Інтелектуальна гра " Лепетиха- краєзнавча"

Про матеріал
Підготовчий етап- команди обирають назви, капітанів, готують візитку команди, Гра проводиться у 6 раундів. За перемогу у кожному раунді команди отримують певну кількість балів.Поглиблення знань про свій рідний край.
Перегляд файлу

Мета: закріпити та удосконалити теоретичні знання учнів про селище;

             розвивати логічне мислення, вміння працювати в команді, розширювати                      кругозір; сприяти патріотичному  вихованню, викликати інтерес до уроків географії.

 

Учасники гри: дві команди (учні 9-х класів), журі,  вболівальники.

 

Умови гри: гра проводиться у 6 раундів. За перемогу у кожному раунді команди отримують певну кількість балів.

 На початку гри проводиться жеребкування для визначення черговості виступу. Після останнього раунду журі визначає команду, що є переможцем, а отже справжнім патріотом-знавцем свого селища і нагороджує грамотами та подарунками.

 

Підготовчий етап: команди обирають назви, капітанів, готують візитку команди, поглиблюють знання про свій рідний край.

 

Обладнання: мультимедійна дошка, виставка малюнків .

 

                                                     Хід заняття

 

Група учнів презентує історію селища.

Ведучі:

  • Привітаймо команди і розпочнемо змагання кращих знавців з краєзнавства нашої школи.
  • Сьогодні в «Іграх патріотів» беруть участь команди 9-х класів. Вони представляють і найкраще знають своє селище.
  •  Вітаємо команду 9-А класу;
  • Вітаємо команду 9-Б класу;
  • (Ведучі по черзі називають. А вболівальники вітають оплесками команди).
  •  
  • І-й раунд «Візитка».
  • Учасники повинні представити свою команду .
  • Конкурс оцінюється у 5 балів
  •  

ІІ-й раунд «Лепетиха в цифрах»

Ведучі:

- Якщо ви є справжніми патріотами свого селища, то швидко дасте відповідь, що означають числа, які з’являтимуться на мультимедійній дошці.

Кожна правильна відповідь принесе 2 бали. Враховується швидкість відповіді- на одну дату. Якщо команда не знає правильну відповідь, то на дане питання відповідає суперник.

Числа для команд:

1)1792-заснування селища;

2)1956-селище набуло статусу смт;

3)1923-утворення Великолепетиського району;

4)1983-відкриття Великолепетиської ЗОШ№1;

5)26 липня 2007рік-відкриття сучасного мосту;

6)20травня 1996 рік-освячення місця, закладено перший камінь для будівництва храму.

 

ІІІ-й раунд «Лепетисці, які прославили свій край»

Ведучі:

- Шановні знавці-патріоти, чи добре ви знаєте людей, які прославили наше селище?

Кожна правильна відповідь (названа особистість і цікавий факт з життя приносить команді 5 балів).

 

ІV-й раунд «Походження назви «Лепетиха»».

Ведучі. –По одному учаснику з команди назвати версії походження назви «Велика Лепетиха».

Кожна версія оцінюється в 2 бали.

 

V-й раунд  «Стежками Лепетихи»

Ведучі:–Учасники по черзі називають зображення на слайді та описують об’єкт.

Кожна правильна відповідь оцінюється в 2 бали.

 

VІ-й раунд «Вікторина»

Ведучі: - Вікторина проводиться з вболівальниками.

Правильна відповідь оцінюється в 1 бал.

Запитання для команд:

1. Єдина жінка голова колгоспу, засновниця музею. (О.Ціпко)

2. Назвіть видатного художника Лепетищини.(Г.Лисечко)

3. Яка балка в районі найбільша?(Болгарська)

4. В якому році відкрито сучасний міст.(28 липня 2007 р.)

5. Назвіть  найдовшу вулицю нашого селища. (вул.Леніна)

 

  • 1. Назвіть майстра спорту СРСР з легкої атлетики, нашого земляка? (А.Гунько)
  • 2. Коли було звільнено Велику Лепетиху?(8 лютого 1944 р.)
  • 3. Скільки національностей проживає в районі?(15-20)
  • 4. Яка кількість населення проживає у Великій Лепетисі?(8600 осіб)
  • 5. Назвіть Героїв  Радянського Союзу району. (В.Загной, Д. Гридасов, Д Гречихін)
  •  
  • Підсумок гри: заключне слово, вручення грамот та призів.
  • Учасники гри, ведучі співають пісню «Мій рідний край»

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
26 лютого 2021
Переглядів
264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку