Тема. Звуки [ж], [ж′], буква Ж ж.Звуко-буквенні зіставлення.Формування аудіативних умінь за казкою І.Зієдоніса.

Про матеріал
Тема. Звуки [ж], [ж′], буква Ж ж.Звуко-буквенні зіставлення.Формування аудіативних умінь за казкою І.Зієдоніса. Мета: закріпити артикуляцію звуків [ж], [ж′]; ознайомити учнів із буквою Ж ж, що позначає ці звуки; формувати навички читання складів та слів із новою літерою, розвивати увагу, мислення , зв’язне мовлення, удосконалювати фонематичний слух учнів; збагачувати словниковий запас; виховувати гуманні почуття, любов і повагу до природи. Хід уроку І. Організаційний момент. Мовленнєва розминка 1. Привітання Всі веселі і здорові? (Так!) До уроку всі готові? (Так!) Пролунав уже дзвінок, Починаємо урок! ІІ. Актуалізація опорних знань На дошці перед дітьми — всі вивчені літери. Запитання та завдання для учнів - Назвіть усі букви, які ми вивчили на уроках. (Я показую,діти називають спочатку голосні,потім приголосні) -А тепер повторимо вірші про літери,які ми вже вивчили. (Учень виходять до дошки і показує будь-яку вивчену літеру,а решта дітей,разом з цим учнем-вірш про неї) -Попрацюємо з цеглинками Лего. Викладемо звукову схему слів(нагададую,як саме ми позначаємо голосні і приголосні звуки цеглинками):ЖУК,ЖИТО,ЖАБА,ВУЖ,ЖОЛУДЬ. ІІ. Повідомлення теми та завдань уроку На сьогоднішньому уроці ми вивчимо нову букву, дізнаємося про звуки, які позначає ця літера, та будемо читати з нею склади, слова і речення. -Щоб дізнатися,яку саме букву ми будемо вивчати-почитаємо з цеглинками Лего.Увага на екран. (Презентація) -З якої літери розпочиналось кожне слово на малюнку? -Хто здогадався,яку букву ми будемо вивчати? ІІІ. Вивчення нового матеріалу -Так це буква Ж.(Відкриваю її на дошці) Фізкультхвилинка. -А зараз подивіться ролик і скажіть,яка ж назва цієї літери? Ролик -Ця літера позначає на письмі приголосні звуки [ж] та [ж′]. - Чим відрізняються літери? ( Велика й мала літера відрізняються одна від одної лише розміром. ) - На що схожа літера ж,на яку літеру схожа? (На перекреслену вздовж букву Х) Вивчення віршика про букву ж Жу-жу-жу, жу-жу-жу, Своїх діток стережу, — Каже жук. І стереже. Він і сам, як буква "Ж" .-Почитаємо склади з літерою ж.Увага на екран. («Космічний тренажер») Робота з Букварем,с.25 Фізкультхвилинка. Хом»ячок ІV. Підсумок уроку Запитання та завдання для учнів • Назвіть літеру, з якою ми познайомилися на уроці. Які звуки позначає ця буква? • Які слова з буквою Ж ж ви прочитали на уроці? -На яку літеру схожа? (На перекреслену вздовж букву Х) • На які предмети схожа? ( На жука, жабку) -Який віршик про букву Ж ми вивчили. Гра «Визнач звук!» Ми сьогодні попрацюємо з загадками жовтого кольору. Визначимо, в яких словах загадки є звуки [ж], [ж′]. Квітень жовту фарбу взяв, пелюстки розмалював, і з-під пензлика розквітли, наче сонце, диво-квіти. (Кульбаба) Соком діжечка налилась, на городі примостилась. Жовтобока і цукриста так і проситься, щоб з’їсти. (Диня) Сам жовтенький, соковитий достигає серед літа. Він у джемі, у варенні і солодкий, і приємний. (Абрикос)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Всі веселі і здорові? До уроку всі готові? Пролунав уже дзвінок,Починаємо урок!

Номер слайду 2

Викладемо звукову модель слів з цеглинками LEGO

Номер слайду 3

ЖУК

Номер слайду 4

ЖИТО

Номер слайду 5

ЖАБА

Номер слайду 6

ВУЖ

Номер слайду 7

ЖОЛУДЬ

Номер слайду 8

Номер слайду 9

ЧИТАЄМО З ЦЕГЛИНКАМИ Lego

Номер слайду 10

МИШАРИБАЖИРАФА ЖАБА

Номер слайду 11

ЖУКЖАБКАЖУРАВЕЛЬЖИРАФА

Номер слайду 12

ЖУКЖУРАВЕЛЬЖИРАФАКОЗЛИК

Номер слайду 13

ЖОВТИЙЗЕЛЕНИЙГОЛУБИЙСИНІЙБІЛИЙ

Номер слайду 14

ЖИРАФАЖУКЖУРАВЕЛЬЖІНКА

Номер слайду 15

СОВАЛЕЛЕКАЖУКЖАЙВОРОНОК

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Жу-жу-жу, жу-жу-жу,Своїх діток стережу, —Каже жук.І стереже. Він і сам, як буква "Ж"

Номер слайду 18

Читаємо склади з літерою ж

Номер слайду 19

Працюємо з підручником

Номер слайду 20

pptx
Додано
20 листопада 2020
Переглядів
940
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку