік на стадіоні цього поселення, де проходили спортивні змагання, які так і називалися Олімпійськими іграми.

розповідає команда « Всезнайки»

  1. Любов’ю і повагою оточували Олімпіка, який переміг не тільки силою, а й розумом в чесній, важкій боротьбі. Ось хто такий Олімпік!

II.          Завдання уроку

  •          Доведемо Олімпіку своє вміння розв’язувати математичні вирази, задачі, вправляючись в застосуванні знань з теми « Додавання й віднімання двоцифрових чисел ».
  •          Наші помічники: і увага, і пам’ять, і мислення.

III.        Математична розминка

  •          Перед змаганнями завжди проводять розминку. Ось і ми проведемо

математичну розминку.

  1. На зарядку вийшло 5 дівчаток і 7 хлопчиків. Скільки всього дітей робили зарядку?
  2. Для зміцнення здоров'я діти вживали вітаміни. Оленка з'їла 3 вітамінки, а Тарасик на 2 вітамінки менше. Скільки вітамін з'їв Тарас?
  3. Діти грали в ігри на свіжому повітрі. 6 дівчаток грали в «Піжмурки», а 7 хлопчиків у «Квача». Скільки всього дітей грали на свіжому повітрі?
  4. Дмитрик грав у гру на комп'ютері 15 хвилин, а Петрик стільки ж. Скільки хвилин грав Петрик на комп'ютері?
  5. На ранкову гімнастику вийшло 5 дівчаток і 9 хлопчиків. На скільки хлопчиків більше вийшло на прогулянку?
  6. На лижах з гірки спускалося 16 дітей, а на санках на 4 дитини більше. Скільки дітей спускалося на санках?
  •          Але нам ще треба добратися до стадіону.
  1. Швидкий рахунок. Гра « Старт – фініш»
  •          Доведіть Олімпіку своє вміння швидко і правильно рахувати. Естафета.

             74 – 70                      80 - 20

             39 + 1                        15 – 5

             40 – 1                        18 – 10

             67 – 7                        10 + 6

             40 + 50                      8 + 3

       Оголошення результатів швидкого рахунку по групах.

  1. Гра « Яка фігура наступна?»
  •          До стадіону ми дібралися, молодці! А ворота зачинені. Це код від воріт математичного стадіону. Треба розсекретити його.

                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •                                                               

                

 

  •           

 

 

  •           

 

 

  •           

 

3.Робота з числовим рядом.

  •          Ось ми і на стадіоні.
  •          А ось і перші спортсмени. Подивіться уважно на їх номери:

     15    16    25    52    9    18

  •          Яке число зайве? Чому?
  •          Чим цікаві числа 25 і 52?
  •          Запишіть номери спортсменів по пам’яті. (пишуть на планшетах)
  1. Фізкультхвилинка

Ви чудово потрудились,

та напевно вже втомились.

А щоб сили відновити –

треба вправи нам зробити.

Олімпійці

Силачі в нас є, штангісти,

І боксери, й волейболісти.

Кожен ранок із квартири

Чути: « Раз – два, три – чотири!»

Тож спортсменами щоб стати,

Зарядку треба полюбляти.

( Декілька вправ ранкової гімнастики)

     4.Розминка розуму « Де сила не візьме, там розум допоможе».

Гра «Правда неправда»

(сигналізують циглинками LEGO)

Сума чисел 50 і 9 =49.

Різниця чисел 27 і 7 = 20.

Сума чисел 25+4=30

Фігура, яка має три кути - Трикутник.

Периметр – це сума двох сторін многокутника.

В одній годині – 60хв.

в одному см.- 8 мм.

 

IV.  Математичне тренування

  •          А тепер розпочинаємо тренування.

Розв'язування кросворду (команда)

Математичний ринг ( малюнок рингу)

а) – Що зображено на малюнку? ( ринг)

    - Що таке ринг? ( Ринг – це огороджений майданчик для змагань з боксу.)

    - Яку форму він має?

    - Розв’яжемо задачу:

     « Знайди периметр рингу, сторона якого 4 м.

Складання та розв'язування задачі

                        Басейн

Дівчаток – 8

                                                ? дітей

Хлопчиків – на 2 більше

    

                        Басейн

Дівчаток – 7

                                                ? дітей

Хлопчиків – на 3 менше

 

                        Басейн

Дівчаток – 6

                                                ? дітей

Хлопчиків – на 3 більше

  •          Молодці! Ви довели Олімпіку, що вмієте розв’язувати задачі.
  1. Перспектива логічні вирази

- 5                  - 10               - 37             - 14

- 7                - 53              -  28             - 60

 

- =                     + =

- =                      -   =

 

V. Підсумок уроку

Успіхів вам!

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
16 січня
Переглядів
106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку