Самоаналіз уроку ЯДС 1 клас

Про матеріал
Матеріал містить докладний самоаналіз уроку НУШ. В матеріалі висвітлені очікувані результати, опис методів та прийомів, ключові компетентності, які розкривалися на уроці.
Перегляд файлу

 Самоаналіз уроку ЯДС у 1 класі

Тема уроку: «Таємниці води»

Очікувані результати:  учні мають уявлення  про воду, про зміни станів води, вміють встановлювати  взаємозв’язки води з об’єктами живої і неживої природи;

виконують дослідницькі роботи для пізнання властивостей води; вміють висловлювати думки, аналізувати та робити висновки.

Обладнання:

матеріали для фронтальної роботи: презентація з теми, посуд для досліджень;

матеріали для групової роботи (на 5 груп ) роздруковані завдання для груп,  набори ілюстрацій, набори для досліджень (посуд, вода, домішки, крейда, пісок);

матеріали для індивідуальної роботи: краплинки настрою, краплинки самооцінювання.

Тип уроку: сприймання й засвоєння нових знань.

 Зміст, мета і тип даного уроку повністю відповідають вимогам оновленої навчальної програми. Урок  по вивченню даної теми міститься в системі тижня « Подорож краплинки»                                                                  

При проведені уроку я дотримувалася загальнодидактичних вимог: намагалася визначити оптимальний зміст уроку відповідно до вимог шкільної програми, враховуючи підготовку учнів; вибрала найбільш раціональні методи, прийоми і засоби навчання, що могли забезпечити пізнавальну активність і творчий розвиток учнів.

Для проведення цього уроку я обрала саме роботу в малих групах. На мою думку, обраний тип і структура уроку відповідають його цілям і завданням. На уроці використовувала різні методи, прийоми, добирала різноманітні завдання, вправи, матеріал, що становить певний інтерес для учнів.

На уроці були застосовані такі методи, форми і прийоми навчання:

1.Інформаційно – рецептивний: розповідь – пояснення, опис, бесіда, інстуктаж.

 

2. Репродуктивний – словесні, наочні і практичні методи.

 

3. Проблемно пошуковий та навчально – дослідницький – самостійна творча ( дослідницька ) робота учнів на здобуття та розширення знань (активізація уваги та мислення, формування висновків).

 

       Вибір методів, прийомів і засобів навчання повною мірою відповідають змістові навчального матеріалу.

       До уроку ввійшли й завдання, за допомогою яких можна було перевірити теоретичні знання за темою ( гра «Три станиводи», “Я краплинка, я можу . Це дало змогу застосувати їх у мовленні.

 Обрала не лише роботу в групах, але й сприяла активній роботі кожного учасника, за допомогою розподілу дослідів.

         Урок повністю відповідає віковим особливостям учнів.

          Найголовніше, на мою думку, те, що учні не сприймали готовий матеріал, а самостійно досліджували властивості води та робили висновки.

         На уроці домінували індивідуальні, групові форми навчання. Школярам була надана можливість порівняти й оцінити різні підходи до того, що вивчалося на уроці. Учні працювали творчо і тому досягли певних результатів. Школярі оволоділи такими способами особистісного розвитку: умінням спілкування, співпраці і взаємодопомоги, самодисципліни, визначення завдання та його виховання, рефлексії тощо. Настрій учнів на уроці був піднесений. Перевантаження учнів я не відчула.  Діти  достатньо були завантажені роботою і в результаті отримали радісне відчуття успіху.  На уроці виявлялися взаєморозуміння, доброзичливість, взаємопідтримка учнів між собою та вчителя й учнів.

            Відхилень від плану не було. Поставлені завдання вдалося реалізувати повністю. Вважаю,  що мета уроку була досягнута і результати роботи учнів дають підстави це стверджувати.

       Вважаю, що урок проведено методично правильно.

 

 

docx
Додано
16 січня
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку