Фрагмент уроку «Я досліджую світ» в першому класі
«Чи можна навчитися бути здоровим?»
Повторення вивченого.
- На минулому уроці ми з вами говорили про здоров’я, його ознаки. Міркували, що означає бути здоровим. Давайте пригадаємо прислів’я про здоров’я і пограємо в гру «Ромашка». (На дошці – ромашка, на пелюстках якої написані прислів’я. Діти «зривають» пелюстки, читають прислів’я і пояснюють, як вони розуміють їх зміст.
Ознайомлення з новим матеріалом.
- Для того, щоб бути здоровим, варто дотримуватися певних правил. Зараз ми спробуємо їх записати разом на Карті знань.
- Розгляньте світлини в підручнику й розкажіть, як тварини дбають про своє здоров’я.
- Виберіть із запропонованих предмети, які допоможуть вам зміцнювати ваше здоров’я. Чому?
- Перегляньте презентацію. Хто з дітей піклується про своє здоров’я?
- А що робите ви, щоб бути здоровими?
- Коли людина дбає про своє біологічне «я», тобто дихає свіжим повітрям, їсть свіжі продукти, багато рухається, не перевтомлюється, одягається по погоді, загартовується, дотримується особистої гігієни та розпорядку дня, спілкується з друзями, то, кажуть, що ця людина веде здоровий спосіб життя.
Здоровий сосіб життя – це повсякденна турбота про збереження та зміцнення здоров’я.
Отже, як буде виглядати наша Карта знань? Давайте пригадаємо всі правила.
- Запам’ятай: твоє здоров’я залежить від тебе. Дбай про нього!
Висновки.
Отже, ми переконалися, що Інтелект –карта дозволяє:
Інтелект-карта (Карта знань) не лише зберігає факти, демонструє взаємозв’язки між ними, але й забезпечує глибше розуміння теми та демонструє її як систему.
Література:
1