Інтегрований урок "Звук [и], його позначення. Поняття множини та однини"

Про матеріал
Інтегрований урок з навчання грамоти та англійської мови у 1-му класі "Звук [и], позначення його літерою «и», один предмет-багато предметів; складання речень за малюнками, поняття множина та однина в англійській мові, розрізнення кольорів, розповідь-представлення учнів (знайомство).
Перегляд файлу

Інтегрований урок з навчання грамоти та англійської мови у 1-му класі

Тема: Звук [и], позначення його літерою «и», один предмет-багато предметів;  складання речень за малюнками, поняття множина та однина в англійській мові, розрізнення кольорів, розповідь-представлення учнів (знайомство)

Мета: учити учнів сприймати на слух казку, виокремлювати в ньому слова зі звуком [и], ознайомити з друкованою буквою Ии;

Удосконалювати вміння виконувати звуковий аналіз слів, працювати з Lego, добирати слова зі звуком [и],

Складати речення за прослуханою казкою «Колобок», розвивати критичне мислення, уміння розрізняти та називати кольори (англійською мовою, висловлювати свою думку, розповідати про себе (англійською мовою);

Виховувати толерантність

Обладнання: казка «Колобок», малюнки (гриби, опеньки, мухомор, фарби, лисички (гриби), лисички (звірі), конструктор LEGO

Тип уроку: інтегрований

Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна

Хід уроку

I Вступна частина

  1. Організація класу
  • Пролунав шкільний дзвінок,

Всіх скликає на урок,

Тож мерщій часу не гайте,

І за парти сідайте.

  • Good morning, children.
  • Good morning, teacher.
  • Hello, boys and girls.
  • Every day we say “Hello”

Say “Hello”, say “Hello”

Every day we say “Hello”

In the morning.

  1. Вправа «Очікування»

Учні утворюють коло, висловлюють свою думку, про що б я хотів(ла) дізнатися на уроці.

II Учитель англійської мови

  1. Представлення учнів
  • What’s your name?
  • How old are you?
  • Where are you from?
  • How are you?
  1. Гра з клубочками «Назви колір»
  2. Фізкультхвилинка

Hands up, hands down

Hands on hips, sit down.

Stand up. Bend left, bend right.

Stand straight. Sit down.

  1.  Один предмет- багато предметів. Множина

В англійській мові теж є таке поняття, як однина і множина:

A book – one book

Five books

III Основна частина

  1. Мовленнєва розминка

Робота над віршем

«И» блукає дуже близько

І співає дуже низько.

  • Заходить дівчинка-Осінь, сипле листя по класній кімнаті. Діти збирають листочки та шукають на них, де заховалася літера «И»
  1. Робота над чистомовками

Ити-ити – що ж робити?

Ити-ити – воду питп!

  1. Повідомлення теми та мети уроку
  • Слайд, літера «и», слова з літерою «И»

Вчитель:  сьогодні ми продовжимо вивчати літери, назвіть які букви ми вивчили? (слайд) Ми будемо знайомитися з літерою «и»

IV Вивчення нового матеріалу

  1. Вправа «Квест-дослідження»
  • Спостерігаємо за вимовою звука «и»
  • Голосний, співучий звук,

Всім твердим він давній друг.

  1. Гра «Спіймай звук «И» (вчитель читає вірш, учні хлопають в долоньки, коли почують звук «и»)

- Він вимовляється за допомогою голосу, струмінь повітря проходить вільно, без перешкод. Це голосний чи приголосний звук? (Відповіді учнів)

- Спробуй, Дмитрику, знайти,

Найскромнішу букву «и»

Нам без «и» - ні сюди, не туди,

Як без їжі і води!

Робота з конструктором LEGO

  • За допомогою цеглинок ми зможемо збудувати літеру «и» (олівці, лінійки, палички, пластилін…)
  1. Аналітично-синтетичні вправи
  • Я називаю звуки, а ви називаєте їх злиття /с, и/, /т, и/, /л,и/
  1. Звукова модель слова [-0-]

Складання речень.

  1. Робота за підручником с.44
  • Роздивіться та назвіть предмети (Кошик, нитки, ножиці, лінійка). Закріплення правил поводження з ножицями на уроках праці та вдома.
  • Назвіть кольори клубочків (Учитель кидає клубочки, учні ловлять їх та називають кольори)
  1. Гра «Назви предмети», скільки складів: шкар-пет-ки, ри-ба, на-мис-то.

V Фізкультхвилинка

Звучить музика українських пісень. Діти танцюють.

VI Продовження роботи за підручником

  1. У вантажівці літери, прочитайте їх.
  2. Відгадайте загадку:
  • В лісі виросли сестрички, жовті та смачні (лисички).
  • В темнім лісі проживає, хвіст рудий, пухнастий має.
  • Їй на місці не сидиться, а як звуть її? (лисиця).

Це слова – омоніми, вони звучать та пишуться однаково, але мають різні значення. Це назви грибів та звірів.

  • Є ще гриби отруйні, розгадайте загадку.

Красень гриб цей хоч куди,

Та у руки не бери!

Кожна муха його знає,

Як побачить – геть тікає (мухомор)

VII Вправа «Кластер» (Див. рис.1)

  1. Розгадайте ребуси

(ГРИБ+и = ГРИБИ)

(ЛИМОН+и = ЛИМОНИ)

  1. Перегляд мультфільму «Колобок»

а) скласти речення за казкою про лисичку

б) інсценування казки учнями

VIII Заключна частина. Рефлексія

  1. Використання стратегії РАФТ (Учні складають висловлювання, наприклад: Рол -учень, учениця, Аудиторія – літери, Формат – смс – повідомлення

Тема, у яких словах пишеться И,и.

«Привіт, мала та велика літери И, и! Сьогодні на уроці я познайомилася з вами, навчилася читати склади, слова, але хочу ще більше дізнатися, у яких словах я можу вас знайти.

Твій шанувальни (шанувальниця)

Рисунок 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вправа «Обмін думками»
  • Про що дізналися на році та про що розповісте вдома?
  1. Цеглинка настрою LEGO
  • З яким настроєм проходив урок (зелений – гарний настрій, без настрою – червоний). Діти показують відповідну цеглинку.

IX Підсумок уроку

  1. Гра «Мікрофон»
  • Мені сподобалося на році (Діти передають мікрофон та висловлюють свою думку)
  1. Танцювальна хвилинка
  • Ми почнемо танцювати український танок (руки на поясі, ліве плече спереду, а потім навпаки праве).
  • Ліву ніжку ми поставим, хутко з п'ятки на носок.
  • Навприсід уліво, з поворотом тулуба і підняттям рук по черзі.
  • Знову танок починаємо, український наш танок.
  1. Дівчинка-осінь роздає дітям цукерки, солодощі.

Всі плескають в долоньки та сідають на свої місця. Свято закінчується.

Урок підготували вчитель англійської мови, вчитель вищої категорії Медведєва Світлана Андріївна та старший вчитель початкової школи I-III ступенів №126 м. Кривого Рогу Сухолєтова Ольга Олексіївна.

1

 

docx
Додано
15 листопада 2020
Переглядів
553
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку