Закріплення написання вивчених букв.складів та слів з ними.

Про матеріал
Ця розробка допоможе класному керівнику закріпити вміння писати вивчені букви, склади та слова з ними; удосконалювати вміння списувати з друкованого тексту; навчити учнів писати рядкову букву „ю“, склади і слова з нею; розвивати фонематичний слух, увагу, пам’ять у дітей; виховувати старанність та охайність під час письма.
Перегляд файлу

Мета: закріпити вміння писати вивчені букви, склади та слова з ними; удосконалювати вміння списувати з друкованого тексту; навчити учнів писати рядкову букву „ю“, склади і слова з нею; розвивати фонематичний слух, увагу, пам’ять у дітей; виховувати старанність та охайність під час письма.

Обладнання: зразки друкованої і писаної букви ю, предметні малюнки, слова та склади для гри, аплікація хмаринки та сонечка.

Зміст уроку

І. Організація класу.

Любі діти, у наш клас

Завітали люди щирі.

Привітайте в добрий час

Гостей посмішкою й миром.

 

Ми вам раді, добрі люди,

І вітаєм щиро вас,

Та запрошуєм ласкаво

На урок у перший клас.

 

ІІ. Повідомлення теми й мети уроку.

Сьогодні на уроці ми повторимо і закріпимо написання вивчених  букв, складів і слів цими буквами, будемо вдосконалювати ваші вміння списувати з друкованого та писаного шрифту, а також навчимося писати нову букву. Щоб справитися з цими завданнями ви маєте бути уважними і старанними.

 

ІІІ. Повторення вивченого матеріалу.

 

1.Написання вивчених букв та складів з ними.

Загадка. Білосніжна вата плине вище хати.

                 Та чим вата нижче,

                 То і дощик ближче.   Хмара.

 

D:\ЯнЧиК\CIMG1580.JPG

 

 

  • Ось така весела хмаринка завітала сьогодні до нас на урок. А на ваших партах вона залишила краплинки.

(букви з краплинок записати на дошку та в зошит, повернути їх на хмаринку, утворюючи ще й склади).

 

2. Написання слів з вивченими буквами.

Загадка. Із неба диво золоте

                 і світить нам і гріє,

                 ніщо без нього не росте,

                 і всяк йому радіє.      Сонце. 

 

 

 

Після рясного дощику на небі завжди з’являється веселе сонечко. Але чомусь воно ще сумує. Ми можемо його розвеселити, подарувавши промінці.

(щоб розвеселити сонечко, діти повинні відгадати загадки і записати слова-відгадки у зошити).

Що то є за гість: ніжок в нього шість,

Аж чотири крильця має, по квітках собі літає.

Не бджола не джмелик. Зветься він…(метелик).

 

В темнім лісі проживає, довгий хвіст пухнастий має.

Їй на місці не сидиться, а зовуть її…(лисиця).

 

Пара довгих вушок, сіренький кожушок,

Швидкий побігайчик, а зоветься …(зайчик).

 

Має клешні й довгі вуса. Я й сама його боюся,

Бо щипає мов гусак. Ну а звуть щипаку…(рак).

 

 

 

  • Діти, сонечко залишиться з нами до кінця уроку, воно буде спостерігати за вами і всім старанним учням залишить подаруночки.

D:\ЯнЧиК\CIMG1581.JPG

Фізкультхвилинка.

Раз, два – всі присіли.

Потім вгору полетіли.

Три,чотири – нахилились

Із струмочка гарно вмились.

п’ять, шість – всі веселі

крутяться на каруселі.

Сім, вісім – в поїзд сіли,

Ніжками затупотіли.

дев’ять, десять – зупинились

і за парти дружно всілись.

 

І. Актуалізація опорних знань.

  1. Загадка. Буква ця усім відома

                  Перед Я вона стоїть.

                  В ній дві палички і коло –

                  Здогадайтеся умить.

                  Є ця буква в слові Юля.

                  І в словах сміюсь, стою.

                  Ой, яка ж вона красуня,

                  Ця чудова буква…(ю).

. Робота над новим матеріалом.

1. Демонстрація і порівняння друкованої малої літери ю з відповідною писаною.

 

2. Графічний аналіз малої букви ю.

Мала буква ю складається з трьох елементів: прямої похилої палички, коротенької лінії, як у букви н та овалу.

 

3. Письмо малої букви ю.

Перший елемент рядкової букви ю – пряму похилу паличку, починаємо писати від верхньої рядкової лінії до нижньої. Другий елемент – коротенька пряма лінія, як у букви н. Третій елемент – похилий овал, починаємо писати трохи нижче верхньої рядкової лінії, як букву о.

 

4. Письмо буквосполучень.

Буквосполучення ють, ою, аю слід поєднувати безвідривно, зберігати однаковий нахил елементів букв.

 

5. Письмо слів.

Після попереднього звуко-буквенного аналізу слова діти записують в зошити слово  чую.

 

Фізкультпауза

Стоїть в полі теремок,

Він закритий на замок.

Дрік-дрок, дрік-дрок,

Біжить полечком коток,

Він відкриє нам замок.

 

6. Розгляд малюнка в зошиті на с.35.

- Кого ви бачите на малюнку?

- Що вона тримає в руках?

- Колись давно люди вважали, що це птахи на своїх крилах приносять весну з далекого краю. Жінки випікали з тіста пташок. Цих випечених пташок називали жайворонками, бо старі люди розповідали, що ніби ця пташка народилася із сонячного жару. Вона прокидається разом із сонечком і своїм голосочком сповіщає, що настала весна. А діти брали цих випечених з тіста пташок,  вибігали в поле, весело стрибали, співали веснянки і заклички:

Пташок викликаю з теплого краю:

- Летіть, жайворонки, на нашу земельку.

Спішіть, ластівоньки – пасти корівоньки.

 

7. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

Учні самостійно читають речення, колективно його аналізують та з’ясовують усі поєднання букв. Після цього самостійно списують по одному слову.

 

8. Списування речення поданого рукописним шрифтом.

Учні читають, а потім переписують речення у вільний рядок.

 

9. Мовне завдання: із поданих слів скласти речення.

Робота в групах. Діти складають речення і записують його в зошити.

(Ми любимо свою землю. Я вмію гарно малювати. У гаю співають птахи.)

 

І. Підсумок уроку.

  • Яку букву навчилися писати на уроці?
  • З яких елементів складається буква ю?
  • Яке завдання сподобалося найбільше?

 

doc
Додано
23 листопада 2020
Переглядів
883
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку