Сценарій виховного заходу: " Низький уклін вам, вчителі"

Про матеріал

Розробка сценарію до дня вчителя " Низький уклін вам, вчителі"

Даний матеріал допоможе класному керівнику підготувати захід у 8- 9 класах до дня вчителя.

Перегляд файлу

                 СЦЕНАРІЙ ДО ДНЯ ВЧИТЕЛЯ "УКЛІН ВАМ, ВЧИТЕЛІ" 

ВЕДУЧА. ОДИН РАЗ НА РІК НАБЛИЖАЄТЬСЯ ДЕНЬ, КОЛИ МИ ВИМОВЛЯЄМО «УЧИТЕЛЬ», ЗГАДУЮЧИ ПРИ ЦЬОМУ НЕ КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ, ТЕМАТИЧНЕ ОПИТУВАННЯ ЧИ ПІДСУМКОВУ АТЕСТАЦІЮ, А КВІТИ І ДОБРИЙ НАСТРІЙ, ЛАГІДНУ УСМІШКУ І ТЕПЛЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ. 
ВЕДУЧИЙ. І СЬОГОДНІ МИ З ВАМИ ЯКРАЗ НАПЕРЕДОДНІ ТАКОГО ДНЯ - ДНЯ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ. 
ЗІ СВЯТОМ! – ЛЕДЬ СХИЛИЛИСЬ ВІТИ КЛЕНА. 
ЗІ СВЯТОМ! – РОНИТЬ ОСІНЬ ЖОВТИЙ ЛИСТ. 
ЗІ СВЯТОМ! – УКЛОНИЛИСЯ ДОЗЕМНО 
ВЧИТЕЛЮ ЗІРКИ ЗА РОЗУМ Й ХИСТ. 
ЗІ СВЯТОМ! – ПАХНЕ П’ЯНКО РУТА-МЯТА. 
ЗІ СВЯТОМ! – ГОЛУБІЄ НЕБОКРАЙ. 
2 вед. Кожен із нас передати готовий

Тисячу добрих, немеркнучих слів

Від ваших колишніх

І нинішніх учнів!

Ми разом зібрались вітать вчителів!

Виходить друга пара ведучих.

3 вед.  Доброго дня!

4 вед.    Радісного дня!

3 вед.    Щедрого на сонячне проміння!

4 вед.  І щирі посмішки!

3 і 4 вед. (разом)  Бажають сьогодні своїм вчителям усі учні нашої школи .

5 вед. У всіх на виду твоє ім’я – Учитель!

І доля непроста у тебе, і висока честь.

Ти –  мрійник, практик і мислитель,

Тобі належить світ майбутній весь.

Твій труд не виміряєш мірою простою,

У ньому є вогонь любові до дітей,

Турбота, доброта горять в душі й нема спокою

У творчім пошуку нових ясних ідей!

  пісня 9класу « Берізка».

1 вед. Школа – це великий корабель, що долає безкраї простори часу. На його шляху зустрічається і лагідний штиль, і чорні бурі. Проте корабель пливе уперед, долаючи труднощі.

2 вед. Завдяки чому? Бо веде корабель відважний і відповідальний капітан – наш шановний директор школи.

3 вед. Почуттів переповнену чашу,

Свіжий подих красуні-весни,

Всю любов і прихильність нашу

Адресуємо директору ми!  До вітального слова запрошуємо  ……

1 вед. Школа – це невеличка держава. Отже, і перемоги, і проблеми у нас спільні.

2 вед.  «Чим живеш, рідна школа?» - таку назву отримав телевізійний випуск телепередач на нашому віртуальному каналі School-TV.

3 вед. Говорить і показує  School-TV. Доброго дня!

4 вед. Сьогодні у нашому випуску: репортаж «Шкільне містечко»,

3 вед. Репортаж «По слідах учнівських творів»,

4 вед. Урок для вчителів «Абевегедейка», 

3 вед. Інтерв’ю учнів нашої школи «Якби я став завучем».

3 вед. А зараз новини.

4 вед. З нового навчального року до основних шкільних дисциплін будуть внесені нові.

Серед них:

  • розважальна хімія;
  • фізика м’якого тіла;
  • історія людства в анекдотах;
  • майбутньому брокеру – алгебра на пальцях;
  • англійська із сурдоперекладом.
  •  

3 вед. Нещодавно у деяких школах нашого району учні старших класів радісно відзначили День військово-повітряного поцілунку. Урочистість пройшла весело.

4 вед. Наші шкільні журналісти підготували вам на сьогодні репортаж «По слідах учнівських творів».

3 вед. Отже у нас в студії Журналіст та Граматина Дієслівівна Помилковська. Зустрічайте!

Ж. Доброго дня, шановні школоглядачі та школовикладачі! Сьогодні у нас в гостях заслужений філолог  Граматина Дієслівівна Помилковська.

( вихід під мелодію )

 Ж. Добрий день, шановна! Про що сьогодні у нас піде мова?

Г.Д. Любі друзі! Я вчителька з чималим педагогічним досвідом. Із року в рік, перевіряючи твори моїх вихованців, дуже часто знаходжу мовні помилки та двозначності, від яких, відверто кажучи, волосся стає… перепрошую, псується зачіска.

Ж. Ми дуже вдячні, що ви  взяли участь у нашій передачі. Чи можете ви навести приклади учнівських помилок?

Г.Д. Із задоволенням! Тобто із жалем… «Уривки з учнівських творів!»

  • «Тетяна дуже любила природу, тому часто ходила на двір»;
  • «Фамусов розбирав людей не за внутрішностями, а за зовнішностями»;
  • «Графиня їхала в кареті із піднятим задом»;
  • «Академік Павлов довго-довго винаходив рефлекс, та раптом не -очікувано засвітив лампочку, і в нього потекла слина»;
  • «Гоголь страждав подвійністю, яка полягала у тому, що він однією ногою стояв у минулому, а іншою –  вітав майбутнє»;
  • «Анна Кареніна кинулась під потяг, і він довго тягнув її жалюгідне існування»;
  • «Отелло розлютилося і вбило Дездемону».

Ж. Граматина Дієслівівна! Ми дякуємо вам за приклади, і за те, що ви поділилися своїми думками. Дякуємо за увагу! Допобачення!

     3 вед. А зараз урок для вчителів «Абевегедейка».

4 вед. Любі наші вчителі! В цей день ми хочемо подарувати для вас подарунок.

За період навчання у школі наш клуб зібрав деякі вислови, якими ви найчастіше користуєтеся на уроках.

Ці вирази вже стали крилатими, і їх знає кожний школяр.

І ми розмістили їх в алфавітному і пропонуємо вашій увазі.

 ( по черзі виходять з літерами )

А – Ага! Спіймався! Знову шпаргалка!

Б – Бешкетувати та біситися на перерві будете!

В – Вийди із класу! І без батьків не повертайся!

Г – Годі вже списувати!

Д – Де черговий! Знову дошка брудна!

Е – Е ні, підказувати я не дозволяю!

Ж – Жуйку собі на ніс наліпи!

З – Зовсім не смішно, а от на контрольній насміємося!

І – І ти вважаєш, що ти виконав домашнє завдання?

К –Красу вдома наводити будеш, а тут відповідай!

Л – Люди ви чи не люди?

М – Малювати формули не треба – їх записувати і пам’ятати слід!

Н – Не суй носа в чужий зошит!

О – Оскільки на минулому уроці ви не слухали, то сьогодні пишемо самостійну роботу!

П – Посмішку з обличчя прибери!

Р – Розумна людина уже здогадалася б, що треба вибачитися!

С – Скільки можна повторювати одне й те саме!

Т – Тут школа, а не базар!

У – У мене вже не вистачає сил на вас!

Ф – Факультативи для вас, а не для мене!

Х – Хіба можна самій дивитися на це спокійно! Піду за директором!

Ц – Цирк, а не урок!

Ч – Чи ти гадаєш, що найрозумніший!

Ш – Школяр ти чи мавпа дресирована?

Щ – Що ти мовчиш – язика проковтнув?

Ю – Юначе, тобі мама казала, що ти вже виріс?

Я – Якщо не замовкнете – будете писати!

Дякуємо за увагу!

Прийміть у дарунок пісню                       від гурту Славія.

5 вед. Учителі дуже полюбляють випитувати наші секрети, доручаючи писати твори, реферати.

6 вед. Усе їм цікаво: і як ми ставимося до головного героя, і як ми вчинили на їхньому місці, і взагалі, що ми думаємо з того чи іншого приводу.

І теми такі вибирають, що не можна утриматися від міркувань.

5 вед. Цікаво, що написали б учні на таку тему: «Якби я став завучем школи?»

6 вед. Зараз запитаємо в самих учнів.

1вед.Я б продовжив перерви!

2вед.Я б влаштував сніданки із цукерок і тістечок.

3вед.А мені ця тема взагалі не подобається.

4вед.Ти, що не любиш твори писати?

3вед.Та ні, просто мені б тему: «Якби я став директором школи»…

5 вед. На цьому наш випуск новин закінчено

6 вед. Допобачення.

 А зараз група               дарує вам танець.

Вед. Сьогодні у нас в школі незвичайний день. Саме тому до нас завітав іноземний гість. А наші учні отримали такі знання з іноземних мов, що легко можуть перекласти те, що він скаже.

Вед. Зустрічайте, надзвичайний посол Республіки Мумба-Юмба.

виходить під мелодію

З 'являється гість з перекладачем.

Гість: - О, уно – жовтне ,  учителі !

Перекладач: - О, дорогі наші. Вітаю з днем учителя!

Гість Емансипація зробила з вас трудяги !

Перекл :-Ви прекрасні, як троянди на південному березі Криму !

Гість :- Язик на плече : Кухара, стирала, работа бежара, дитята нянчара, чоловіка встречара, короче, - трудяга.

Перекл: -Руки ваші білосніжні, наче крила райського птаха. Ви стрункі, як гірська стежина.

Гість:- Уно -  жовтня  раз на рік !

Перекл:- Цілий рік учні  молилися на вас.

Гість:-Смарагдо. діаманто, бамбіно - розбійники.

Перекл:- Учні ваші слухняні, як янголятка.

Гість:- Палаццо, фонтано, дві кімнати, ванна.

Перекл:- Будинок ваш величезний, просторий, повний достатку.

Гість:- Еники - беники, нема вареників, картопля, макарони  делікатесо. Перекл:- їжа на вашому столі прекрасна: фрукти, полуниця в шампанському.

Гість:- Карино - зарино, автобусо,пішкарусо.

Перекл:- Шикарне авто чекає на вас біля школи.

Гість:- Секрето фантасто, красунею бути ?!

Перекл.:- Як вам не бути красивими  при вашому житті ?

 Гість.; -Желанто!


Перекл: Що побажати вам, вчителі ?

Гість: Зарплато виплато доляро мільйоне, дітей терпето, учнів вдячно, чоловіко допомагато, здоров'я, щастя , вдачі багато! Дякую за увагу ! (Дарує скриньку із доларами).

Перекл:- Без коментарів!

  Гурт Лілея вітає вас піснею « Перша вчителька»
А ДАВАЙТЕ У ПЕРЕДДЕНЬ ВЧИТЕЛЬСЬКОГО СВЯТА ЗРОБИМО УЛЮБЛЕНИХ ПЕДАГОГІВ ЩАСЛИВИМИ І ПОДАРУЄМО ЇМ ЩОСЬ ТАКЕ, ПРО ЩО ВОНИ ДАВНО МРІЮТЬ. 


А Я ЗДАЄТЬСЯ ЗНАЮ ПРО ЯКИЙ ПОДАРУНОК МРІЄ КОЖЕН ВЧИТЕЛЬ. 
ПРО ЯКИЙ ЖЕ? ЩОБ ВСІ УЧНІ ВТЕКЛИ З УРОКУ? 


НІ! 


ЩОБ ДИРЕКТОР ПІШОВ У ВІДПУСТКУ?

 
НІ!
Це ЗОВСІМ, ЦЕ НАМ НЕ ПІД СИЛУ. Я ПРОПОНУЮ ПОДАРУВАТИ НАШИМ ВЧИТЕЛЯМ ГАРНИЙ ВІДПОЧИНОК ЗА КОРДОНОМ. 
І ЯК ТИ СОБІ ЦЕ УЯВЛЯЄШ? 
ХІБА ТИ НЕ ЗНАЄШ, ЩО В ТАКЕ СВЯТО МОЖЛИВІ РІЗНІ ДИВА. МИ ЗАРАЗ ПЕРЕНЕСЕМОСЯ У РІЗНІ КРАЇНИ І ПОГЛЯНЕМО, ЯК ТАМ ЖИВЕТЬСЯ ПЕДАГОГАМ. 


УЧЕНЬ 1: 

ВІД КОРСИКИ ДО НОВОЇ ЗЕМЛІ, 
ВІД ФЛОРИДИ І АЖ ДО САХАЛІНУ - 
В УСІХ КУТОЧКАХ СВІТУ ВЧИТЕЛІ 
ПОВАГУ Й ШАНУ ЗДОБУЛИ НЕЗМІННУ. 


УЧЕНИЦЯ 2: 
В ІСПАНІЇ, ДЕ ПРИСТРАСНИЙ НАРОД 
КОРИДУ ПОЛЮБЛЯЄ ДО НЕСТЯМИ, 
ІСПАНСЬКИЙ ВЧИТЕЛЬ, НАЧЕ ДОН КІХОТ, 
ВОЮЄ З ДІТЬМИ, НАЧЕ З ВІТРЯКАМИ. 


УЧЕНЬ 3: 
У АФРИЦІ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ 
ПРОХОДИТЬ ЗА ЯКИМОСЬ ДИВНИМ ПЛАНОМ: 
НЕ ВИВЧИВ - ТО ОТРИМАЄШ БАНАН, 
А ЯКЩО ВИВЧИВ - НАВІТЬ ДВА БАНАНИ. 


УЧЕНЬ 4: 
ЯПОНСЬКІ УЧНІ В БІЛИХ КІМОНО 
ЗАСВОЮЮТЬ, ЯК ДВІЧІ ДВА - ЧОТИРИ, 
ЩО ЯК УЧИТИСЯ ВАМ НЕ ДАНО, 
ТО КРАЩЕ ВЖЕ ЗРОБИТИ ХАРАКІРІ. 


УЧЕНИЦЯ 5: 
Є НА КАВКАЗІ ПРАВИЛО СТАРЕ: 
ЩОБ КОЖЕН ГІВІ ТВЕРДО ЗНАВ ПРОГРАМУ. 
ГРУЗИНСЬКИЙ ПЕДАГОГ КИНДЖАЛ БЕРЕ 
І В ШКОЛУ ВИКЛИКА ГРУЗИНСЬКУ МАМУ


УЧЕНЬ 6: 
В БРАЗИЛІЇ ТАНЦЮЮТЬ САМБУ, А НЕ ГОПАКА - 
І ВІД НАРОДЖЕННЯ УСІ ТАМ ФУТБОЛІСТИ, 
ЄДИНЕ, ЩО УЧИТЕЛІВ ЛЯКА, 
АБИ НА КАКТУС ЗОПАЛУ НЕ СІСТИ. 


УЧЕНь 9: 
В ІТАЛІЇ УЧИТЕЛЬСЬКІ РЯДИ 
МІЦНІШАТИМУТЬ ЗДАВНА І ПОНИНІ - 
ТАМТЕШНІ ДІТИ ГРАТИМУТЬ ЗАВЖДИ 
НА НЕРВАХ, ЯК НА СКРИПЦІ ПАГАНІНІ. 


УЧЕНИЦЯ 10: 
ЩО Ж, СВІТОВИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ СКЛАД 
ЗДОБУВ ПОВАГУ Й ШАНУ НЕОДМІННУ, 
ТОЖ МИ ВІТАЄМ ЇХ УСІХ, АЛЕ ДЛЯ НАС 
МИЛІШІ ПЕДАГОГИ УКРАЇНИ.

А зараз звучить пісня            у виконанні А. Колісник

Ведучий
Вальс надії виколисує осінь,

А у пам'яті плаче прощальна струна:

«Ми вас любим і шанобливо просим:

Хай цей вальс крізь літа в вашім серці луна!

 ( Танець вальс )

Звучить мелодія « Погода в домі»

(Сценка )

Директор: Колеги! Гадаю, вас не застала ця звістка зненацька. Ану, де наша головна «Книга Темряви», контрольно-візитаційна?

1-й завуч: Подає директорові велику книгу. Директор бере її, відкриває.

Директор:Чи нічого тут не змінилося? Ні, наче нічого… А де, інші «Книги Темряви»? Це ж тільки перший том. А де наступні?

1-й завуч:Усі книги є! Все на місці!

2-й завуч: І книга наказів, і книга педрад…

Директор:(Продовжує гортати книгу). Чую, він уже наближається!

У цей час на сцену виходить Інспектор, дещо зверхньо позирає на присутніх.

Директор: В «Книзі Темряви» сказано: І прийде він..

Інспектор: Не «прийде», а я вже прийшов!

Директор: та завучі (разом). Сила трьох допоможе нам його здолати!

Інспектор: Документацію вашу розглядати… я не буду вона бездоганна. Завдяки їй ви вийшли у фінал конкурсу, але є деякі аспекти роботи (підіймає повільно вказівний палець), які я хочу перевірити. Розкажіть мені для початку про клімат у вашій школі. Інспектор сідає на стілець збоку на сцені . Звучить музика пісні «Погода в домі».

Директор: В кабінеті директора очікується мінлива хмарність з проясненнями під час наради. Проте не виключається можливість сильної грози з градом та шквалами в разі невиконання наказу № 13.

У методичному кабінеті численні вчительські розробки сяють всіма кольорами веселки.

2-й завуч: До кабінету фізики наближаються магнітні бурі внаслідок лавини дослідів. У кабінеті хімії кислотних дощів не передбачається. У кабінеті інформатики — повний штиль: всі комп’ютери зависли. А з боку їдальні віє приємний апетитний бриз.

1-й.завуч: У бібліотеці ясно та сонячно. Проте на перервах різке посилення тиску в зв’язку з припливом читачів. У шкільних гуртках полярний день продовжується аж до 31 травня. А в дитячій організації вже розпочалися спекотні дні екологічного двомісячника.

Директор та завучі (разом):

Найголовніше — погода в школі,

А все, що інше — суєта.

Вам  нелегка дісталась доля,

Бо керувати — справа непроста

 Прийміть у дарунок пісню                   у виконанні В. Кулініч

Ведучий. Уявіть, вчитель української літератури заміняє урок фізкультури.

Вчитель. Доброго дня, дітки.

Всі. Героям Слава

Вчитель. Молодці! На Шевченка - Франка розрахуйсь.

 1.юнак. Шевченко!

 

2.дівчина. Франко!

3.юнак. Шевченко!

4.дівчина. Франко!

5 юнак . Шевченко!

6.юнак. Котляревський. Розрахунок закінчено.

 

Вчитель. Молодці! Шевченки зробили крок уперед, повернулися Рильським до Рильського і повторюємо за мною: Зажурилися - повстали, зажурилися - повстали, зажурилися - повстали. Закінчили вправу, повернулися Мина Мазайлами до залу... Так, а що це ми стали, як лінія означення? А-ну, швидко в підмет!

(З юнак стоїть на місці)

Вчитель. Загребельного мені в Лісову пісню! Ти що, Нечуй-Левицький? Я тобі Лесею Українкою сказала: в підмет! Так, а зараз будемо здавати норматив «перекоти-поле».

5 юнак. А як ми будемо здавати «перекоти-поле» без матів?

Вчитель. Без чого?

5 юнак. Без матів.

Вчитель. Без чого?

5 юнак. Як ми будемо здавати «перекоти-поле» без Леся Подерев'янського?

(1 -й юнак піднімає руку)

Вчитель. Що?

1 -й юнак. Можна вийти?

Вчитель. Обставина?

1 юнак. Ясла повні.

Вчитель. Що?

 1 юнак. Ясла повні.

Вчитель. Повне речення!

1 юнак. Ревуть воли як ясла повні!

Вчитель. Шуруй звідси. На цьому урок закінчено. На наступному будемо здавати стрибки у Довженка. І спробує хтось принести довідку, що він кріпак, я вам таку Кайдашеву сім’ю

влаштую...

 

 

ВЕДУЧИЙ.  СПЕЦІАЛЬНО ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ – МОВНИКІВ, ЯКІ НАМ ЩОУРОКУ ДОВОДИЛИ, ЩО БЕЗ СЛОВНИКА НЕ ОБІЙТИСЯ, МИ СКЛАЛИ СВІЙ УЧНІВСЬКИЙ СЛОВНИК 


СЛОВНИК 
ШКОЛА - ЦЕ СУКУПНІСТЬ ЦЕГЛИН, СКЛА Й ШИФЕРУ, НАПОВНЕНА УЧНЯМИ, УЧИТЕЛЯМИ, ПАРТАМИ Й ІНШИМ ІНВЕНТАРЕМ, ЩО СТОЯТЬ РІВНО ВИНЯТКОВО ЧЕРЕЗ НЕДОГЛЯД СТАРШОКЛАСНИКІВ! 


ДИРЕКТОР - НАПІВЛЮДИНА-НАПІВБОГ, ЯКИЙ ОСОБИСТО ВИЗНАЧАЄ КОЛИ МОЖНА СКОРОТИТИ УРОКИ І ВІДПУСТИТИ НА яблука.


ПРИБИРАННЯ ШКІЛЬНОЇ ТЕРИТОРІЇ - КОМПЛЕКС ЗАХОДІВ ІЗ ПСУВАННЯ ШКІЛЬНОГО ІНВЕНТАРЮ, ВИТОПТУВАННЯ ГАЗОНІВ І ВКОРОЧУВАННЯ ЖИТТЯ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА. 


ЖУРНАЛ - СУКУПНІСТЬ АРКУШІВ У КЛІТИНКУ, ЩО СПРИЯЄ ЗАСВОЄННЮ ШКІЛЬНОЇ ПРЕМУДРОСТІ ШЛЯХОМ ЗАНЕСЕННЯ ОЦІНОК ЧИ УДАРУ ПО ГОЛОВІ! 


ОСТАННІЙ ДЗВІНОК - ЗВУК, ЯКИЙ ВИДАЄТЬСЯ ЗМЕНШЕНОЮ КОПІЄЮ ЦЕРКОВНОГО ДЗВОНУ, ЩО ВИГАНЯЄ ЗІ ШКОЛИ БІСІВ... НА КАНІКУЛИ! 
Ведучий.
ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ – ВІЙНА І МИР 
НАВЧАЛЬНИЙ РІК – ХОДІННЯ ПО МУКАХ 
УРОК ФІЗИКИ - 45 ХВИЛИН НА БОЧЦІ С ПОРОХОМ 
ЩОДЕННИК – КНИГА СКАРГ І ПРОПОЗИЦІЙ 
ВІДПОВІДЬ БІЛЯ ДОШКИ – ПРЯМИЙ РЕПОРТАЖ З ПЕТЛЕЮ НА ШИЇ 
УЧЕНИЦІ НА УРОЦІ – СПЛЯЧІ КРАСУНІ 
УЧНІ НА УРОЦІ – ВЕРШНИКИ БЕЗ ГОЛОВИ 
ПРИХІД ВЧИТЕЛЯ – ВСТАТИ – СУД ЙДЕ 
ВЧИТЕЛЬ ТА УЧНІ – АЛІ-БАБА І 40 РОЗБІЙНИКІВ 
ТВІР – ЗАПИСКИ БОЖЕВІЛЬНОГО 
ВТЕЧА З УРОКІВ – ОСТАННІЙ ГЕРОЙ 
ДЗВІНОК НА УРОК – ГРІМ ГРИМИТЬ КУЩІ ТРЯСУТЬСЯ 
КАБІНЕТ ДИРЕКТОРА – УБИВЧИЙ ВІДДІЛ 
КЛАС – СІМЕЙКА АДАМС 
ОСТАННЯ ПАРТА – ДІМ ВІДПОЧИНКУ 
ПРОГУЛЬЩИКИ – ЇХ ЗНАЛИ ЛИШЕ В ОБЛИЧЧЯ 
ЗРИВ УРОКУ – ХАЙ ЖИВЕ РЕВОЛЮЦІЯ! 
ШПАРГАЛКА - СЛУЖБА ПОРЯТУНКУ 911 
УЧЕНЬ БІЛЯ ДОШКИ – В СМЕРТЕЛЬНІЙ ЗОНІ 
БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ – НЕВИНУВАТА Я!!! 
МАМА ПІСЛЯ БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ – ТЕРМІНАТОР -2 
БАТЬКО ПІСЛЯ БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ – ФАНТОМАС РОЗБУШУВАВСЯ. 

Дорогі вчителі,

Шлем земний вам уклін

І безмежно, довірливо любим!

 

 Вчитель! Скільки сили треба,

Щоб навчити нас усіх,

І терпіння, і бажання,

І надій, і сподівання.

 

Вчитель наш - найкращий у світі,

Допоможе в хвилину важку,

І нехай тільки посмішки й квіти,

Він знайде на своєму шляху.

 

(Діти дарують вчителям квіти, звучить музична заставка)

Звучить пісня                           у виконанні гурту Славія.

docx
Додано
27 лютого 2021
Переглядів
577
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку